Telekomunikacja Polska wprowadziła nowe, ogólnopolskie usługi informacyjne dla klientów anglojęzycznych i niepełnosprawnych, a także ułatwiające znalezienie potrzebnych numerów telefonów alarmowych i infolinii.
118 811 informacja tp o numerach telefonów abonentów w języku angielskim.
Usługa dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia 2 zł za minutę (2,44 zł brutto) Pod tym numerem można uzyskać informacje w języku angielskim o numerach telefonów firm i instytucji oraz klientów indywidualnych.
118 888 informacja tp o numerach telefonów dla osób niepełnosprawnych.
Usługa dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00. Koszt połączenia jak za połączenie lokalne, zależy od planu telefonicznego. Pod tym numerem można uzyskać dane teleadresowe instytucji, firm i organizacji, które oferują udogodnienia dla osób niepełnosprawnych lub świadczą usługi na ich rzecz, np. PFRON, firmy z branży "lecznictwo i farmacja, sprzęt rehabilitacyjny, gabinety rehabilitacyjne, terapia zajęciowa (hydroterapia, hipoterapia), fundacje i organizacje pozarządowe wspierające osoby niepełnosprawne.
118 112 informacja tp o numerach alarmowych.
Usługa automatyczna, dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia wynosi 58 gr za minutę (71 gr brutto).
118 800 informacja tp o numerach infolinii.
Usługa automatyczna, dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia wynosi 58 gr za minutę (71 gr brutto). Pod tym numerem można uzyskać informacje o ważniejszych infoliniach (0800 oraz 0801) w następujących kategoriach:
1) Banki, 2) Zastrzeganie kart płatniczych, 3) Towarzystwa Ubezpieczeniowe, Fundusze Emerytalne i Inwestycyjne, 4) Telefony zaufania i pomoc dla potrzebujących, 5) Redakcje i wydawnictwa, 6)
Medycyna, 7) Motoryzacja, 8) Infolinie policyjne, kryzysowe, interwencyjne.
Nowe usługi informacyjne dostępne są dla abonentów TP oraz z automatów telefonicznych TP w całym kraju. Stanowią uzupełnienie i rozwinięcie usług 118 913 biuro numerów tp oraz 9493 bank danych tp.