Telekomunikacja Polska uruchomiła obsługę przez Internet dla klientów biznesowych. Firmowe konto w TP umożliwia klientom biznesowym:
sprawdzenie stanu rozliczeń firmy z TP
zamówienie lub modyfikację usługi TP
uzyskanie informacji o stanie realizacji złożonych zamówień
uzyskanie zestawienia wszystkich połączeń wykonywanych w firmie klienta: rodzaj, długość i koszt każdego z nich
Wszystkie dane aktualizowane są co 24 godziny.
Do korzystania z firmowego konta w TP niezbędny jest numer PIN, który aktywowany jest wyłącznie na błękitnej linii tp biznes 9330 przez Administratora (osoba z firmy klienta odpowiedzialna za kontakty z TP). Administrator może ustalić cztery rodzaje PIN dla firmy. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dostępu do firmowego konta dla pracowników kontaktujących się z TP. Po otrzymaniu numeru PIN każdy użytkownik powinien osobiście zarejestrować się na www.tp.pl podając: numer ewidencyjny (znajduje się na fakturze w lewym górnym rogu), numer telefonu, numer PIN oraz imię i nazwisko.