TP SA - prefix łatwo zlikwidujemy

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 32

Przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej nie informując abonentów kogo reprezentują proponują im likwidację prefiksów. Nie dodają też, że chodzi o podpisanie umowy z TP SA o świadczenie usługi połączeń międzystrefowych. Z informacji Rzeczpospolitej wynika, iż TP SA stosuje te praktyki na terenie Poznania i Opola. 

Netia jednoznacznie ocenia, że jest to stosowanie praktyk nieuczciwej konkurencji przez monopolistę.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-21 13:06
    Tepsa jak zwykle gra nieuczciwie
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-21 13:06
    Jakich nieuczciwych? Po prostu to jest dżungla ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-21 13:08
    walce o klienta podobno wszystkie chwyty są dozwolone,a jak sie coś podpisuje to należy wpierw przeczytać,a nie wierzyć na słowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-21 13:09
    Dźungla? Większy zawsze ma racje?? Chyba o to Ci chodzi jokerDM ??
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-21 13:11
    Zamylaja jak zwykle :P
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-21 13:30
    likwidacja prefixu , czyli preselekcja? jesli nie informuja to nie fair
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-21 13:32
    Niby Kan masz rację ale nie do końca. Proponuje Ci kupno mercedesa klasy S za 1 zł - samochód jest twój za tę kwotę. Jest tylko jedna uwaga. Codziennie będziesz mi płacił 100 000 zł za tro ze jestem tak dobr i sprzedlem ci go za 1 zł. Może to głupi przykład ale tak właśnie robi tepsa
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-08-21 13:35
    widocznie zaczynaja widziec, ze nie sa jedynymi na rynku i lapia sie czego popadnie, nawet chwytow ponizej pasa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-21 13:56
    adminek: oczywiście, ze tak właśnie jest. TPSA czując się bezkarnie (przypomnijcie sobie te wszystkie anulowane kary). I teraz pewnie też im się upiecze.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-08-21 14:15
    radio erewan dementuje: dzialania opisane to standardowe procedury firmy tpsa i w zwiazku z tym mowy nie o rzekomej konkurencji tym bardziej "nieuczciwej". :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piter pisze: 2002-08-21 14:54
    ciekawe jak teraz kare naloza i jak szybko anuluja ja
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-21 15:03
    tak samo niektóre firmy dziwonią i mówią, że zbadają za darmo wodę, a jak przychodzi przedstawiciel to okazuje się, że chcą ci sprzedać czarodziejskie filtry .............. w takim kraju żyjemy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-08-21 16:05
    kto by tak nie postąpił w takim kraju i jeszcze jak się jest monopolistą : )))) im wszystko wolno : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-21 16:07
    adminek ***idac takim torem rozumienia,to należałoby karać za wszelkie reklamy,bo klienci nimi zafascynowani podpisuja umowy,a póżniej zostaje szara rzeczywistość,wszelkie bonifikaty tylko po wykorzystaniu minut,duze pakiety dodatkowych bonusów,ale małymi literkami"przy najwyzszych taryfach abonenckich itp.Wcale nie mówię,że tepsa jest bez winy,ale czy winny jest ktoś kto próbuje wykorzystać prawem dozwolone środki dla pozyskania klienta.Jak to jest w praktyce pisze qbul**i co kto winny klient,który zchecił się na zbadanie wody,czy akwizytor który wykorzystał możliwość dostania się do mieszkania,a pożniej to już zależne od jego możliwości przekonywania,czy zarobi.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-21 18:18
    pewnioe nabieraja same stare babcie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-21 18:19
    oczywiscie nie obrazajac babc:)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2002-08-22 00:26
    czyli podsumowujac: takie jest zycie! moim zdaniem to nie fair ale duzo rzeczy jest nie fair i trzeba napierac dalej a nie narzekac, a akwizyty tepsy przciez nikogo nie zmuszaja do podpisywania... a na uczciwa konkurencje malo kto moze sobie pozwolic... takie czasy, aby do przodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-22 00:59
    tylko że robi już to zewnętrzna firma która ma umowę z TPSA - a to jak ona postepuje, jak próbuje zwabić klientów odbija się nie na jej wizerunku ale na wizerunku TPSA - co jednoznacznie sugerują te komentarze. Obecnie akwizycją jak i już instalacją (realizacją techniczną) zajmują się zewnętrzne firmy, które jak widać wpływają negatywnie na wizerunek TPSA, ale one ten wizerunek mają gdzieś bo płacone mają od sztuki, wiec wszelkimi sposobami namawiają klientów. Zresztą każdy to wie kto wpuścił kiedyś jakiegoś akwizytora do domu.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-22 01:15
    Maras - uczciwa konkurencja istnieje. Wiem to po sobie. Sam mam firmę i nie gram nigdy z klientami nie fair. Takie postępowanie zawsze obraca się przeciwko tymu, kto taka praktykę stasuje. Sam nienawidzę tepsy za takie postępowanie i dlatego z przyjemnością zrezygnował bym z ich usług, o ile na moim terenie była dostępna Netia. Jeśłi idzie o akwizytorów to każdy wie jakie tomędy (bez urazyy)
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-08-22 08:05
    znowu tepsa w chu...ja gra...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-22 10:09
    Przepraszam czy wogole ktos jeszcze w Polsce do tego sie nie przyzwyczail??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-08-22 11:49
    Znowu szukanie sensacji, Calkowicie zgadzam sie z *** Kanem, qbulem i Marasem. Ludzie podpisuja cos czego nie czytaja a potem sa efekty, i nie chodzi tu o stare babcie tylko. Dobry przyklad to kredyty, bez oprocentowania, bez poreczycieli i zaswiadczen. Ludzie sie rzucili nie czytajac tego co podpisywali, polegajac tylko na czlowieku ktory to zachwalal, a jemu placa za to zeby namowic klienta. Potem Ci ludzie maja pretensje ze ktos ich nabil w butelke. Pokazuja sie w TV i sa wielce pokrzywdzeni, i wszyscy mamy im wspolczuc, sorry ale jak ktos jest glupi i daje sie nabrac to jego problem. CZYTA SIE TO CO SIE PODPISUJE, nie wazne co sie kupuje i gdzie. Takie sa realia. A takie "naciaganie" bedzie dopoki ludzie sie beda nabierali, i zadne prawo zabronic tego nie moze, bo przeciez nikt nikogo nie oszukuje, liczy sie zawsze to co jest na papierze a nie to co ktos powie. Ludzie sie wreszcie tego naucza a wtedy takie praktyki beda marginesem
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-08-22 12:26
    Niestyty kolejny raz telekomuna leci w człona. Wykorzystując naiwność najczęściej starszych osób wciska im jakieś umowy. Ale ma rację Giewont, trzeba czytać co się podpisuje. Z drugiej strony i tak zdecydowana większość z tych osób i tak korzysta z 1033, bo z innymi musieliby podpisywać umowę, więc tak naprawdę naciągacze z tepsy jednak ułatwiają im życie. ( Ale podejrzewam, że ci "naciągnięci" to i tak wykonują jedną-dwie rozmowy międzymiastowe miesiącznie i telekomuna ma z tego pewnie z 20 gr zysku, he he).
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-08-22 13:52
    "likwidatorzy prefiksów" ha, ha kiedyś byli sprzedawcy lubczyka, maści cudownych, monideł, odpustów zupełnych itp. tyle n.t. wizerunku tego co nas łączy ;-( Wracając do "oszukanych" abonentów: podpis jest ważny i trzeba patrzyć gdzie się go składa ... Może doczekamy się "wciskaczy" chodzących po domach: "Dzień dobry ... czy chce Pan/Pani by było lepiej ? ... Proszę tu podpisać ... tak, tak WEKSEL to instytucja do której kierujemy petycję, a ta suma to kwota o którą ma się Panu/Pani polepszyć o tu jest nazwisko ...." Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-08-22 13:58
    Teoretycznie wydaje się, że działają zgodnie z prawem - nikogo do niczego nie zmuszają, a jednak wszyscy czują, że coś jest nie tak
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-22 16:24
    Już jakiś czas temu przy jakimś tam newsie wypowiadałem sie nt. podpisywania umów przez Polaków. W wiekszości ich indolencja i beztroska budzi przerażenie! Zresztą (nie mówię że wszyscy tak sie zachowują) jeżeli pkt umowy ma wiecej niż 2-3 linijki to najczęściej go nie czytają. ZGROZA! Wiążę się to z przyzwyczajeniem i przeświadczeniem o uczciwości, oczywiście duża część firm jest uczciwa i chwała im za to, ale niestety nie wszystkie. Niektóre wychodzą z założenia że uczciwe są też tzw. "półprawdy" - i właśnie TP SA do nich należy, piszę to z całą świadomością "narażając się na proces sądowy o zniesławienie". Będąc przypadkiem u teściowej (Siedlce) byłem świadkiem telefonu z BOKu (czy też innego ich działu), gdzie miła (o dziwo!) pani namawiała do skorzystania właśnie z tej rezygnacji z prefiksów. Teściowa została tak skołowana (chociaż to akurat łatwo zrobić), że się zgodziła, tylko później dopytywała się mnie na czym to polega!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-22 16:31
    CD.... O ile poinformowano ją że już nie trzeba wybierać prefiksu, że to łatwiej szybciej i prościej - to nikt nie dodał słowa o innych operatorach i w jaki sposób i czy bedzie można korzystać z innych prefiksów. Po moim telefonie do BOKu już mniej uprzejma pani odpowiedziała dopiero na powtórzone i bezpośrednie pytanie że tak oczywiście można. Zastanawiam się czy tak by brzmiała odpowiedź gdyby rozmawiał ktoś inny mniej dociekliwy i nie powołujący się na równy dostęp do operatorów międzystrefowych. Ale to i tak pryszcz EL-NET (AsterCity) operator tlf w Warszawie do tej pory udostępnia połączenia międzystrefowe tylko przez TP SA. I co ! Robi co chce a prawo ma głęboko w ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-22 19:15
    dwx***nie chcę bronić tepsy,ale umowa o niewybieraniu Prefix-u w rozmowach mm jest u każdego operatora taka sama.Wszędzie podpisując nie informują Cię,że jest możliwość korzystania z prefixu innego ale należy go wykręcić,to tak gwoli prawdy,że nie tylko tepsa kręci.Każdy operator podpisując z klientem,poprostu nie przedstawia wszystkiego,ale,czy tak dzieje się tylko w telefoni.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-22 22:22
    DWX a próbowałeś zadzwonić z NETI przez prewiks 1033 nie ma i nigdy nie było takiej mozliwosci. A gdy zadajesz pytanie pani konsultantce z infolini NETI to grzecznie odpowiada Ci że nie ma podpisanych umów między operatorami, Ale na pytanie jak to niema umów skoro w TPSA mozna korzystać z 1055 to wtedy już mniej grzecznie odpowiedziała "niema bo nie i nie wiadomo kiedy będzie taka możliwość" a dalsza rozmowa nie miała sensu bo pani uznała że marnuję jej czas. Poza tym to że ktoś wybiera sobie preselekcję na 1033 nie znaczy że nie może korzystać z innych operatorów, ponieważ jest to "miękka" preselekcja a nie "twarda" i wracajac do newsa czy stwierdzenie "prefiks łatwo zlikwidujemy" tak bardzo mija się z prawdą ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-22 22:31
    prefiksy obowiazują juz od roku, Netia od samego początku nie pozwala abonentom skorzystać z usług innego operatora ale jakoś TPSA nie robi z tego powodu wielkiego szumu w mediach
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-23 02:05
    KAN: oczywiście dawno przestałe wierzyć w bajki i dobrze wiem że przytłaczająca większość firm tak robi. Chodzi o coś innego, amianowicie o rzetelną informację! Jeśli kogoś informuje się o jakiejś usłudze czy towarze to powinno mu się przedstawić obiektywną ofertę. Niestety tylko POWINNO!. Jest mało prawdopodobne żeby np. starszy człowiek szukał samodzielnie informacji, był dociekliwy i w dodatku miał dostęp do najnowszych mediów. Często kosztem ludzi starszych nierzadko biednych bogacą się jeszcze bardziej bogaci. Silniejszy przetrwa - Słabszy zginie? Z drugiej strony nie ma się co dziwić, każdy chce zarobić jak najwięcej i jak najszybciej, no cóż, przyroda...
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-28 14:26
    W sumie trudno sie dziwic, ze robia co moga, ale fakt, ze nie informuja kogo reprezentuja jest wredny...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: