Telekomunikacja Polska poinformowała, że zakończyła wdrażanie swojej nowej struktury wzorowanej na rozwiązaniach zaproponowanych przez Grupę France Telecom. Tym samym zakończył się półroczny okres przejściowy. Dywizje Usługi dla Domu, Usługi dla Biznesu oraz Obsługa i Sprzedaż przejęły formalnie zadania likwidowanych pionów: Kontaktów z Klientami, Klientów Indywidualnych, Klientów Biznesowych i Multimediów.
Dywizja Usługi dla Domu, której dyrektorem został Leszek Paczyński, zajmuje się marketingiem usług, z których klienci korzystają w domu (telefonia stacjonarna, Internet). Dywizja Usługi dla Biznesu odpowiada za klientów biznesowych i produkty skierowane do tej grupy odbiorców. Funkcję jej dyrektora objął Dominique Espinasse. Głównymi zadaniami Dywizji Obsługa i Sprzedaż są: obsługa klientów biznesowych, sprzedaż i obsługa na rynku masowym, a także obsługa techniczna m.in. naprawy. Szefem tej dywizji został Piotr Muszyński.