TP przygotowała najlepszą kampanię public relations

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 2

"Telefon do Mamy" to idea udostępnienia dzieciom w szpitalach przyjaznych aparatów telefonicznych, z których  korzystają bezpłatnie.
W Polsce działa ich ponad 850. Wczoraj projekt otrzymał nagrodę w konkursie "Złote Spinacze"  za najlepszą kampanię public relations.

W Polsce działa już ponad 850 "Telefonów do Mamy", co oznacza, że na ponad 70 proc. oddziałów dziecięcych młodzi  pacjenci dzwonią do
rodziców za darmo. Chcemy, aby do końca tego roku wszystkie oddziały je posiadały. Wszędzie  tam gdzie montujemy "Telefony do Mamy", każde
dziecko otrzymuje bezpłatną kartę telefoniczną, specjalnie wydaną w ramach programu "Telekomunikacja Polska Dzieciom".

TP realizuje projekt od ponad roku, a jego integralną częścią są pracownicy firmy, którzy uczestniczą w nim m.in. jako  wolontariusze. Zajmują się kontaktami ze szpitalami oraz przekazywaniem kart telefonicznych dzieciom.

Konkurs "Złote Spinacze" jest organizowany przez Związek Firm PR w Polsce po raz drugi. W tym roku na konkurs  nadesłano 46 projektów, które oceniano w 8 kategoriach. Wyróżnienie w kategorii PR korporacyjny otrzymał też inny  projekt TP "Szpital z sercem".

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: