TP zmieniła minimalnie ofertę świąteczną neostrady, aby konkurować w reklamie z Netią

Newsy
Opinie: 11
Opinie: 11

9 listopada br. Telekomunikacja Polska minimalnie zmieniła swoją gotową od wielu miesięcy ofertę świąteczną neostrady tp, aby przynajmniej w komunikacji marketingowej móc konkurować z bardzo agresywną ofertą Netii. TP zwiększyła wyłącznie jeden bonus świąteczny w najdroższej ofercie 6 Mbit/s przy umowie na 3 lata i tym klientom (jest ich najmniej) zaoferowała kupon na zakupy o wartości 600 zł (+50 zł za zakup usługi neostrada w Internecie). Wcześniej bonus wynosił zaledwie 250 zł (+50 zł za zakup w internecie). Kupon można zrealizować w księgarni Merlin i na zakup kontentu w portalu WP.PL. Tym samym w reklamie świątecznej TP oferuje swoim klientom 650 zł, a Netia "tylko" 600 (przy tańszej ofercie 2 Mbit/s i umowie na 3 lata).

Według TP, klienci, którzy zakupili neostradę od 5.11 do 9.11 w najdroższej wersji również będą mogli skorzystać z talonu na 650 zł.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-11-19 23:30
    Trzeba przyznać, że świat przedstawiony w reklamach TP jest prawie utopią. Szkoda, że nie jest tak w rzeczywistości...
    0
  • Users Avatars Mini
    ramadan pisze: 2007-11-20 10:04
    Hahahahaha..... zrezygnowałem z abonamentu tych złodziei już kilka miesięcy temu na rzecz VoIP. W ciągu roku odeszło od nich mnóstwo klientów ale exodus dopiero się zacznie. Za tyle lat robienia z ludzi balonów i traktowania ich jak durni zależy im się marginalizacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank pisze: 2007-11-20 10:23
    tak jak kolega wyżej hahahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2007-11-20 12:25
    Ja już obywam się bez telefonu stacjonarnego i neostrady ponad 3 lata i nie narzekam. TPsa robi podstawowy błąd, że nie daję samego netu w miarę dobrej cenie (512 kbps za powiedzmy 50 zł a 1mb za ok 70 zł) bez zadnej dodatkowej opłaty za utrzymanie linii. Nałapaliby sporo klientów a tak ludzie od nich odchodzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-11-20 12:57
    Kłopot w tym, że realnych alternatyw nie ma za dużo. Pisałem na temat UPC. Ponieważ potrzebuję telefonu stacjonarnego, to po okresie promocji cenowo triple play wychodzi praktycznie tak samo jak Tepsa w duecie z Cyfrą + O urokach Neo przez BSA już nieraz rozmawialiśmy Płacz i płać..
    0
  • Users Avatars Mini
    maxbike-1 pisze: 2007-11-20 13:43
    Nigdy więcej TP, drogo jak cholera, a jakość usług marna. Livebox i ten jego wifi przez to coś wyglądające jak pendrive zapewnia zasięg tak marny, że lepiej od razu to wyrzucić. Dużo bardziej opłaca się choćby UPC...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-11-20 16:45
    ale co ma Lifebox do jakości neostrady? jest tyle fajnych routerów bezprzewodowych. To tak jakby modemy sagema decydowały o denności neostrady...
    0
  • Users Avatars Mini
    jmfvghmvmg pisze: 2007-11-20 22:54
    DO~ramadan telefonia internetowa VoIP jest TP ,więc nie podniecaj się tak że zrezygnowałeś z abonamętu w TP bo i tak zarabiają na tobie :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    Camara pisze: 2007-11-21 02:03
    Loooooooooooooooool. NO to juz prawie sie udalo 'konkurowac' z Netia :) Obnizcie ceny kochani, dostosujcie jakosc oblugi klienta i moze cos z tgo bedzie, bo narazie Netia bije Was na glowe!
    0
  • Users Avatars Mini
    gonzales pisze: 2007-11-23 12:31
    "aby przynajmniej w komunikacji marketingowej móc konkurować z bardzo agresywną ofertą Netii" ??? Agresywna oferta? to przepraszam agresja w czyim kierunku? bo chyba nie klientow ;). co za absurd, jak opoerator idzie na reke klientowi to sie mowi , ze jest agresywny?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kondek pisze: 2007-12-15 23:50
    Taki tani marketing raczej nie będzie przynosił efektów na korzyść tp. Netia już teraz ma 200 tys. klientów pod swoimi skrzydłami. uwalnia teraz węzły kominikacyjne, dobry marketing i liczba się podwaja. naprawdę się mocno zastanawiam, czemu tp nie prowadzi jeszcze super kampanii reklamowej z miażdżącą ofertą, bo Netia przecież w koncu zje naszego molocha.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: