TP przejęła kluczowego klienta Netii - Polskie Radio

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 32

Telekomunikacja Polska podpisała umowę na 74 miesiące z Polskim Radiem. Jest to klient przejęty od Netii oraz Super Media. Rocznie TP będzie zarabiało na tej umowie 2 mln zł. W ramach kontraktu sprzedano także 300 aktywacji sieci Idea.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-21 00:49
    Hmm kto komu posmarowal? Panstwowe radyjko, to i pol panstwowy operator....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-21 00:51
    Nie wiem, za malo konkretow by osadzac. Vision, tez ich nie lubie, ale trudno powiedziec, moze to jakos uczciwie zrobili? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-21 00:56
    ***Bart_22 kto wie, kto wie :) Moze im sie raz na jakis czas, cos uda uczciwie zrobic :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-21 01:01
    No to moze teraz Netia pojdzie po rozum do glowy, ze jesli chce byc prawdziwa konkurencja, to musi zmienic swoja oferte!!!! Bo to co jest w tej chwili w netii to nie jest zadna konkurencja tym bardziej dla takiego giganta jak TP
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-05-21 01:03
    to sie nazywa umowa !!! 74 miesiace a wy narzekacie jak macie podpisać na 24 :D:D:D:D:D lool
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2004-05-21 01:27
    **vision - a prędzej netia posmarowała w polskim radio aby przejąc je od TP, teraz to wykopało netię, tak to już jest. spójrz na ostatnio ujawnione informacje jak BROWARY walczą o duże piwiarnie i puby - tam jest jawne "smarowanie". W moim mieście za to jeden miły urzędnik dogadał się z netią i cały urząd miejski zmienił telfony na netię. co tam straty z tytułu zmiany informacji, pięczątek itd, ważne że urzędnik zadowolony. tak to jest w naszym kraju - jak to podały ostatnie badania 95 polaków na 100 uważa że w Polsce jest totalna korupcja. tylko że tych łapówek nie biora i nie dają kosmici tylko polacy czyli my :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-05-21 01:49
    Maras: czy takie decyzje podejmuje jednoosobowa jakiś urzednik?? cholera przecież to nie jest takie małe miasto...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-21 01:56
    ***Maras ***vision - spojrzcie na Politechnike Poznanska - cala struktura komunikacyjna oparta jest na sieci NETIA (wlacznie z 'budkami' telefonicznymi). Zmiana przebiegla szybko i bezbolesnie a to dlatego, ze zmienily sie jedynie 'poczatki numerow' - cala reszta struktury numeracyjnej jest bez zmian (wczesniej oczywiscie byla TP)... zauwazalna zmiana polega na tym, ze bez problemow mozna sie dodzwonic, tam gdzie sie chcialo, a jeszcze kilka lat temu czesto sie to nie udawalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2004-05-21 02:57
    A ja sie spotykam z ludzmi na co dzien w W-wie (nie pracuje dla Telekomuchow) ale ci ktorzy maja Netię nie chwala jej wcale. Co niektorzy porezygnowali. Przeniesli sie spowrotem do znienawidzonego operatora (TPSA) i czekaja na konkurencje przez duze "K". A to cos znaczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-05-21 03:10
    Michał: a co za różnica czy dogadali się z jednym czy z kilkoma, fuchę dostał ten kto więcej zapłacił **Eryk taka jest prawda pod pewnymi względami w NETII jest jeszcze większy burdel zwłaszcza techniczny. Gdyby tacy specjaliści jak PAN BLG i inni fachowcy na górze, nie wprowadzali swoich chorych pomysłów w stylu OBŁĘDNA LINIA - to klienici TP byliby coraz bardziej zadowoleni, bo technologicznie tepsa bardzo się zmieniła, a tak to zrobiono co zrobiono i jest jak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    pagos pisze: 2004-05-21 11:14
    Dotąd do Trójki dzwoniło się pod 0-22 333 3333, co z tą przenoszalnością numerów?
    0
  • Users Avatars Mini
    jaski pisze: 2004-05-21 11:18
    Właśnie numer Trójki: 3333333 był z sieci Netii, ciekawe czy Netia zabierze ten numer Trójce, czy po prostu zostawią kilka linii w Netii, by utrzymać ten numer, bo i tak Polskie Radio nie będzie poprzez te numery dzwonić, tylko będzie odbierać połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-21 11:52
    Widać się NEtia nie postarała... a szkoda, kolejna strata dla nas, bo kolejne wzmocneinie monopolu tpsowego... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2004-05-21 12:40
    Mieszkam w Pile i mam Netie i jestem z niej zadowolony. To prawda,ze za duza konkurencja to nie jest do TPsy, przykladem moze byc wprowadzenie niedawno stalego lacza do netu w Netii - cena 10zl mniejsza niz Neostrada i lacze wolniejsze- to zadna konkurencja. Wszystkie ceny Netia ma tylko kilka procent mniejsze od TPsy - a powinny byc okolo 20, 30% mniejsze. Teraz moze w wyniku straty takiego klineta Netia pojdzie po rozum do glowy i naprawde bedzie konkurencja w cenach z telekomuna a nie tylko konkurencja bo mozna wybrac miedzy tymi dwoma operatorami.
    0
  • Users Avatars Mini
    daydreamer pisze: 2004-05-21 13:21
    Co, jak co, ale TPSA dba o swoje interesy - mniej lub bardziej uczciwie.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-21 13:32
    ***kruki - mieszkam w Poznaniu, mam dwa numeru Netii. Jeden z taryfa uwzgledniajaca 20h rozmow lokalnych za 10zl netto z taktem 1/1s, drugi z najtansza taryfa, pod ktory podlaczony jest fax (w obu taryfach koszty polaczen innych niz lokalne sa identyczne). Rachuneczki sa duzo nizsze niz byly w TP: 20h rozmow lokalnych to minimum 400 imp. TP (400*0,29*1,22=141,52zl) - po analizie billingow okazalo sie, ze owe 20h (1/1s) nie jest przekraczane a laczny czas rozliczany w imp. 3 minutowych dalby realna sume ok. 700-800 imp TP (!). Polaczenia miedzymiastowe to kolejna roznica 8,8gr/min na korzysc Netii. Dla mnie osobiscie Netia to bdb alternatywa - pomijajac obnizenie kosztow, nalezy wspomniej o wyzszej jakosci polaczen i obslugi Klienta. // Pozdrawiam wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-05-21 13:56
    **promedia a którą konkretnie masz taryfę? a wogóle to analog? czy ISDN? te 20 godzin za 10zł to stała oferta Neti czy tylko promocja? bo tak chwilke byłem na www neti, ale jakoś mi to się nie rzuciło w oczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-21 14:26
    to sie nazywa umowa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-21 14:28
    ***maras - posiadam linie analogowe i taryfy to: Rozmowna + 20h / 10zl oraz Spokojna. Rozmowna wraz z ryczaltem za rozmowy lokalne i identyfikacja rozmowcy = 53zl netto, Spokojna z identyfikacja rozmowcy = 22zl netto. Ryczalt 10zl, wg umowy, posiadam na stale (do momentu zerwania umowy z Netia). Z tego co wiem od przedstawiciela Netii (czlowiek z Poznania), osoby 'rezygnujace' z uslug dotychczasowego operatora na rzecz Netii moga liczyc na instalacje linii za 1zl + jakis bonusik (zaleznie od lokalizacji i rachunkow, jest to np. obnizony abonament, ryczalt na rozmowy lokalne, taryfa sekundowa bez oplaty poczatkowej, itd.). Ryczalt otrzymalem zaraz w momencie podpisania umowy, co zostalo na niej zaznaczone. Szczegoly uzyskasz zapewne pod nr infonetii 0-801-802-803. // Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-21 22:30
    Netio ... obudź się Ty mała , żałosna i pazerna firemko..kochająca łatwe i szybkie pieniażki... Bierz się do inwestycji - w pierwszej kolejności racz wpuścić w ziemię kabelki i zlikwidować radioliniowa tandetę!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-22 14:46
    ***Alexander25::: bardzo trafnie to ujales! Obecnie MI (zaznaczam, ze to dotyczy mojego sposobu korzystania z internetu) bardziej oplaca sie linia ISDN (abo za 35zlnetto!!!) w TP i rozmowy przez NOM, Tele2, tanifon. Lokalne moze sa mniej korzystnie taryfikowane niz w przypadku *promedii, ale da sie to jakos przelknac, moj cyfrowy telefon Eurit535 pokazuje koszt rozmowy (AOC) i czas taki jak siec taryfikuje (dane z 3 kanalu D) wiec moge w miare korzystnie rozmawiac, do tego dochodzi jeszcze usluga Rozmowy z rabatem TP na pierwszych 50 lokalnych i Rozmowy za pol ceny. Lacznie za te uslugi place 7zl netto, a oszczednosci ok 18zl po odjeciu oplat! Ktos zaraz powie, ze tych uslug nie mozna bylo miec na dawnym Octopusie. Tak sie jakos zlozylo, ze jak zamienialem dostep z analoga na ISDN TP zapomniala ich wylaczyc i obecnie nalicza rabaty jak dawniej, co widac wyraznie na rachunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-22 14:47
    A co do netii, to chetnie bym sie do nich wyniosl, gdyby zaoferowali mi cos sensownego, ale zeby tak bylo to najpierw musieli by do mnie pociagnac kabelki, bo ISDN chyba nie dziala poprzez radio, nawet poprzez ta nowa radiolinie, ktora teraz instaluja ludziom. Zaznaczam, ze mieszkam 12 km od centrum Opola, gdzie netia chula bez przeszkod, a do mnie nawet ich dziadowska radiolinia nie dochodzi Quo vadis Netio?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-22 18:47
    tkubon *** niestety specjaliści od inwestycji Netii są o jakieś 10 lat cofnięci .. Wtedy to szczytem marzeń sporej części społeczenstwa byl telefon.... cokolwiek byle dzwoniło... wtedy możliwość podpięcia przez radiolinię była czymś atrakcyjnym i przyjmowano tę ofertę z otwartymi ramionami... ale dziś?? W dobie rozwoju internetu jest czymś nie do przyjęcia. Na moim osiedlu i w dzielnicy Netia podłaczała za 200zł byłych abonentów kopalnianej centrali , którą zlikwidowano wraz z kopalnią. Ludzie przyjmowali tę ofertę , bo z 5 lat temu telefon w TP był droższy i trzeba było na niego poczekać czasem kilka miesięcy.Teraz wszyscy na potęgę rezygnują i uciekają z Netii właśnie dlatego ,że operator nie oferuje im nic poza dzwonieniem właśnie na dodatek w identycznych jak Tp cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-22 18:55
    Telekomunikacja zaoferowała im przejście za 1 zł .Głupotą byłoby nie skorzystać , więc ciągle skreślam kolejne netiowe numery znajomych z notesu.. A najlepsze ,że Netia nic, ale to kompletnie NIC nie robi by ich zatrzymać ! Gdyby mieli okablowane i zapropnowali dsl choćby w tych cenach jakie niby to w cenniku mają - wielu by zostało . Ale tu zero reakcji na topniejącą bazę abonentów (zwłaszcza po wprowadzeniu nieco tańszej opcji neostrady i obniżki sdi) ... czemu się osobiscie nie potrafię nadziwić tym bardziej widzac kolejny przejezdzający pod moim oknem tramwaj z wymalowanym hasłem "Netia , konkurencja www telekomunikacji".. To brzmi groteskowo , ale tak to niestety wygląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-05-22 20:02
    Dobrze by się stało jeśli TP SA przejęła samą siebie ;-) i spojrzała do własnego środka. Zastanawiam się dlaczego TP nie chce być dobrą, przyjazną klientom - więcej by przecież zyskała niż obecnie. Ale cóż. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-22 23:28
    ***PLUS+ Masz jakies dziwne poglady, sadzac po komentarzach takze dotyczacych innych newsow. Zaznaczm, ze nie popieram monopolu TP i ich blokowania w sposob ewidentny konkurencji, ale trzeba przyznac, ze w porownaniu z tym co bylo chociazby rok temu to ciagle sie zmienia w TP na plus i to stosunkowo szybko. Widac nowe inwestycje, u mnie ponad rok temu wymienili stara centrale (chyba strowger, bo nie miala nawet wybierania tonowego) i umiescili nowiuskiego Siemensa FastLinka. Obecnie ISDN mi na tym chula i to za cene linii analogowej! Nie moge tak do konca narzekac. Jezeli znajdzie sie 10 chetnych gotowi sa nawet rzucic polke do neostrady! Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem dobra przyjazna firma??? Biznes is biznes i naprawde tutaj nikt nie ma sentymentow. Ja ich tez troche rozumiem, swoim postepowaniem bronia tylka jak tylko moga.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-22 23:32
    **Alexander25. Widac ze dobrze rozumiesz o co mi chodzi z netia. Wielu ludzi wrzuca na TP troche na pamiec, nie myslac o tym co mowia. mnie tez tp czasami wkurzala, ale jakos wszystkie moje reklamacje zalatwili mi na moja korzysc, ogolnie podzwonilem sobie za 150zl za graniece za darmo :)))) W netii zeby bylo smieszniej nie mozesz korzystac z innych opow bo netia nie ma dominujacej pozycji i chyba nigdy jej nie bedzie miala. Za to majac za 35zl linie w TP mozesz sobie dzwonic tanio przez NOM lub Tele2, albo innego taniego operatora, np. 1051 lub przez 0708188488 (nawiastem mowiac to nr netii) TANIFON 35gr /min na stacjonarne do UE, USA, Kanady, Szwajcarii itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-05-23 20:34
    ***tkubon! Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale właśnie tacy ludzie jak Ty nie zdają sobie sprawy z tego, że TP zrobiła wiele złego na rynku telekomunikacyjnym. Brak konkurencji w latach poprzednich spowodowało, że dziś mamy drogie rozmowy, mało możliwości wyboru innego operatora stacjonarnego i drogi dostęp do net`u itp. A fakt, że TP zmieniła twoją centralkę na cyfrową nie jest niczym wielkim w 2004 roku. Raczej to smutne, że w tych czasach, a mamy XIX wiek zmienia się centrale. Lepiej się nie chwal o tym na zachodzie Europy. Oni już tam nie wiedzą co to analogowe centrale. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-23 22:18
    ***PLUS+:: Nie odbieraj moich wypowiedzi opacznie. TP zrobila wiele zlego, a wlasciwie nic nie robila zeby bylo lepiej, ale ceny rozmow sie obecnie nie roznia zbytnio od tych na zachodzie, zeby nie byc goloslownym przyklad: lokalna ok 10-12gr/min na zachodzie 3centy, miedzynarodowe 35gr (tanifon) tam 5-10 centow, miedzymiastowe podobnie, trzeba umiejetnie korzystac z prefiksow, por dnia itd, wtedy mozemy tanio gadac. Zaraz powiesz ze tam zarobki sa 8razy wyzsze. Zgoda, ale czy kupujac auto protestujesz ze placisz za nie tyle samo co na zachodzie??? Koszty swiadczenia uslug niczym sie nie roznia, nie mowiac o tym, ze mamy abo 35zl na zachodzie 16EUR. Co do centralki, to wierz mi ze i w Niemczech mam dostep do linii, gdzie jest tylko impulsowe wybieraie, fakt rzadkosc ale mialem taka stycznosc. Do dzis w DT pracuja stare Alcatele, bez CLIPa itd., zreszta mam ISDNa i dzwonia do mnie znajomi z Niemiec, Czech, Francji i czesto jest tak ze u jednego sie nr pokazuje u innego nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-23 22:22
    ****PLUS+ Gwoli scislosci mam XXI wiek a nie XIX, piszesz ze mamy drogi net ja mam za godzine ponizej 1,90zl z taktem 1/1 w pakiecie z tp wiec nie narzekam. Na zachodzie ich dawne monopolistyczne telekomy tez maja ceny takie jak TP, zawsze jest tak ze to glowny monopolista dyktuje ceny. Fakt, wiecej jest prefiksow a tym samym opow na zachodzie, ale u nas sie to naprawde dynamicznie rozkreca i nie ma powodow do narzekan. W Niemczech do niedawna byl tez monopol na net, podpisano odpowiednie umowy i pol roku wszystko sie zmienilo na lepsze. Wiem, co mowie. Czesto bywam u naszych zachodnich sasiadow. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-05-24 00:20
    ***tkubon! Zgadzam się z Tobą w pełni, ale co do wysokich cen połączeń w Polsce i w Niemczech. W Niemczech monopol na rynku telekomunikacyjnym został wsześniej rozbity, a tym samym rynek telekomunikacyjny w Niemczech jest bardziej zaawansowany. W Polsce to TP w 99% przeciąga rozpad swego monopolu w czasie, a cierpimy na tym my, płacąc jak za zboże za każdą minutę. Dlatego pojawienie się konkurecji względem TP powoli, ale powoduje, że TP zmienia swe działania. Już dziś z pewnością można stwierdzić, że monopol na połęczenia w Polsce nie jest już taki duży, jak przed kilkoma miesiącami. Wierz mi operatorzy (wszyscy) są w stanie zejść z cenami w dół jeszcze bardziej. Jak narazie marża dla operatorów jest jeszcze za wysoka. I tak na ceną minuty połączenia za ok. 1zł netto = 0,30 zł faktyczna cena za połączenie + 0,70 MARŻA OPERATORA ;-( Ale nic miejmy nadzieje, że niedługo stan ten ulegnie zmianie na lepsze. Czego sobie i wsyzstkim życze! PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-24 16:26
    Ogólnie można powiedzieć, nie za ciekawa wiadomość!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: