Telekomunikacja Polska wprowadziła dodatkowe funkcje Twojego osobistego konta w TP na błękitnej linii tp 9393. Dzięki nowym funkcjom Twojego osobistego konta w TP klienci Telekomunikacji Polskiej dzwoniąc na błękitną linię tp 9393 mogą sami automatycznie zamówić wybrany plan telefoniczny, zmodyfikować lub zrezygnować z wybranych usług oraz odsłuchać dane o rachunkach.
Przez błękitną linię tp 9393 klienci mogą odsłuchać informacje na temat szczegółowego bilingu z ostatniego okresu rozliczeniowego, sprawdzić z ostatnich trzech miesięcy dane dotyczące faktur oraz zestawienie wpłat. Nowością Twojego osobistego konta w TP jest również możliwość sprawdzenia stanu realizacji zgłoszonych awarii i reklamacji.
Aby korzystać z Twojego osobistego konta w TP należy skontaktować się z doradcą błękitnej linii tp 9393 i aktywować 6-cyfrowy numer PIN. Korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest bezpłatne. Wystarczy po połączeniu z automatycznym menu na błękitnej linii tp 9393 wybrać tonowo cyfrę 4. Twoje osobiste konto w TP jest dostępne zarówno na błękitnej linii tp 9393, jak i na www.tp.pl.
Błękitna linia tp 9393 obsługuje miesięcznie 3 mln połączeń, z czego 45 proc. dzwoniących korzysta z automatycznej obsługi, a 55 proc. wybiera połączenie się z doradcą.