Największe w Polsce Centrum Obsługi Klienta TP S.A. powstaje w podłódzkich Brzezinach. Call center zostanie uruchomione najprawdopodobniej już w lipcu. Abonentów obsługiwać będzie kilkadziesiąt operatorek. Pracę znajdzie tu prawie sto osób. Klienci z całej Polski dodzwonią się do Brzezin wykręcając 0 800 100 800. Na początku będzie to tylko linia informacyjna. Abonenci będą mogli dowiedzieć się o nowych usługach TP SA, cenach abonamentów, promocjach. Klienci będą identyfikowani za pomocą hasła lub kodu PIN.
Na lokalizację największego w Polsce centrum obsługi klienta wybrano Brzeziny, bo tam TP SA ma duży budynek.
Telekomunikacja Polska SA planuje też otwarcie kolejnego - trzeciego z Polsce - call center. Znajdzie się ono w Łodzi. Będzie to centrum telemarketingu. Operatorki mają proponować nowe usługi TP SA, np. pocztę głosową czy dostęp do internetu. Będą też kontaktować się z osobami, które chcą zrezygnować z usług TP SA.
W Łodzi powstanie także Ogólnopolskie Centrum Obsługi Klientów Plus GSM. Centrum zostanie otwarte w lipcu. Na początku zatrudnienie znajdzie w nim 90 osób, potem nawet ponad dwieście. To pierwsze call center Polkomtela SA poza Warszawą.
Do Łodzi zostanie też przeniesionych kilkanaście serwerów, które do tej pory obsługiwały sieć teleinformatyczną TP SA w poszczególnych regionach Polski. Tu napływać będą dane o wszystkich abonentach Telekomunikacji Polskiej: jak długo rozmawiali, ile muszą zapłacić za rachunek, kto chce otrzymać biling.