TP S.A. stawia na sprzedaż

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 26

Według informacji Pulsu Biznesu Telekomunikacja Polska S.A. rozpoczęła rekrutację pracowników do działu handlowego. Akwizytorzy będą najprawdopodobniej kierowani głównie do klientów biznesowych, ale dokładnie nie wiadomo na czym będzie polegać nowa strategia sprzedaży.  Niemal zerowa dynamika przyrostu abonentów od 2000 roku sprawiła, że TP S.A. chce zdecydowanie postawić na sprzedaż swoich produktów, pomimo braku silnej rynowej konkurencji.

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-12-04 13:13
    Biedroneczko: co złego jest w akwizycji? Sprzedaż bezpośrednia przynosi doskonałe efekty, więc dlaczego TP S.A. ma z tego nie korzystać? Byłby to przejaw totalnej ignorancji z ich strony. Mandzer, nie masz racji. Mimo braku zniżek przy abonamencie, można stosować wiele innych zachęt sprzedażowych i to przynosi efekt, jak już pisałem. Jeszcze jakieś pytania? Bo znam temat, więc mogę wyjaśniać:))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-12-04 13:08
    Akwizycja, to tylko słowo, które nam się bardzo źle kojarzy. Natomiast to nie jest plotka, coraz więcej regionów telekomunikacyjnych szkoli coraz większą rzeszę handlowców i co lepsze, to przynosi naprawdę niezłe wyniki. Dużym problemem dla służb handlowych TP S.A. jest ti, że nie mają oni konkretnych ofert. Np. na terenie Wrocławia przegrywają ze służbami Dialogu, ponieważ ci mają bardziej elastyczne oferty pakietowe. Zaczęła się wojna o klienta, niestety na razie tylko biznesowego (i nie zapowiada się, aby handlowcy starali sie zabiegać bezposrednio o klienta indywidualnego - jest to po prostu nieopłacalne). O ile można się śmiać z pomysłów TP S.A., to tworzenie działów handlowych przynosi nadspodziewanie dobre efekty. Jak to się mówi: byłem, widziałem:))
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-12-04 12:47
    tepsa nie wie co robić...niech najpierw obiniży abonament i ceny połaczeń...a wtedy puszcza tych aktywistów...
    0
  • Users Avatars Mini
    sruba pisze: 2001-12-04 12:27
    hehe, akwizytorzy telekomuny, tego jeszcze nie bylo...
    0
  • Users Avatars Mini
    josep_h pisze: 2001-12-04 12:31
    nie da się ukryć, że tak zwana akwizycja to w obecnych czasch jedna z najbardziej popularnych form sprzedaży produktów...stosują ją różne branże...najpopularniejsze to oczywiście sektor ubezpieczeń i sektor bankowy. A pomyśleć, że zaczęło się wszystko od Amway...
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-12-04 12:44
    ale zeby TPSA zajmowala sie akwizycja?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-12-04 14:07
    cyberwolf na jakiej podstawie snujesz takie wnioski? owszem, oni są w stanie walczyć z konkurencją, jeżeli sama TP S.A. da im narzędzie do waliki (czytaj odpowiedznia ofertę). Udział TP S.A. w obsłudze iznesowej moze być większy ( i niekoniecznie chodzi tu o pozyskiwanie nowych klientów, ale np. o sprzedawanie dodatkowych usług). Oczywistym jest, że jedną z ról, jaką będą pełnić handlowcy będzie utzrymanie klientów (to chyba naturalne?). A firmy, które są do przejęcia powstają non stop.
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2001-12-04 14:25
    ciekawe czy ci akwizytorzy zwiększą dynamikę sprzedaży TP SA? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-04 15:20
    można sie śmiać z przyszłych Przedstawicieli tepsy, ale przypuszczam, ze dla dobrych sprzedawców bedzie to fajna praca, a może nawet i dobrze płatna. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-04 15:27
    Tylko jak ich tu zmotywowac?! No bo przeciez nie jakoscia uslug i akceptacja na rynku?! Chyba tylko zostaje dobra placa....
    0
  • Users Avatars Mini
    josep_h pisze: 2001-12-04 15:34
    W tego typu zawodzie jest dosyć duża rotacja...ludzie się zniechęcają, wypalają, nie dają rady wypracować odpowiednich norm ustalanych przez pracodawców... praca jest niewdzięczna, ciężka i stresująca, poza tym duży % polskiego społeczeństwa nie jest niestety przychylnie nastawiony do akwzytorów, traktując ich niejednokrotnie jako intruzów...taką strategię rotacji wśród najniższego personelu zauważyłem swego czasu wśród pracowników małych oddziałów (tzw. fastfood-ów) citybanku (wcześniej handlobank)...którzy musieli pozyskiwać firmy do zakładania rachunków. Po jakimś czasie zwalniano pół oddziału, a w prasie ukazywało się ogłoszenie o ponownym naborze...i tak w kółeczko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-12-04 16:13
    "brak silnej konkurencji rynkowej" ciekawe... A operatorzy gsm to niby działają na księżycu? Zeby utrzymać się w biznesie trzeba być mobilnym, a nikt nie będzie jeździł po mieście z kilometrem kabla na plecach. Do mnie do firmy ostatnio dzwoniła Pani z Tepsy i zachęcała do 1033... he he... A może TePsa zacznie robić jakieś promocje? Np. połączenie z jednym nr za 5 gr?
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-12-04 16:38
    Heheh ciekawe. Pewnie dadza najnizsza krajowa za 42 godziny tygodniowo! - smiac mi sie troche chce z ich oferty. -=Basior=-
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-04 16:59
    Amper: taka promocja z pewnością będzie, ale dopiero kiedy Telepsy będą mieć realną konkurencję na rynku lokalnym. Bo na międzymiastowym już jest taka promocja (do trzech, choć niestety drożej), a na międzynarodowym jest monopolistą (choć VoIP szarpie coraz większy kawałek tortu)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-04 17:24
    tak pomysl ze strony tpsa jest dobry tylko co z tego jesli tak jak naoisal Rhat tam gdzie maja konkurencje to przegrywaja, a tam gdzie nie to wygrywaja takie sa prawa handlu i tego sie nie zmnieni
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2001-12-04 19:21
    A to jest wynikiem udziałow FT. W końcu oni są tu po to żeby zarobic, a penetracja (spadająca!) na poziomie 25% to trochę za mało jak na XXI wiek.
    0
  • Users Avatars Mini
    606 pisze: 2001-12-05 00:09
    rongeremi: otwieraj spadochron!
    0
  • Users Avatars Mini
    606 pisze: 2001-12-05 00:09
    bo jak nie to spadniesz znacznie bardziej skutecznie
    0
  • Users Avatars Mini
    606 pisze: 2001-12-05 00:09
    ... juz Admin sie o to postara za Twoje głupie komentarze. ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-05 00:30
    A gdzie są ogłoszenia o pracy? A co do akceptacji/nieakceptacji TPSA to mam pytanie - jaki biznesmen będzie patrzył na swoje sympatie a nie na ceny? Byle tepsa dobrą ofertę dała!
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-12-05 01:14
    Tak, widać że telekomunikacja polska sa dostaje ostro w tyłek. Dlatego zaczęli kombinować i wprowadzili u nich (jak dla nich) nowość - przedstawicielstwo handlowe. Jak widać i oni w końcu zobaczyli co jest grane no i że klienci nie przyjdą sami. Tak więc zobaczymy co się dalej będzie dziać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-05 10:20
    Tak bardzo oszczedzaja i obcinaja koszta, ale nowych akwizytorow do biznesu zatrudnia! Bardzo dziwne postepowanie, zreszta tak jak cala TPsa!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-05 13:23
    z tymi zwolnieniami akwizytorow to jest tez tak: nowy najbardziej sie stara ma tez czesto swoich znajomych ktorzy dadza sie przekonac ze wzgledu: troche na oferte a troche na znajomosc i firma pozyskuje nowych klientow! Jednak, po jakims czasie, przedstawiciela trzeba by zatrubnic na czas nieokreslony i dac mu wieksza prowizja od pozyskanych klientow, i co wtedy..... wtedy akwizytorowi sie dziekuje a zdobyte przez niego firmy i tak w wiekszosci zostaja tylko juz bez prowizji zaprzyjaznionego akwizytora! (no i swiadczen dla niego)! Nie znam sie ale tak wlasnie sobie to wyobrazam! waldo
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-05 14:54
    WALDO to źle to sobie wyobrażasz. Po pierwsze cała ta praca to nie jakaś tam pieprzona AKWIZYCJA tylko doradztwo i wspólpraca z klientami w dziedzinie telekomunikacji. Po drugie klienta się zdobywa nie poprzez sprzedanie mu "mydła i szamponu" jednorazowo i na tym koniec. Z klientem się rozbudowuje relacje na poziomie PARTNERSKIEJ współpracy. I to długiej współpracy. Wy chyba nie rozumiecie na czym polega marketing i akwizycja. Ważną kwestią są wartości dodane i to nie koniecznie związane z samym produktem, jakość świadczonych usług itp. Nie będę się rozpisywał. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-05 15:04
    markas: zgodze sie z Toba. To fakt, że po pewnym czasie człowiekowi (akwizytorowi) trzeba dać umowę na czas nieokreślony, lepszą pracę i dodatkowe motywatory. waldo: nie masz racji, że tepsa właśnie po okresie próbnym zwolni pracownika dla oszczędności i zatrudni następnego. Przeciez w tym czasie pracownik przechodzi wiele, kosztownych szkoleń, a jego wcześniejsze kontakty i relacje z klientami są bardzo cenne. Jeżeli ktoś jest kiepski to wtedy wiadomo, że żadna firma nie będzie trzymnała takiego pracownika. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-05 23:35
    markas,gm: niech Wam bedzie!!! przekonaliscie mnie! Moze nie myslalem o akwizycji konkretnie w aspekcie TPsa a tu rzeczywiscie szkolenia itd..... tylko czy napewno taki plan ma TPsa .... to sie zobaczy ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: