Po raz kolejny Telekomunikacja Polska wsparła działania Fundacji Charytatywnej Bal Dziennikarzy, która przygotowała inscenizację bajki "Kopciuszek" w wykonaniu znanych dziennikarzy. TP jako główny sponsor przedsięwzięcia przekazała 100 tysięcy złotych na pomoc dla ośrodków leczących dzieci z chorobami nowotworowymi. W bajce "Kopciuszek" wystąpiło wielu znanych dziennikarzy m.in. Monika Olejnik, Szymon Majewski, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Kamil Durczok, Bogdan Rymanowski i Wojciech Jagielski. Reżyserem spektaklu była Krystyna Janda.
"Kopciuszka" będzie można zobaczyć w TVP1, w najbliższą sobotę (10 września br.), o godz. 20.10, a dzień później bajka zostanie wyemitowana w TVN o godz.10.30. Od poniedziałku 12 września w sprzedaży pojawią się specjalne "płyty cegiełki" z bajką "Kopciuszek" na DVD.
Całkowity dochód ze sprzedaży bajek - "płyt cegiełek" zostanie przekazany na pomoc dla ośrodków leczących dzieci z chorobami nowotworowymi:
Katedry i Kliniki Pediatrii, Hematologii i Onkologii Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy;
Kliniki Onkologii Dziecięcej Dziecięcego Szpitala Klinicznego AM w Białymstoku;
Oddziału Hematologiczno-Onkologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach.