TP wspiera sprzedażą kart telefonicznych program „Dźwięki Marzeń”

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 5

Telekomunikacja Polska wprowadziła charytatywne karty telefoniczne. Każdy kto kupi specjalnie oznakowaną, 15-impulsową kartę telefoniczną za 9 zł z VAT. TP przygotowała milion takich kart.

Ze sprzedaży każdej z nich 2 zł zostanie przeznaczone na program „Dźwięki Marzeń” prowadzony przez Fundację Grupy TP. W sumie TP przekaże na ten cel 2 mln zł.

Charytatywne karty telefoniczne łatwo odróżnić od pozostałych. Są one dostępne w dwóch wzorach: na awersie są zdjęcia dzieci, a na rewersie pluszowe zabawki lub instrumenty muzyczne. Przedmioty umieszczone na rewersie kart są wykorzystywane podczas zajęć terapeutycznych dla dzieci z wadami słuchu.

Karty można kupić w punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Są ważne przez 2 lata od daty produkcji.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    model-1 pisze: 2007-07-09 18:31
    Hmm to dziwne po pierwszy raz słysze o jakimś programie "Dzięki marzeń" a jeśli chodzi o TP to im nie ufam i dlatego wolałbym najpierw coś się dowiedzieć o tej akcji dla kogo i gdzie żeby się nie okazało że znowu ludzi w balona zrobili.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2007-07-09 19:36
    ***model jak juz to dzwieki a nie dzieki...a po drugie to ciekawe ile panstwo na tym zarobi...nie ma jak to "charytatywnie" wspierac...panstwo
    0
  • Users Avatars Mini
    j pisze: 2007-07-10 11:08
    no i bardzo fajnie ...gorzej, że nasz rząd w ramach tego, że ktoś go wyręcza w leczeniu dzieci, weźmie od tego 22% VAT (tak jak przy sms-ach wysyłanych na cele charytatywne)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2007-07-10 12:54
    Po raz kolejny TPSA pomaga. Najpierw kampania przeciwko przemocy teraz to. Szkoda tylko, że to wszystko dla reklamy. Faktyczna chęć pomocy zostaje daleko w tyle, czyli tam, gdzie przy okazji mają swoich klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    j pisze: 2007-07-10 13:11
    A może korzyści są dla obu stron. W końcu efekt społeczny (a nie tylko reklamowy) jest realizowany, bo parę dzieciaków będzie dzięki mogło zostać wyleczonych. Myślę, że dla nich i ich rodziców korzyść jest zasadnicza
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: