Telekomunikacja Polska S.A. wdraża nowy system identyfikacji wizualnej. Nowa "Księga Systemu Indentyfikacji Wizualnej TP" zastąpi dotychczasowy system z 1994 r. Zmianie uległo również logo TP S.A., w którym rezygnuje się z odzwierciedlenia osobowości prawnej firmy. Skrót "SA" stosowany będzie tylko w dokumentach oficjalnych (umowach, zamówieniach, ofertach nabycia usług). W komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej użytkową formą będzie "TELEKOMUNIKACJA POLSKA" (pisana wielkimi literami) lub TP. Znak firmowy uległ nieznacznym modyfikacjom - zmieniono kolor i krój czcionki, lekko zaokrąglono kształty. Różnica między starym a nowym logo jest niewielka, więc nie będzie konieczna natychmiastowa, kosztowna wymiana np. neonów i budek telefonicznych. Nowa księga wizualizacji nie obejmuje wszystkich form druków i materiałów. W ciągu najbliższych miesięcy powstanie jej pełna wersja, uzupełniona m.in. o zasady oznakowania samochodów oraz materiałów konferencyjnych i wystawiennicznych. Do końca roku, w ramach osobnych projektów, zostaną uregulowane również kwestie związane z identyfikacją w reklamie, oznakowaniem budynków administracyjnych, punktów sprzedaży, Internetem oraz Intranetem.
Stare logo | Nowe logo |