TP przedłużyła promocję Neostrady

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 56

Telekomunikacja Polska o dwa miesiące przedłużyła świąteczną promocję Neostrady TP. Wszyscy, którzy zamówią usługę do końca lutego 2004 r., zapłacą za zestaw instalacyjny tylko 99 zł brutto i dodatkowo otrzymają w prezencie kamerę internetową lub grę multimedialną. 

Z promocji mogą skorzystać klienci, którzy podpiszą umowę na 12 miesięcy i nie korzystali wcześniej z 30-dniowego testu Neostrady. Miesięczna opłata abonamentowa wynosi 149 zł z VAT, a opłata aktywacyjna 1,07 zł z VAT.

W ramach promocji klienci mogą wybrać jeden z prezentów:

  • kamerę internetowę Labtec

  • grę "Call of Duty". Dla fanów sieciowej rozrywki w Internecie TELEKOMUNIKACJA POLSKA przygotowała 2 serwery gier. Dostęp do nich mają wyłącznie użytkownicy Neostrady.

Dla osób, które wcześniej brały udział w promocji "Neostrada - testuj przez 30 dni" TELEKOMUNIKACJA POLSKA przygotowała specjalną promocję, w której aktywacja usługi kosztuje tylko 1,07 zł z VAT.

Opinie:

Opinie archiwalne (56):

Komentuj

Komentarze / 56

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2003-12-31 12:47
    czyli na neo-light czekamy do marca :/
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2003-12-31 12:54
    Zamiast przedłużać starą promocję mogli by dać nową z abonamentem za 99zł!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-31 13:00
    Pytanie, czy jest sens wprowadzać wolniejszą, ale tańszą Neostradę? Moim zdaniem nie ma najmniejszego. Istotą usługi Neostrada jako usługi w ogóle jest przede wszystkim szybki transfer za przystępne pieniądze. Obniżanie opłaty w zamian za mniejszą prędkość zabija praktycznie jej istotę.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-31 13:06
    Widze ze nie tylko Plus przedluza promocje ;-). Wujek ma w innej firmie (telenet) ADSL-a 128 kbit/s za 80zl, niby transfer ma wolniejszy ale za to o 60 zl taniej. Ja i tak juz nie musze wiazac nadzieji z internetem w TPsie. Mam radiowke 140 kbits za 53 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-12-31 13:28
    Czyli tepsa przedluza nam swieta, ale czy tak wolno!?? Wychodzi na to, ze tak! Oby tylko ta promocja nie przeciagnela sie do nastepnych swiat, bo zamias tego mogli by dac cos ciekawszego, znaczy tanszego i szybszego!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-12-31 13:31
    Wiesz co Qba, nie tyle szybszego co TANSZEGO.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-12-31 13:38
    Hahaha, przeciez mowili ze maja tyyyle klkientow ze wyrobia plan polroczny. LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-31 14:02
    Hmm, ***Poke - szczerze mówiąc czekłaem aż to skomentujesz w sposób, jaki tylko ty potrafisz ;). W każdym razie życzę miłej zabawy sylwestrowej, szczęśliwego roku 2004 i jak najmniej przebojów z telefonią stacjonarną - niezależnie od operatora:).
    0
  • Users Avatars Mini
    setka pisze: 2003-12-31 14:10
    A szkoda, że nie wprowadzili nić tańszego. A tak już liczyłem na to, że nie będę musiał zwracać neo+ po 30 dniach. No ale cóż... Nic nie trwa wiecznie. Wam też wszystkim miłej zabawy i to co powiedział Gonzales - jak najmniej przebojów z telefonią stacjonarną, jak również i z komórkową. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-12-31 14:12
    Przeboje będą ale dopiero po 1 maja. O ile nic się nie zmieni to dostęp do netu o 15% w górę. OBY NIE . Czego życzę wszystkim i sobie w Nowym Roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    kb pisze: 2003-12-31 14:22
    A niby dlaczego mialaby staniec? Przeciez sa kolejki o Neostrade, dopóki bedzie zainteresowanie w tej cenie to się nic nie zmieni, takie jest prawo rynku, a marzyciele czekający na tańszą cenę beda zawsze :-) pozdrawiam neostradowiczów
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-31 14:28
    A my wzieliśmy Neostradę , bez prezentu. No i hula szybko , nie ma co...
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-12-31 14:37
    Gonzales co za bzdury wygadujesz "czy jest sens wprowadzać wolniejszą, ale tańszą Neostradę? Moim zdaniem nie ma najmniejszego". twoim zdaniem, a co tu ma do rzeczy twoje zdanie. NIech zadecyduje rynek! Mysle ze wiele osob by zrezygnowalo z 512 kb/s za mniejsza cene. Sa wedlug mnie 2 powody. 1 Nie wszyscy ludzie potrzebuja taki transfer (bardziej chodzi o nieograniczony dostep). 2 Sa takiem miejsca gdzie ludzie nie wyciagaja 512 kb/s wiec bez roznicy bylo by przejscie dla nich naewt na 128 (TPSA przeciez nie gwarantuje 512 kb a jest to jedynie maksyamlna predkosc)
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-31 14:56
    Juz 2 raz przedłużają tą promocje ale i dobrze ... wteszcie mój brat ją sobie zamówi ... Pozdrawiam ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-31 14:57
    ***mac_77& - dla przypomnienia - to jest lista dyskusyjna, czyli miejsce wymiany prywatnych poglądów użytkowników. Z tego punktu widzenia moje zdanie ma taką samą wagę jak twoje, czy też innego interlokutora. Jeżeli tego nie rozumiesz, to ci z całego serca współczuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-31 14:59
    Natomiast co do samej Neostrady - jeżeli kogoś nie stać, to niech sobie nie instaluje. Posiadanie szerokopasmowego dostępu do sieci nie jest zapisane w Karcie Praw Obywatela. Zatem, niech Neostradę mają ci, któych stać na tę opłatę, albo ci, którzy na tym szybkim dostępie zarabiają - co w sumie na jedno wychodzi. Piszesz również, że szybkość Neostrady jest "umowna", a podane 512 to wartość z rzadka osiągana. Oczywiście. Tylko, że jeżeli umowa z TP zakładałaby niższą cenę i wolniejszy transfer, to realna szybkość transferu byłaby i tak proporcjonalnie mniejsza. Piszesz również - niech decyduje rynek. I decyduje. Biorąc pod uwagę kolejki po Neostradę Twoje postulaty są - delikatnie mówiąc - nietrafione :).
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2003-12-31 15:02
    szkoda ,szkoda!!!!Gierka by sie mi zdała bo kamerke juz mam,ale ztego co widziałem na demo tej gry to jest zajebista.a dalej co do neostrady to faktycznie ciężko jest wyciągnąć 512 kb/s ja jeszcze się nie spotkałem z kims komu neostrada by tak hulała.fakt jest taki że w porównaniu do sdi to jest full wypas nawet pomijając brak stałego adresu IP(w/g mnie stały IP to wieksze pradobodobieństwo ataków z neta)Jedno jest pewne cena za noe po nowym roku musi spaść!!!POZDRAWIAM I W NOWYM 2004 ŻYCZE ZDROWIA I LEPSZYCH TRANSFERÓW!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2003-12-31 15:54
    ja widzialem jak hula 890kb/s, na nominalnym 512.... szok po prostu... pozdr all LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-12-31 15:57
    No tak... przedłużyli promocję na zestaw instalacyjny 99 zł zamiast tradycyjnych 199 zł, ale promocji na test za 1 zł/mies. nie przedłużyli... No a ja właśnie dziś za 5 12:00 (dosłownie i w przeności, bo Telepunkt, w którym zamawiałem faktycznie do 12:00 był tylko czynny) zamówiłem sobie testowanie. Szkoda tylko, że potem, w razie desycji o "zostawieniu" sobie Neo+, nie będzie można skorzystać z tej promocji, tylko trzeba będzie płacić o 100 zł więcej za instalację. Nie można mieć wszystkiego, tak to leciało ? ;-) BTW - ile czekaliście od dnia złożenia zamówienia do chwili, gdy ktoś się pojawił u Was w domu i mogliście w pełni korzystać z usługi ?
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2003-12-31 16:03
    no to dalej czekaja wszyscy na 99 zl za miesiac. Moim zdaniem poczekamy do maja
    0
  • Users Avatars Mini
    bsf pisze: 2003-12-31 17:54
    ...to i tak drogo. Ja mam stałkę za 60pln i transfer 512... i się buja...wszystkim szęśliwego Nowego Roku;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-12-31 18:44
    Gonzales - he! Oby kazdy nowy rok byl lepszy od poprzedniego. Szczescia!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2003-12-31 20:12
    Sam mam neostradę i muszę przyznać że to wcale nie jest taki mały wydatek..... Mogli by wprowadzić coś tańszego. Ale teraz tego nie zrobią, zrobią to wtedy gdy poczują większą konkurencję.
    0
  • Users Avatars Mini
    setka pisze: 2003-12-31 20:17
    GSManiac- złożyłem zamówienie dnia, bodajże 26 listopada. Modem dostałem oczywiście od razu z wszystkim co się należy. Zanim jednak aktywowali mi usługę, czekałem do 5 grudnia... Było to związane z małą liczbą dostępnych portów, czy jakoś tak. TAK powiedział mi facet z infolinii. Podejrzewam, ale są to tylko przypuszczenia, że ty będziesz musiał czekać do ok. 6 stycznia. Gdyż skoro TP sa. nie przedłużyła promocji testowania, to wydaję mi się, że znowu masa ludzi będzie chcieć to mieć. I przez to czas, po którym będziesz mógł się w pełni cieszyć usługą ulegnie pewnie wydłużeniu. Ale jak mówię to są moje przypuszczenia tylko. BTW:"gdy ktoś się pojawił u Was w domu"- nir rozumiem tego stwierdzenia. Przecież neo+ instalujesz sobie sam...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-31 20:45
    fakt jest taki ze dopoki nie beda wyrabiali z neo to nie wprowadza zadnej tanszej oferty bo poco zeby jeszcze bardziej nie miec czasu i sie tlumaczyc ze nie da rady
    0
  • Users Avatars Mini
    Marioz pisze: 2003-12-31 20:55
    uu... a już myślałem że z Nowym Rokiem wejdzie nowa szybsza neostrada... jakieś 1mbit lub 2mbit po przystępnej cenie do 250 zł... taka odpowiedź na dialostradę której chyba nigdzie nie ma:P niestety... trzeba czekać do marca. Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim życzę :) do zobaczenia za rok:P
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-12-31 22:11
    Gonzales: a ja np. chetnie zrezygnowalbym z duzego transferu w zamian za nizsza cene, bo nie potrzebuje tego, zalezy mi na zryczaltowanej oplacie w zamian za staly dostep bez patrzenia na zegarek ile jeszcze moge byc polaczony z siecia.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2003-12-31 23:40
    Ja też myślałem że od nowego roku będą jakieś mutacje neostrady np. 256 kbit/s za jakieś ~100 zł, to co jest teraz, oraz np. neostrada 1- lub 2-megabitowa za ~200 zł. A przynajmniej że obniżą cenę aktualnej usługi np. do 119 złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-01 10:12
    ***Titq: ale to mija się z celem. Neostrada została pomyślana jako możliwie najszybszy dostęp do sieci, w związku z tym obniżanie prędkości w zamian za obniżanie ceny jest po prostu chybionym pomysłem. Dziwi mnie, że TP nie wprowadziła po prostu zryczałtowanej opłaty za dostęp do sieci, tak jak to zrobił Dialog. Natomiast postulują obniżenie ceny należy wziąć pod uwagę i to, że z tą usługą są związane wysokie stałe koszty jednostkowe, zatem możliwość manewru cenowego ze strony TP są - póki co - niewielkie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-01 11:00
    Dla ludzi, ktorzy lacza sie przez modem, najwazniejsze jest aby ograniczyc koszty, a nie miec bardzo szybki intenet. Oczywiscie jak kogos stac moze sobie placic ponad sto zlotych za internet. Ale zwyklemu internaucie, do surfowania czy sciagniecia jakiegos wiekszego pliku predkosc onad 100 kbits spokojnie wystarczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-01 13:48
    ***Gonzales*** - gdyby zlikwidowano Neo 512 i zamieniono na Neo 256 - to oczywiście bez sensu. Natomiast wprowadzenie jako drugiego produkty Neo 256 - to oczywiscie ma sens.Gdyby róznica cenowa była jakeiś 30% - chętni by sie na pewno znaleźli. Zgadzam się z tobą - dla TP jeszce nie teraz. Ale to sie szybko okaże - jaki % użytkowników \"testuj 30 dni\" nie zdecyduje się pozostawić usługi. Obstawiam jakieś 50% - w Gdańsku na Długiej jak pani Kasia-pozdrawiam- zobaczyla mnie z charakterystycznym kartonikiem od razu chciała mnie skierowac do wydzielonego okienka \"zwroty\" jak sie okazało byłem pierwszym znanym jej przypadkiem, gdzie ktoś oddawał modem ale zostawial sygnał. Co do transferu - modem łaczy sie na 640/160 a praktycznie wyciagam te 64kB/s download. Nie zawsze i nie wszędzie, ale np stery od ATI spokojnie lecą z tą prędkościa. Problem jest z często padajacymi DNSami -co widać przy użytkowaniu i w logach modemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-01 13:49
    {cd} Na obniżke abonamentu bym nie liczył - co najwyżej od 1 maja, tak zęby cena usługi brutto sie nie zmieniła.Jesli faktycznie cos obniżą, to będe miło zaskoczony. Szczęśliwego Nowego roku.. 4 All oby nie było drozej..
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-01 13:52
    **GSM Maniac** -złozyłem zamówienie 18 listopada bodajze, 20 listopada zadzwoniłem na partyline i dowiedzialem sie.. ze juz gotowe i moge wszystko odebrać w PCt na Długiej.Pojechałem, instalacja.. i juz... W każdym razi - mniej niz 48 godzin.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-01-01 15:08
    ja zkladam radiowke... odkad neo+ kroloje to nie mozna sie dodzwoic po 0202122.. ruch jak cholera.... neo light tak by bardzo rozwaizala sprawe.. ale nie... tpsa zdziera.....
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-01-01 19:58
    Do końca lutego, no a co potem? Niemogli by sie zdecydować i dać takie ceny jako normalne i bez umowy na 12msc.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2004-01-01 21:56
    Gonzales jaki rynek, przeciez TPSA to monopolista. I jeszcze jedno dziwi Cie ze TPSA nie wprowadzila zryczaltowaengo dostepu? Ach szkoda gadac! Podpowiedz to pierwsze zdanie
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2004-01-01 21:59
    Goznales a moze ty pracujesz dla TPSA?!
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2004-01-02 01:25
    Właśnie, nie wiecie czy wszstkim abonętom Neo? Pozdrawiem, wesoły uzytkownik Neostrady... ...a taki zbajerowany host można wyciagnąć dzięki: Steganos Internet Anonym 5 :] hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-01-02 01:41
    Setka***, Michał***: dzięki za info. Michał***: a ten nr partyline to jaki dokładnie ? ;-) Bo w sumie to nie wiem, w jaki sposób powiadomią mnie (tak stwierdziła pani, jak składałem zamówienie), że mogę już odebrać modem, podpisać umowę dzierżawy, zainstalować i odpalić neo+ ? Mam czekać na jakieś info od nich, czy po prostu sam "kuć żelazo, póki gorące" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 10:20
    ***Michał - uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie zryczłtowanej opłaty za dostęp modemowy, tak jak ma to miejsce w Dialogu. Co do ewentualnych wolniejszych mutacji Neostrady zdania nie zmieniłem. Szybki net to szybki net. Jeżeli istnieje potencjalny rynek na wolniejsze i tańsze łącza, to niech zajmuja się tym inne firmy. ***Mac_777 - pisząc o rynku miałem na myśli konsumentów. Szkoda, że i tego nie zrozumiałeś. Co do monopolu TP nie wypowiadam się, ponieważ mam swoje zdanie, które niejednokrotnie uzasadniałem. Dla TP nie pracuję [w sumie to pracuję dla siebie :)]. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2004-01-02 10:31
    Gonzales - trzeba ruszyć główką, znaleźć 2,3 chętnych, postawić serwer na linuxie (albo kupic modem-router) i masz neo + za przystępną cenę, a transfery dalej niczego sobie (chyba ze wszyscy na raz siedzą na EMule). Przetestowałem to wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 11:17
    ***Cieplix - osobiście nie mam potrzeby ruszania główką, bo uważam, że obecna cena Neo jest przystępna - bez dalszych kombinacji. Ale Twój pomysł to idealne rozwiązanie dla większości malkonentów :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-02 13:01
    Słuchajcie - SDI "chodzi" tylko na analogowej linii, a jak jest z Neostradą?
    0
  • Users Avatars Mini
    rugewit pisze: 2004-01-02 13:24
    Owszem, zainteresowanie neo+ w tej formie oraz dzięki promocji jest duże, net za 1zł przez 30 dni...to niesamowite warunki, bo po tym czsie, szanowni koledzy, kolejeczki się tworzą ale do zdania modemów . Sam czekałem przez prawie godzinę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-02 16:13
    ***wlo*** Neo nie chodzi z ISDN.. u nas jest tzw Anex A.. do działania Neo z ISDN potrzebny jest tzw Anex B - jak na razie TP nie zawraca sobie tym głowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-02 16:22
    **Gonzales** z całym szacunkiem -dostęp modemowy to raczej proteza i relikt niż jakiekolwiek rozwiązanie na dostęp do internetu. Ponieważ dostep modemowy zajmuje linie telefoniczną, wiec aby mieć dostęp 24/7 powinieneś mieć dedykowana linię tylko do netu. Abo (nawet najtańsze) -jakieś 30 zł. Ile mialby kosztować ryczałt?? 60 zł?? No to juz 90.. Troche sporo.. za przepustowośc rzędu 3-4 kB/s. Moim zdaniem powinni oficjalnie zezwolić na dzielenie Neo poza lokal, a zmiana regulaminu SDI to ju sk..syństwo. Partyline - 0 800 102 102.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 17:05
    ***Michał - będę polemizował. Połączenia modemowe sa wystarczające dla znakomitej większości Internautów, a przede wszystkim dla tych, którzy używają sieci do celów prywatnych. To prawda, dostęp modemowy jest wolny, zajmuje linię, poza tym trudno o korzystną ofertę cenową - nawet w tym zdecydowanie przereklamowanym Dialnecie Dialogu. To tylko niektóre wady. Ale - IMHO - z tym dostępem to jest troszeczkę tak, jak z komórkami. Wszyscy chorują na 6310i, T610, P800... [niepotrzebne skreślić, ew. dostawić swój wymarzony model], a zdecydowana większość i tak potem wysyła smsy i odbiera telefony/puszcza sygnał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 17:09
    Podobnie jest z modemami. Modem to nie tylko wymienione i niewymienione wady, ale i zalety. Natomiast dostęp szerokopasmowy - tak jak już nieraz pisałem - powinien być używany przez tych, którzy potrafią czerpac korzyści z tego rozwiązania. CO do cen ryczłtu za modem - uważam, że stawka rzędu 60 PLN byłaby już zdzierstwem - właśnie z uwagi na wady połaczeń przez modem, jak i korzyści wypływające z technologii szerkopasmowej, które są relatywnie i realnie, bardzo tanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-02 17:12
    Natomiast co do możliwości dzielenia Neostrady - no cóz, taką przyjęli politykę i to już ich sprawa, że stworzyli regulamin, którego nie będą w stanie wyegzekwować. Przecież nawet jeżeli ktoś sobie podzieli łącze z sąsiadami, to jak to udowodnią? A do kontroli mieszkań nie mają prawa :).
    0
  • Users Avatars Mini
    barto pisze: 2004-01-02 20:45
    Piszecie że nie widzieliście żeby neo+ doszła do 512kb/s, ja widziałem - u znajomej Neo+ wyciąga 640kb/s, ale do centrali ma niedalej jak 2-3km...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-01-02 22:43
    **Gonzales** - IPołączenia modemowe sa wystarczające dla znakomitej większości Internautów, a przede wszystkim dla tych, którzy używają sieci do celów prywatnych/I Tak moze było 2 -3 lata temu. teraz ABSOLUTNE MINIMUM TO TAKIE SDI a myśle, zę Neo 256/64 w rozsądnej cenie 70-80 zł byłoby właśnie takim strzałem w 10 - na naprawde popularny dostęp do netu. --- Ryczałt modemowy niepredko będzie w atrakcyjnej cenie. Przyczyna jest prosta: - jest to mozliwe po generalnym obniżeniu stawek za polaczenia glosowe, co predko nie nastąpi. Ostatecznie dlaczego impuls za net mialby być 5-6 razy tanszy niz impuls do drugiego abonenta hm?? Jak sądze, nie ma co sie rozczulać nad "modemem" jaki znamy z pecetów.. w końcu jakiśmodem jest porzebny czy do NEO czy to DSL czy do innych usług. To naprawde nie ta droga.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-03 09:36
    Cóż, znam sporo osób, które używają modemu do pracy prywatnej i zawodowej i są z tego zadowolone. Sam zresztą korzystam z takiego połączenia, i osiągana prędkość - około 6 - w zupełności mi wystarcza. Oczywiście, zgadzam się, że przyszłość należy do dostępu szerokopasmowego, ale do takich rozwiązań najpierw musi dorsosnąć społeczeczeństwo - i ekonomicznie, i mentalnościowo. Dlatego pozwolę sobie pozostać przy swojej opinii, że modem stanowi idealne rozwiązanie dla większości internautów. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Frutis pisze: 2004-01-04 14:45
    Kochana TPSA we wrzesniu wziąłem sobie Neostrade na próbę za 1,07 :-))) wszystko pieknie działalo od samego poczatku niezły transfer, cud miód, po 25 dniach oddałem do telpunktu podpisalem co trzeba i zadowolony wrocilem do domu. TPSA jednak zrobila mi ogromna niespodzianke bo za 2 miesiace przyslali mi fakture na modem za 120zł!!!!!, a w grudniiu rachunek na 655 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!! w tym abonament za neostrade od pazdziernika do grudnia 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czysta paranoja, tylko ludzi wkur...ja palanty jedne, człowiek chcial uczciwie no to mu dowalic bo czemu nie!!! ciekawe ilu jeszcze nieszczesnikow tak zrobili!!! nic tylko dziekowac bogu za najlepszego operatora telekomunikacyjnego w kraju!!! a teraz człowieku siedz i pisz reklamacje i trac czas z powodu czyjegos burdelu w dokumentacji
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-10 10:12
    Jak widać, Neostrada nie wyglada najatrakcyjniej w porównaniu z europejską konkurencją. W dodatku po uwzględnieniu średnich zarobków w tych krajach i porównaniu ich z polskim średnimi zarobkami, wychodzi, że Neostrada jest jednym z najdroższych dostępów do internetu w Europie. Szczególnie miażdząco dla TPSA wygląda porównanie z Niemcami, Wielką Brytanią i Francją. Jeżeli policzymy, że ADSL w tych krajach jest o 1/3 tańszy, natomiast średnia pensja w tych krajach 5-6 krotnie wyższa niż w Polsce, to wyliczenie pokazuje, że przeciętny Polak musi ponieść takie obciążenie za usługe Neostrada jak przeciętny Francuz, Niemiec lub Anglik za 7 takich linii...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-10 10:19
    Co - moim zdaniem - jest oczywiste, tylko szkoda, że autorzy komentarza przedstawiają dane nieco tendencyjnie. Po pierwsze, cena modemu jest o wiele niższa niż podano na stronie. Po drugie, abonament wynosi 149 PLN, czyli jest już o 1/4 tańszy. Po trzecie, szybkość transferów - o ile Neo jest połączeniem asymetrycznym w skali 4:1, o tyle te tańsze przykłady juz takich proporcji nie zachowują. Szkoda, że autorzy artykułu zupełnie pominęli przykład Holandii, gdzie ceny szerokopasmowego dostępu są po prostu horrendalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-10 10:22
    Szkoda również, że nie odpowiedzieli na pytanie, skąd się biorą te podobieństwa czy różnice cenowe na niekorzyść strony polskiej? Jakos nie dostrzeżono, że kraje gdzie ten dostęp jest najtańszy to europejskie potęgi w produkcji infratstruktury telekomunikacyjnej. I dopóki w Polsce sieć telefoniczna będzie pracować na platformach Siemensa czy Alcatela - a nie rodzimego następcy Elwro czy RWT, tak długo będziemy mieli relatywnie droższy Internet :(.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: