TP twierdzi, że UKE nie zna swoich praw

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 25

Stanowisko Telekomunikacji Polskiej w sprawie kary nałożonej przez UKE za nieprzedłożenie cennika promocji neostrady tp

13 listopada br. Komisja Europejska opublikowała jednoznaczne stanowisko, z którego wynika, że dostęp szerokopasmowy do Internetu dla klientów nie podlega regulacji i tym samym żaden regulator w krajach UE nie ma prawa żądać od operatorów przedkładania do zatwierdzenia regulaminów ani cenników tych usług. Uważamy więc, że w świetle prawa kara ta jest bezzasadna.

Jacek Kalinowski

Rzecznik Grupy TP

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    luiss pisze: 2006-11-23 21:36
    Jasne... Tyle tylko, że tepsa do tej pory nie rozdzieliła - zgodnie z decyzją UKE - abonamentu telef. od Neostrady i oferuje te usługi wspólnie. Tak więc UKE ma pełne prawo decydowania o cenniku usługi. Kalinowski stronniczo ukazuje tylko część prawdy (żeby było pomyślnie dla telepsów). Powinni zniszczyć tego wrednego i złodziejskiego molocha!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-11-23 23:03
    Wedle mnie to TPsa wcale nie musiałby rozdzielać usługi Neostrada od numeru telefonicznego. Niech po prostu tym setkom tysięcy ludzi, którzy chcą tylko internet zaoferują Neostradę (powiedzmy 1024 kbps) za 65 zł i abonament za telefon w wysokości 1 zł. I za każda minutę rozmowy policzyć nawet po 2 zł :) Od razu bym na to poszedł. A tak zarabia na mnie konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2006-11-24 00:41
    Tak a UKE jest taki wspanialy i Kochany - "nie zauwazyl" takich numerow TELE2 a jesli chodzi o TP to juz sami nie wiedzia do czego sie jeszcze doj..c.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarlys pisze: 2006-11-24 09:06
    UKE zna swoje prawa, to że czekapiają sie bardzo TP SA wynika z tego że TPSA w wielu przypadkach nie grała fair, a smród ciągnie się za nimi do dziś. UKE to wyczuwa i podąża za smrodem
    0
  • Users Avatars Mini
    ahan pisze: 2006-11-24 09:07
    zgadzam się z wami - przecież w Tp telefon i internet są zależne od siebie - nie masz telefonu - nie masz internetu (ale nie odrotnie), więc już nie będą tacy mądrzy ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-24 10:52
    widac jakie lobby ma france telekom w ue.tamci ich popieraja takimi deklaracjami bo bronia swoich interesów.tp musi chyba zmienic polityke.mniej placic prawnikom ktorzy kminią na maxa jak tu odwlec decyzje uke a wziasc sie za obnizanie cen bo w taym naszym bagnie jest najdrozej na swiecie wiec o czym tu móiwc...
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 10:56
    ludzie o czym wy gadacie? a który operator udostępnia "INTERNET" bez abonamentu za telefon? z tego co wiem to mamy wolny rynek. Firma jest od tego zeby zarabiac harytatywnie działa Caritas. najpierw sprzedajemy tepse a później chcemy żeby działała harytatywnie? spoko jak ktoś zrobi ten krok to TePsa tez udostepni NEO bez telefonu, tylko ze wtedy 512 nie bedzie kosztowac 49.50 miesiecznie (srednia) tylko 70 PLN samo utrzymanie Linii to jest koszt w granicach 30 PLN miesiecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 10:59
    ...cd. a UKE zamisat nakładać kary mógłby pomyśleć ile to jest nowych obiektów pod NEO na obszarach wiejskich. za takie 100 tys PLN kilkuset nowych klientów cieszyłoby się z dostępu do stałego łącza. więc zastanówmy sie wszyscy jeszcze raz. Każdy kto tak strasznie szczeka na TePse nie zna dokladnie ich Planow telefonicznych ani cen usług. Teraz nawet megowe łącze mozna mieć za 76 PLN przy rocznej umowie.!!! pozdrawiam i proponuje przemysleć sprawe jeszcze raz!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 11:02
    aha... i to ze u nas jest najdrożej na świecie to też wina TePsy?? pewnie chcielibyscie placic 10 PLN abonamentu miec w tym ze 30h za darmo i jeszcze megowe NEO za 15 PLN z roczną umową!!! haha!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Aster pisze: 2006-11-24 11:14
    Ale nikt nie zmusza nikogo do posiadania ani internetu ani telefonu, a już szczególnie nikt nie mówi, że trzeba być abonentem TP - wolny rynek, jak się coś komu nie podoba to zmienia operatora i już.
    0
  • Users Avatars Mini
    expost pisze: 2006-11-24 11:21
    Jak widzę wszyscy krytycy TP to OMNIBUSY - wiedza wszystko i o wszystkim Szczególnie niejaki ShaMAN, który przeanalizował ceny w prawie 200 krajach świata twierdzi, że w TP jest właśnie najdrożej na świecie hmmm niezły hardcore;-)))))) Co do UKE i TP to polecam lekturę Prawa telekomunikacyjnego i stanowiska Komisji Europejskiej. Gdyby wszyscy regulatorzy rynku telekomunikacyjnego zachowywali się tak jak Prezes UKE to mielibyśby powrót (w skali paneuropejskiej) do GOSPODARKI CENTRALNIE STEROWANEJ
    0
  • Users Avatars Mini
    expost pisze: 2006-11-24 11:26
    Prezes UKE po prostu nie potrafi przyznać sie do niewiedzy i błędu (oczywistego). Niektórzy z Was najbardziej cieszyli by się gdyby np. ceny Mercedesów były regulowane przez UKE. Wtedy może i jak przyłaczyłbym sie do zachwytów nad Prezes UKE. W sumie kto wie - jeszcze pare jej pomysłów i może tez ceny za kwiatki pod halą mirowską będą regulowane - a wszystko to w imie ochrony polkiego rynku telekomunikac yjnego i konsumenta. Na to KOmisja Europejska już sposobu nie znajdzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 11:27
    do expost... ej Stary czy Ty juz skonczyleś podstawówke? tam uczyli czytania ze zrozumieniem... pokaż mi w którym miejscu piszę że UKE ma racje a TePsa jest be... bo pisząc te posty mialem raczej ochote uzmysłowić wszystkim "OMNIBUSOM" że gadają wierutne bzdury!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    expost pisze: 2006-11-24 11:49
    ShaMAN OMNIBUSIE - pracujesz w TP i tyle;-))) a co do Twoich postów - to czysty (naked) Internet udostępnia wielu operatorów np. Orange, Plus, Era i wielu innych w Europei i na świecie. A co doobszarów wiejskich to sie zgadzam i popieram. Każda karę mozna zamienić na korzystny dla ludu i firmy deal;-))) Tak więc nie złość sie;-)))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 11:55
    po pierwsze nie pracuję w TP. a co do Orange Ery i Plusa, to zassij z netu film na łączu działającym nawet w UMTS-ie przy ograniczeniach transferu do 2GB! pakiety typu VIOCE mają w sieciach komorkowych pierwszeństwo nad pakietami typu DATA, a co za tym idzie nie masz szans na stale stabilne połączenie. wiec nie porównój ORANGE-owego Twojego Internetu, PLUS-owego iPLUS-a czy BlueConnect-a Ery z ADLS-em, bo tego nie mozna porównywać.
    0
  • Users Avatars Mini
    expost pisze: 2006-11-24 12:06
    ShaMAN każda Twoja wypowiedź to żywa, chodząca reklama TP;-) tak więc może nie pracujesz w TP ale na pewno dla TP;-))))) Nie porównuje technologii tylko kontrukcje usług. Twierdziłeś że nikt nie oferuje czystego Internetu. A w rzeczysistości oferuje, ot i tyle. Nie zassysam filmów z netu (jak rozumiem Ty nocami zassysasz filmy - domyślam się nawet jakie;-))))))) Pozdrawiam serdecznie;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 12:09
    heh
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-24 13:49
    też Cię serdecznie pozdrawiam... poaptrz przez pryzmat przeciętnego użytkownika "SIECI" w poście nie ma mowy o dostępie cyfrowym tylko analogowym. i chodzi o operatorów stacjonarnych!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ludwiczek pisze: 2006-11-24 17:31
    ShAMAN jest akwizytorem firmy TP S.A. MA na imie Pawel i ma 24 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    j pisze: 2006-11-24 18:22
    ...tylko ciekawe czy prownowane bezwstydnie przez UKE Tele2 zbuduje infrastrukturę;-))) Promuje się operaora-wrzoda bazującego na cudzej sieci, ale co za kilka lat będzie: ile inwestycji, ile miejsc pracy, ile podatków odprowadzonych w Polsce...???!!! Liczy się tylko populizm i to czy na chwilę uda się zbić ceny narzucając de facto ich urzędowy poziom. A kto myśli o tym, że dzięki temu za kilka lat nasza sieć telekomunikacjna będzie wygladała jak tak jak nasza państwowa sieć autostrad:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2006-11-25 20:16
    co by nie gadal to łączenie abo za tel z netem jest właśnie nażucaniem oferty, niech wprowadzą w takim razie abo za neta 512 w wysokości 80 zeta (50 średnia cena i 30 koszt utrzymania linii) i po sprawie wtedy bedzie, czy to takie trudne
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2006-11-25 20:18
    a do Aster nie bądź taki cwany jak mieszkasz w wawie to mozesz sobie opow zmieniac a na prowincji masz do wybory TPSA lub TPSA i tyle, cale szczescie ze u mnie akurat jest radiówka i mam za 65 zeta 512 i mi wystarczy, ale z telefonem nie mam tak dobrze bo w grę wchodzi tylko TPSA - z tym ze akurat na mnie juz nie zarabiaja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    delon pisze: 2006-11-26 21:54
    *** hubi: a voip???? ja korzystam z radiówki i voip po tym też chodzi.....wydałem tylko trochę więcej na sprzet - Fritzbox fon WLAN 7050
    0
  • Users Avatars Mini
    Srebrzysta pisze: 2006-11-27 12:19
    Meszkam w Warszawia i co? Tp.Sa nie ma polozonych kabelkow do moj blok :D Aster tez nie mialo mozliwosci podlaczenia mi neta - tylko radiowe i kochany telion wchodza w gre... Stolica...
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2006-11-27 18:57
    hubi nawet nie wiesz co gadasz. policz sobie ile wychodzi jak masz 512 na 24m. 33 PLN przez rok 66 przez 2 rok. a abo za elefon kosztuje 28 PLN. a co do Twojej radiówki za 65 PLN to śmiech na sali, mialem i wiem ze najlepsza nie siega do pięt NEO 512. sprawdzcie cenniki a później się wypowiadajcie ludki
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: