9 listopada br. Telekomunikacja Polska minimalnie zmieniła swoją gotową od wielu miesięcy ofertę świąteczną neostrady tp, aby przynajmniej w komunikacji marketingowej móc konkurować z bardzo agresywną ofertą Netii. TP zwiększyła wyłącznie jeden bonus świąteczny w najdroższej ofercie 6 Mbit/s przy umowie na 3 lata i tym klientom (jest ich najmniej) zaoferowała kupon na zakupy o wartości 600 zł (+50 zł za zakup usługi neostrada w Internecie). Wcześniej bonus wynosił zaledwie 250 zł (+50 zł za zakup w internecie). Kupon można zrealizować w księgarni Merlin i na zakup kontentu w portalu WP.PL. Tym samym w reklamie świątecznej TP oferuje swoim klientom 650 zł, a Netia "tylko" 600 (przy tańszej ofercie 2 Mbit/s i umowie na 3 lata).
Według TP, klienci, którzy zakupili neostradę od 5.11 do 9.11 w najdroższej wersji również będą mogli skorzystać z talonu na 650 zł.