TP S.A. zbudowała system wideokonferencji dla BIG Banku Gdańskiego

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 11

Telekomunikacja Polska wspólnie ze spółką TP TelTech jako podwykonawcą, dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów detalicznych. Od niedawna klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje podczas rozmowy on line z ekspertami wideocentrum banku w Warszawie. TP S.A. jest właścicielem sprzętu, który został wynajęty klientowi. BIG Bank Gdański jeszcze w kwietniu zamówił dostawę i instalację 220 zestawów wideokonferencyjnych wraz z łączami ISDN BRA. Łącza dostępowe wykonał Pion Sieci. Zestawy do komputerów dostarczył i zainstalował TeiTech.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-18 20:09
    dla klientów detalicznych specjalistyczne informacje tylko czy ten klient zawsze będzie wiedzial o co sie zapytać zawsze bezpośrednia rozmowa mniej onieśmiela niż technika do której nie każdy jest przygotowany i umie z nią obcować, ale pomysł godzien pochwały:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-18 20:15
    No faktycznie pomysł ekstra ale co z tego wyjdzie to zobaczymy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-18 21:09
    Brawa dla banku, co do tepsy. to jest to jakiś sukces, ale bez przesady
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2002-07-18 21:52
    Co tu duzo gadac. Jakosc na 2B jest taka sobie, a ten bank na tyle mnie wkurzyl swoim postepowaniem i na dodatek lamaniem prawa ze podziekowalem im za to. Ciekawi mnie tylko po co to dla klienta detalicznego? Czyzby zlikwidowali BOK w oddzialach banku. No to teraz beda kolejki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-19 10:08
    Tylko ile ludzi ma sprzet ktory umozliwia obsluge tego typu uslugi!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-19 10:16
    Qba*** ilu ludzi posiada sprzęt?, klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje...sprzęt jest na miejscu,pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2002-07-19 10:29
    Qba. kupujesz sobie modem isdn za 360zl + kamere internetowa za dwie stowy i masz wideokonferencje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-19 11:18
    Powiedz mi kto wyda tyle, zeby porozmiawic z gosciem z bankowego BOK, no chyba zeby bank sponsorowal takie zestawy!??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-20 04:43
    Qba nawet nie przczytales o co chodzi :))))))))) Przeczytaj a potem sprawdz co napisales, a napisales o jakies zestawach do domu, itp czyli tak jakby to byla usylga online dla klietow i nie tylko, bez wzgledu gdzie sa. A w newsie _______"dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów detalicznych. Od niedawna klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje podczas rozmowy on line z ekspertami wideocentrum banku w Warszawie."__________ czytaj a potem komentuj bo Ta Twoja pogon nie wiem za czym tylko Cie osmiesza na oczach wszystkich , :)) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    maciass pisze: 2002-07-21 16:18
    Oj ten simplus po co wogule on jest:)) drogie rozmowy w kraju i zagranica drogie smsy drogie zestawy z telefonami tylko startowki sa ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-22 09:59
    Giewont czytaj kilka wpisow wczesniej i wtedy stwierdzaj fakty, bo juz zaczynasz sie gubic! Chodzilo mi o pomysl guest-a, ze cos takiego umiescic u kazdego user konta bankowego, zeby mogl z dumo robic to co proponuje mu bank! Oj starzejesz sie, lub nie czytasz to co powinienes!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: