TP zwiększyła limity danych w neostradzie tp

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 147

Od 8 października br. użytkownicy wszystkich opcji neostrady tp ściągną z Internetu więcej danych w ramach abonamentu. Ponadto w miarę swoich
potrzeb będą mogli dokupić dodatkowy transfer. Dostawa neostrady tp do domu klientów, którzy zamówią ją telefonicznie będzie bezpłatna. W ten
sposób Telekomunikacja Polska odpowiada na potrzeby internautów i rynku. Nowe wielkości transferu danych z Internetu w neostradzie tp wynoszą odpowiednio 7 GB dla opcji 128, 15 GB dla opcji 512 i 25 GB dla wersji 1024.

W przypadku najszybszej opcji pozwoli to na przykład słuchać radia przez Internet przez 600 godzin miesięcznie czyli ok. 20 godzin dziennie, wysłać lub odebrać 500 000 e-maili lub ściągnąć 35 filmów o wielkości ok. 700 MB każdy. Odpowiednio w najtańszej opcji 128 za 59 zł internauta może słuchać przez 168 godzin radia, wysłać lub odebrać 140 000 e-maili lub ściągnąć 10 filmów. Możliwość większego transferu danych dotyczy też klientów wcześniej oferowanej opcji neostrady 320, którzy od 8 października będą mogli ściągać 7 GB.

"Zmiany w ofercie są wyjściem naprzeciw oczekiwaniom internautów. Wielkość transferów i możliwość ich dowolnego zwiększenia pozwoli każdemu klientowi na indywidualne dostosowanie usługi do swoich potrzeb, a nam umożliwi utrzymanie jej wysokiej jakości" - powiedział Mariusz Gaca, dyrektor Pionu Multimediów TP.

Dla internautów, którzy potrzebują najwięcej danych z sieci Telekomunikacja Polska wprowadzi od 15 października możliwość dokupienia 2 GB za 9,90 zł brutto. Do końca roku w ramach promocji za tę samą cenę będzie to pakiet 4 GB. Doładowania konta będzie można dokonać za pośrednictwem numeru o podwyższonej opłacie 0-300 900 300 lub dostępnej w Telepunktach karty-zdrapki.

Kolejną nowością odpowiadającą na potrzeby internautów jest wprowadzenie od 8 października możliwości telefonicznego zamówienia neostrady tp wraz z bezpłatną dostawą zestawu instalacyjnego i umowy do domu użytkownika. Koszty przesyłki kurierskiej opłaci TP.

Opinie:

Opinie archiwalne (147):

Komentuj

Komentarze / 147

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Lenin pisze: 2004-10-07 21:03
    Oni sie chyba Boga nie boją? Na %#$@ komuś 1mbit z limitem 25GB? Sensowny limit to coś koło 150GB jak juz koniecznie musza byc limity. I na co porównanie ile milionów maili można wysłać? Kto wysyła w miesiącu wicej niz 200? Neościerwo i ta ich propaganda.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2004-10-07 21:08
    "TP zwiększyła limity danych w neostradzie tp. W ten sposób Telekomunikacja Polska odpowiada na potrzeby internautów i rynku." Ja jednak mysle ze to na oferte chello, tp odpowiedziala... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ pisze: 2004-10-07 21:12
    ***Lenin - wiem, że tepsowskie limity to nic mądrego, ale z tymi 150GB to trochę przesadziłeś ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    bartae pisze: 2004-10-07 21:17
    I ja tak myślę !
    0
  • Users Avatars Mini
    Bobik pisze: 2004-10-07 21:22
    I bardzo dobrze :) tp.sa zapycha sieć , a ja w dialogu nie lubie jak sie muli :D, powinni zrobic wszędzie 1 giga :D
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-10-07 21:25
    Ale kicha..... chyba ich cos powalilo i to na dobre .... Kurde TP to zlodzieje daja lacze stale na ktore trzeba wykupywac transfery ? czzy to PrePaid ? przeciez juz place kupe kasy za lacze wiec z jakiej paki za transfery jeszcze ? no i jeszcze w krotce bedzie pewnie kas aza oplate przesylowa jak a prad .... Gdzie rozum TP ????
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-07 21:36
    No nie. Telekomunikacja robi dobry krok, a Wy tutaj narzekacie. Ja osobiście jestem prawie pewny, że od grudnia albo stycznia rezygnuję z łącza radiowego i biorę Neostradę 128 albo 512! 150GB? To przecież prawie wogóle nie jest limit ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-10-07 21:39
    Mi sie podoba :) w Sobotę idę przedłużyć umowę i teraz nie wiem czy pozostać przy starym 640 czy wziaść 1024 kbps ...
    0
  • Users Avatars Mini
    DonZoolo pisze: 2004-10-07 21:45
    jak juz brac to brac najszybsza... ja mam dopiero w marcu przedluzenie umowy... nawet jezeli bedzie tak jak teraz to przedluze umowe. ale na 1024 :) no chyba ze chello bedzie juz mozliwe u mnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rufin pisze: 2004-10-07 21:46
    konkurencja zdrowa rzecz!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-10-07 22:09
    ******pajorro - 7 GB dla 128kbps, 15 GB dla 512kbps i 25 GB dla 1024kbps ......... a skad taka zmiana??? bo chello zrobilo konkurencje i napewno duza czesc uzytkownikow opcji 1024 5gb zasysala w 4dni :D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-07 22:11
    Ja za 55zl mam lacze 640kbps i nie narzekam. Moi koledzy w akademiku we Wrocku maja lacze dochodzace do 1Mbps i placa za to... 9zl na miesiac na lebka... To jest dopiero oferta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Yan pisze: 2004-10-07 22:21
    I bardzo dobrze....
    0
  • Users Avatars Mini
    Velvet pisze: 2004-10-07 22:24
    test
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-07 22:25
    Aha zapomnialem dodac ze nie mam ograniczen ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dan pisze: 2004-10-07 22:25
    Wszystko OK, zmiany idą w dobrym kierunku, ale przecież zamówienie przez internet i dostawa przez kuriera były już rok temu. Ja sam w ten sposób zamawiałem Neo.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-07 22:31
    mi tam limit nie straszny bo tyle nie sciagam. mam tu w sieci lokalnej 128kbps z limitem 10GB za 45zl i uwazam ze jest ok. tym bardziej ze dotychczas mialem modem ;) jest tez mozliwosc 512 z limitem 40GB za 58zl i na tym osiedlu neo to chyba nikt nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-10-07 22:33
    hmmm,, dzwoniliem do tepsy.... pani sie zdziwila skad mam takie informacje :D:D:D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-07 22:35
    no wreście zmądrzeli, bo już chciałem radiówke założyć ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-10-07 22:35
    panowie, spokojnie. widac jak na dloni, ze sprzedaz im drastycznie spadla, wiec zwiekszyli limity (dla 1024 bez "promocji" z 5 na 25, toz to desperacki krok!). bojkotujmy dalej. moze sie opamietaja :).
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-07 22:41
    Ech, naród narzekczy... cokolwiek TP zrobi dobrego to i tak znajda się zgorzknialcy, którzy powiedzą, że to im za mało... 150GB miesięcznie? Człowieku, co ty, lewą wypożyczalnię filmów zakładasz czy jak? Czy też przez 24h na dobę nie wstajesz od kompa, nie wiesz co to piwo z kolegami i randki z pannami? 25GB przy zwykłym a nawet intensywnym używaniu to aż nadto. Powoli TPSA robi się bardziej ludzka. Jak jeszcze zniosą obowiązek płacenia abonamentu telefonicznego abonentom Neostrady (jak stacjonarengo w ogóle nie używam, a bulę 45 zeta tylko z powodu Neo), to zacznę snuć podejrzenia, że włodarze TP zaczynają rozumieć, czym jest konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-07 22:44
    Hehe reakcja na chello? News o chello byl 3 godziny wczesniej.... to się nazywa szybka odpowiedź! News chello o 15, szybkie zebranie zarządu TP o 16, decyzja o 17, info do rzecznika prasowego i o 18 na GOL ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-07 22:50
    Coś sensowniejszego - przecież 5 GB przy opcji 1024 po promocji to były kpiny, 15 GB to też wystarczjący limit przy 512 dla każdego niessącego wszystkiego co popadnie.Jedno tylko mi się nie zgadza.. przeczą samym sobie - przecież opcja 320 przeszła na 512 i ma niby limit 15 GB , a oni piszą ,że "od 8 października będą mogli ściągać 7 GB"? Jak w końcu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-10-07 23:05
    Czytając niektóre komentarze wydaje mi sie że gdyby tpsa wprowadziła limity przekraczające możliwości łącza to i tak znaleźli by się narzekający że ciągle im mało:) Jeżeli dla kogoś 35 filmów miesięcznie to za mało, to ja naprawde współczuje i polecam wizyte u (conajmniej) psychologa. dla mnie opcja 512 była by idealna gdyby....neo była u mnie dostępna:/
    0
  • Users Avatars Mini
    malekululu pisze: 2004-10-07 23:09
    Ja wczoraj na e-mule wyrobilem 5 GB w 24 h na 640 kb/s wiec niech sobie limit wsadza w d...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-07 23:10
    a ja mam pytanie, czy prawda jest, a jesli tak to na jakiej podstawie, ze aby uruchomic neostrade nie mozna miec pakietu socjalnego jesli chodzi o abonament telefoniczny
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-07 23:12
    przeczytalem regulamin, cennik i umowe neo, wszystko wyadlo si eok, zlozylem rezygnacje z sdi, a przy zamowieniu neo nagle uslyszalem ze musze podnesc abonament i to podobno na podstawie regulaminu, ktos wie jakiego?
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusho pisze: 2004-10-07 23:17
    a ja mam radio dynamiczne do 512 bez zadnych limitow za 52 pln, nie chce miec nic wspolnego z tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg2 pisze: 2004-10-07 23:20
    Proponuę, aby TPSA wprowadziła limit miesiesięczny rozmów tel. Kto chce rozmawiać więcej, niech pisze podanie z prośbą o przydział dodatkowych impulsów hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusho pisze: 2004-10-07 23:23
    jeszcze troche i bedziemy musieli pisac podanie o zalozenie tel, czyzby powrot do przeszlosci??
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-10-07 23:26
    chello jest moim zdaniem lepszy od neostrady
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-10-07 23:27
    Mnie sie podoba, wreszcie poszli po rozum do glowy, przynajmniej jesli chodzi o opcje 128 to limit w mojej opinii duzo lepszy niz 5... a co do lacz... w domu neo 128, w akademiku ... mamy swiatlowod dzielony na ok 20 pokoi (aktualnie podlaczonych 10), w reszcie pokoi nie ma zamontowanego neta bo mieszkancom sie nie chcialo :-). cena 100PLN za 5 lat, przepustowosc...ile wytrzyma sieciowka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-10-08 00:50
    wreszcie ktos sie za to wziol:) bo ty byla lipa i juz a teraz jest lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-10-08 01:00
    jest lepiej.... ale hello jest lepsze... ale ja niestety chelo nie moge mieć... niestety Łódź/.... ale zmiany idą na dobre. To znaczy że mammy juz coraz większą konkurencje na rynku czyli.... możemy sie cieszyć z tego bo mamy tańszym kosztem.... lepsze możliwości... powiem wam coś Ci co maja opcje 640 niech jeszcze nie podpoisują naksu na 1024 bo im sprzedaż mała idzie i jeśli tak będzie to zdejmią limity... a jest taka możliwość.... Pozdro.... ;)) mnówie serio sprzedaż zmalała im drastyznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-10-08 01:02
    kwestia miesiaca lub 2 TPSA po****na musi byc konkurencyjna... ni sie p[owoli tego uzą bynajmniej w necie... pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-08 01:14
    Titq, niestety z socjalnym neo Ci nie dadzą... musisz miec standardowy, za 45 zeta. I to jest skandal! Chyba sie boja, że im Skype abonentow odbierze. Uczciwe podejscie to takie jakie ma Aster: mozesz wziac net z kablowką, mozesz wziac bez kablówki. Z kablowką jest taniej - mają do tego prawo. TP moglaby zrobic więc tak: Neo 128 z abo telefonicznym 59 miesiecznie, jak teraz, a bez abo telefonicznego np. 79 zl. Ja bym na to poszedl.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-08 01:17
    Grzegorz_Z: a u mnie Dumeter pokazuje, ze od poczatku pazdziernika sciagnalem 10 GB !! Heh ale tak to jest, jak ma sie kompa wlaczonego i sciaga sie filmiki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-08 01:37
    ~~~ mariusho Nie chcesz mieć nic wspólnego z TP? Spójrz na swój host... czy chcesz czy nie chesz to masz, bo Twoja radiówka działa właśnie na flagowej ofercie TP dla firm - "internet dsl " jak zresztą większość radiówek w tym kraju ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-08 01:40
    Alexander25: ja mam LAN i jak widzisz chodzi na DSLu... Wytlumacz mi dlaczego ja moge miec 640kbps za 55zl a jakbym bral bezposrednio u TePsy to mialbym to za pewnie 150 albo 200zl ??
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-08 01:51
    reboot, a ile z tych filmow, ktore sciagasz ogladasz w całości? tak szczerze?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-08 02:02
    diablo: sciagam tylko to, co chce obejrzec - ostatnio 2cd punishera, 2cd men in black 2, 1cd hellboy, 1cd ladykillers, 1cd terminatora3, 1cd xmena2 ;-) na razie obejrzalem z tego men in black 2 ;-) no i ostatnio obejrzalem NOT ANOTHER TEEN MOVIE, HOT CHICK, HOW HIGH :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2004-10-08 02:05
    TePsa wprowadzając we wrzesniu limity na Neo popełniła bardzo powazny błąd, gdyż te limity były po prostu idiotyczne. Wielu ludzi, ktorzy rok temu rzucili sie na Neostrade 512 za 149 zł teraz nie odnowili umowy i przeszli do konkurencji. Wielu przeszło na tanszą wersje 128 za 59 zł (tez w sumie strata dla TPsy). Liczni tez klienci ktorzy zrezygnowali z Neo zrezygnowali również z linii abonenckiej przechodząc całkowicie na telefony komórkowe i voip. Dlatego ta decyzja o podwyzce limitów na Neo jest bardzo dobra ale wymuszona. TPsa obudziła sie i z przerażeniem dowiedziała sie ze i w tym segmencie nie ma juz monopolu. Ja we wrzesniu zlikwidowałem 2 linie abonenckie Telekomunikacji Polskiej i zakupiłem łącze radiowę (45 zł miesiecznie) i komórkę pre-paid Tak Tak :) I jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szczur pisze: 2004-10-08 02:11
    Co to uszczęśliwionych i broniących tepsy, na 512 przez trzy godziny mozna sciągnąć 700MB, czyli na 1024 sciągnie sie to przez półtora godziny = 1400MB przez 3h Z taką prędkością limit sie wykozysta z ciągu (o ile sie niemyle) 51 godzin. w ciągu miesiąca. czyli niecałe dwie godziny ściągania dziennie, to jest duzo ? nie trzeba 25 giga ściągnąć, wystardzy ze sie troche uploaduje i limitu nie ma. ja na moim SDI (115kb/s) sciągam srednio ponad 5 giga miesięcznie i i tak nie sciągam połowy tego co bym chciał mieć a neo 1Mbit jest 8 razy shybshy :]
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-08 02:21
    podobno e-maile byly czy po za limitem
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-10-08 02:24
    jak juz tak sie nazeka to ja mam 128 radiowke i bez limitu za 45 zeta i mam tepse w deee, fakt ze moj op korzysta za tepsy ale to juz inna sprawa
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-08 02:30
    *szczur: jesli się nie mylę to limity są tylko w jedną stronę DOWNLOAD. Ale mogę się mylić (tak przynajmniej miało być - chyba)...
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2004-10-08 02:32
    Na miejscu TPsy to do całej sprawy podszedłbym w zupełnie inny sposób. Opcjonalnie swiadczenie usługi Neostrada byłoby darmowe (tzn wliczone w abonament telefoniczny) a każdy użytkownik płaciłby za ilość (właściwie wielkość) scigniętych danych. Powiedzmy ze Kowalski ściaga miesięcznie 3 Gb to przy cenie 10 zł za 1 Gb zapłaciłby 30 zł a z kolei Nowak który lubi filmiki zaciągać i zasysa 20 Gb zapłaciłby 200 zł. Wiekszosc uzytkownikow płaciłaby 30-100 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 02:32
    Dzięki ze już skończyłem historie, z SDI na 7os to było masakryczne 2 lata teraz siec WLAN chodzi ekstra test, który trwa do 10. X sprawdza się w 99%;-) teraz wiem, co to jest naprawdę NET!!!!!;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2004-10-08 02:37
    A ja mam limit 90 MB i jakoś mi styka:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-08 03:05
    Panowie niechodzi o limt 5, 10 czy 1000 Gb chodzi o kwestję wyboru. Jeden ściąga drugi w ogóle, więc niemasensu uogólniać. Po prostu limit jest do dupy. Dają go żeby sprzedać więcej nie rozwijając infastruktury. Mamią ludzi prędkością której nijak się w pełni nie wykorzysta. A największe przegięcie to obniżanie transfeu do 32Kb/s.
    0
  • Users Avatars Mini
    abcv pisze: 2004-10-08 03:47
    Grzegorz_Z* chyba jestes ewenementem na skale swiatowa jak kupujesz oryginaly,a zapukac nikt nie moze bez nakazu prokuratorskiego, zreszta musieliby do calej polski pukac wiec wyluzuj. ale niektorzy widac lubia byc okradani przez chciwych "tworcow"
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2004-10-08 04:00
    mam 128kbps bez limitu z kablowka za 66,- i nie narzekam. Nie sciagam "na umór" a mimo to bez zbednych zabiegow wychodzi jakies 15giga transferu miesiecznie. Trzeba pamietac ze zuzyty transfer to nie tylko kazaa, e-mule, dc++ czy torrenty. Kazda otwarta witryna, kazde zaladowane zdjecie, odebrany email, streamowany filmik czy muzyka - to wszystko zzera transfer. Moze ci sie wydawac ze masz go duzo, a pozniej obudzisz sie z reka w nocniku, bo okaze sie ze potrzebujesz koniecznie cos zassac a tu 32kbps. Ja podziekuje, poczekam az tepsa pojdzie po rozum do glowy, a poki co sikam na taka oferta ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-08 08:07
    Podobnie jak Grzegorz Z. uważam że nie opłaca mi się ściągać filmów z neta. Mam ponad 250 oryginalnych DVD i uważam że jakość i inne bajery są warte tej ceny. A co do filmów ,,nowości " to zawsze jakiś znajomy ma dostęp do superszybkiego łącza w pracy i ściągnie taki film w kilka minut a potem można sobie te ściągnięte filmy od kogoś pożyczyć... Na ściąganie fimów z netu przy łączach słabszych niż 1 Mb poprostu szkoda czasu i pieniędzy na prąd...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kozikpl pisze: 2004-10-08 09:28
    Będę wyrozumiały: Limity: 10 GB przy 128, 20 GB przy 512, 40 GB przy 1024, ceny mogliby troszke obniżyc, neo przy najniższym abonamencie i dopiero wtedy będę zadowolony z TP S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2004-10-08 10:17
    Dopóki będą limity to dla mnie Neostrada jest do kitu. Ja na łączu radiowym za 30zł/m pobieram mułem około 1GB na dobę.
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior pisze: 2004-10-08 11:15
    ale na chello nie ma ograniczeń transferu to tepsa j......na
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-08 11:32
    A mi już nie zrywa!!! I to jest najważniejsze:) Wczoraj grałem po sieci cały wieczór i git!:))
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-10-08 11:44
    w chello jest limit, i nire ma gwarancji przesylu danych, w tepsie nie wiem czy sa, ale przynajmiej dziala (tam gdzie uzywalem) calkiem zadowalajaco
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-08 12:00
    Grzegorz_Z: dlaczego nie nazwiesz kolegi "abcv" po imieniu: zlodziejem, nie nalezy sie bac mocnych slow jesli sa prawdziwe ;) filmow sciagac nie bede nielegalnie przez net. oprocz zlodziejstwa maja marna jakosc. 2 dni po przyjezdzie do krk kupilem w supermarkecie 2 tytuly ktorych w wa-wie szukalem bezskutecznie od dawna - po 20zl byly (samotni i human traffic). co do windowsa to juz kiedys dyskutowalismy - wlasnie ostatecznie przesiadlem sie na linuxa. m.in. dlatego ze nie lubie krasc i uzywac nielegalnych programow. no i mam na razie spokoj z wirusami ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamirq pisze: 2004-10-08 12:01
    Grzegorz_Z ma racje. Ja powiem tak. Wiekszosc osob nie korzysta z radia internetowego, nie oglada 24/h trailerow itd. Jak sciagasz filmy, programu przez emule, p2p 99% osob sciaga to czego sciaganie jest nielegalne wiec po cholere macie pretensje do tepsy?? Ze nie chcem z wami wspolpracowac w przestepstwie?? Nie bronie tpsa gdyz jej struktura i ceny wolaja o pomste do nieba, ale argumentacja ze ja sciagam mulem 5GB na dobe to sorry. Sam stworz te filmy i soft w ciagu 24 godzin to zobaczysz ze to nie jest takie proste. Latwo jest krasc trudniej samemu cos zrobic. Napisz DOBRY program nad ktorym spedziesz np. dwa lata i pozniej rozdawaj go za darmo. Moze niektorzy tak robia ale w ramach hobby bo nikogo nie stac aby cos robic za darmo, bo w takim razie nie mialby nawet czym za neostrade zaplacic.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2004-10-08 12:42
    co prawda jest jeszcze daleko od tego żeby krzyczeć "Brawo TePsa" :-) ale w porównaniu z tym, co było na początku to i tak jest duży postęp. Tylko co to za cena - 9.90 za dodatkowe 2 GB? Moim zdaniem to powinno zależeć od opcji neostrady, czyli szybsza wersja - tańsze dodatkowe dane. A poza tym powinni wprowadzić opcję bez limitów, może kiedyś wprowadzą? Wygląda na to, że wszystko będzie uzależnione od rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-08 13:04
    no OK, ale ja nadal nie wiem, gdzie jest ten punkt regulaminu, na ktory sie tp powoluje mowiac ze na socjalnym neo nie dadza, z regulaminu neo jasno wynika, ze usluga jest swiadczona jesli ktos posiada linie abonencka w tp i tyle. oj czuje, ze bede sie musial denerwowac i wyklocac :(
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-10-08 13:07
    racja, w ogole szukalem i nie moglem tego znalezc, tez chcialem neo, ale jak wypalili ze na socjalnym nie mozna, to juz mi sie odechcialo TP i Neo. Czekam na aster bo obiecuja, ale to takie same obiecanki cacanki jak wszedzie pewnie. Moze jednak trzeba by bylo powalczyc i sie poklocic, no bo dlaczego by nie mozna miec socjalnego i neo? oo mogliby socjalne neo wymyslic, takie 56 kiklo bez limitow hihi albo 32
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-08 13:09
    *titq: do boju !!! ;) ja w wa-wie mialem w abo socjalnym 15 impulsow i 2h netu ze znizka 60% (i tak bylo na fakturach) - w krk okazuje sie to niemozliwe ;))) albo - albo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-10-08 13:43
    "20 godzin radia miesięcznie..." A jak oglądam TV, słucham radia i jeszcze zciągam jakiś film? Ja wprawdzie spokojnie wyrobię się i w 5GB ale jakbym chciał oglądać TV - a do tego opcja 1024 się doskonale nadaje to nie wiem czy tak dużo bym sobie pooglądał... Nie ma to jak GPRS :D No limit :D Jedyny limit to kasa za każde x KB :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2004-10-08 13:51
    To trzeba w Telepunktach postawić sprawę jasno - albo dajecie mi Neostrade na abonamencie socjalnym albo likwiduję linie telefoniczną!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 14:03
    no i bardzo dobrze, widzę że tepsa ugieła się pod naporem krytyki, to było do przewidzenia, bo te 5GB na 1024 to był śmiech na sali, a teraz styka 25GB w ciągu miesiąca jest w zupełności wystarczającą liczbą, tylko te dane do dokupienia powinny być tańsze np. 10pln za 5GB...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-08 14:13
    ***klops: no wlasnie, akurat propozycja 35zl + platne wszystkie rozmowy mi nie pasuje, tym bardziej, ze rzadko nawet te 15 impulsow wykorzystuje i oczywiscie, ze postawie sprawe jasno.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 14:16
    Jamirq - rany, dawno już nie słyszałem takich głupot, po pierwsze to prawie każdy komu łącze na to pozwala słucha radia internetowego, czy ogląda TV, chyba logiczne że jak ktoś ma 128 to nie może sobie na to pozwolić, ale jak ktoś ma 1024 to bez stresu, a po drugie to co tobie, albo tepsie do tego CO ktoś ściąga przez P2P, nie można zakładać że ktoś coś wykorzysta w zły sposób z założenia, a pozatym ściąganie czegoś co ma prawa autorskie przez P2P jest nielegalne, bo to sobie wywalczyła mafia, czy inaczej - ogranizacja przestępcza zwana RIAA, a nazywanie tego kradzieżą jest poprostu komiczne... niestety taka jest prawda że prywatne stoważyszenie pisze prawo pod siebie, a potem je wprowadza przez kupionych polityków, ale naszczęście z tak wielką masą ludzi jaką są internauci nie da się wygrać (przynajmniej narazie) i taszczęście tacy jak ty nie należą do większości :P
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 14:26
    Grzegorz_Z - twoje zestawienie pokazuje że za cholere się nie opłaca kupować orginalnych DVD, skoro tylko dwa filmy miesięcznie można mieć za cenę łącza, na którym sobie ściągasz do woli filmów, muzy i czego dusza zapragnie, a z tym XP to już mnie rozwaliłeś, chyba bym musiał wypić pięć litrów czystego spirytusu, żeby zrobić taką głupotę i taką fortunę wyrzucić do śmieci kupując sobie orginalnego windowsa, to ja wolę mieć szybkie łącze przez rok, a windowsa, nawet nie za 10zł, tylko za koszt czystej płyty :))) a do dzwi to wiesz kto Ci może zapukać, ksiądz na kolende conajwyżej :D
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-10-08 14:43
    Tia, ale TPSa ma prawo zakladac limity, kiedy chce i jakie chce. Zawsze jak sie nie podoba to nie trzeba uzywac. A limity wprowadzili pewnie dlatego , zeby ludzie na neo sobie lacza nie dzielili. Jest przecie DSL i tam mozna sobie bez limitow szalec
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-10-08 14:44
    *lennox tylko bedac zlodziejem, DUSZY mozesz sie szybko pozbyc
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 14:54
    nazywasz mnie złodziejem ?
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-10-08 14:56
    nazywam rzeczy po imieniu, tak jest tak, nie nie.... sam wiesz co robisz i sam wiesz jak mozna to nazwac. Skoro nie kradniesz nie jestes zlodziejem. Pozatym nie znam cie i nie osadzam. Dni sadu nadejda i wszyscy bedziemy sadzeni
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-10-08 15:21
    ja pier... co za ludzie. W niusie w którym z końca sierpnia była mowa i tym ze TP wprowadzi limity na neo zawarta była inofrmacja ze w okr. promo bedzie 15 GB na najszybszą opcję NEO jesli chodzi o limity. Narzekaliscie ze tyle powinno być wogole a nie tylko w okresie promocji. Teraz podnieśli limit do 25 GB poza promo. i też narzekacie, że Wam mało. Czasem odnosze wrazenie, że jakby byla ze free to też by było wam za drogo, za wolno, za małe limity. co za dziwny narod.
    0
  • Users Avatars Mini
    widmo82 pisze: 2004-10-08 15:46
    ale %#$@$%#@%&% :D pewnie polowa z was pracuje w tpsa i szef kazal wam pisac te %#$@$%#@ :) a w domu macie modem i mazycie zeby sciagac tyle ile przystaje na prawdziwego internaute - czyli: na maxa :D place 50PLN i sciagam do 50GB na miech, pozdro dla tych was muchy, nie mozecie sie mylic: miliony z was wpierdala gowno :)
    0
  • Users Avatars Mini
    widmo82 pisze: 2004-10-08 15:48
    ale pierdooolicie :D pewnie polowa z was pracuje w tpsa i szef kazal wam pisac te pierdoooly :) a w domu macie modem i mazycie zeby sciagac tyle ile przystaje na prawdziwego internaute - czyli: na maxa :D place 50PLN i sciagam do 50GB na miech, pozdro dla was muchy, nie mozecie sie mylic: miliony z was wpierdala gowno :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2004-10-08 15:51
    KONSUL IDEI - narzekalismy głównie na bardzo małe limity 5Gb na Neo 512 i 1024. Opcja 1024 za taka kasę to w ogole bez zadnego limitu być powinna (i tak by nie była hitem w tych czasach). Ten ruch jaki zrobiła wczoraj TPsa jest już sensowny i nalezy sie cieszyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-08 16:03
    Co mnie obchodzi neostrada!! ja mam radiowe i jest lepsze za ta sama cene bez ograniczen!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2004-10-08 16:24
    ja też jakoś nie miałem okazji oglądać TV przez neta, przede wszystkim niech mi ktoś poda linka do czegoś takiego :-) to chętnie pooglądam. Radia internetowe są w większości kiepskie, bawiłem się w to przez krótki okres czasu, ale mi się znudziło. Więc pozostaje tylko P2P, z którego chętnie korzystam, żeby łącze nie było bezczynne ;-) Narzekacie, że nam - Polakom zawsze jest źle i limity ciągle będą za małe, ale weźcie to pod uwagę że technika idzie do przodu!!! I że ludzie już masowo mogą kupować wypalarki DVD - i co, ściągniesz 6 filmów i czekasz do następnego miesiąca na normalne łącze. Nie mówiąc już o tym że wchodzą już powoli nośniki o podwójnej gęstości 9GB.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 16:26
    Grzegorz_Z - nie uważam Cie za frajera, jak bym był maniakiem star wars, też bym wolał sobie kupić oryginał, skoro Cię na to stać, to czemu nie, ale z tym windowsem to wg. mnie przesadziłeś, to są prawdziwi złodzieje i monopoliści, a ja mam im jeszcze dać zarobić i to takie pieniądze ? Owszem jest dużo racji w tym co mówisz "chciwi "twórcy" rozumiem powinni tworzyć dla przyjemności, a jakby się im tworzyć dla przyjemności nie chciało, to powinno się ich postraszyć ruską mafią? Bo przecież oni *muszą* tworzyć a Ty *musisz* (wraz z całą Polską) mieć co ściągać?" trzeba poprostu znaleźć złoty środek, ja bym chciał dać zarobić twórcom, ale tylko im, a nie członkom gangu RIAA czyli np. SONY, BMG, EMI, Uniwersal... a już tym bardziej nie Microsoftowi, na dzień dzisiejszy jest to nimożliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 16:48
    myślę że za ściąganie przez P2P nikt z dzwiami nie będzie wjeżdżał, tu nie USA dzięki bogu, alleluja :)) oczywiście mogli by to robić, ale sprzeciw społeczny byłby zbyt duży, ponieważ każdy by wolał żeby policja łapała złodzieji samochodów, dilerów, bandytów którzy napadają na ludzi na ulicy itp. a nie marnowała czas na internautów, którzy ściągają programy których i tak by sobie nie kupili, bo by ich nie było stać... A co do radia internetowego, to masz rację co do prędkości, zależy jakie kto ma łącze, ja do niedawna miałem 100kbps, a od początku tego miecha mam 400kbps ! i to jest prędkość która pozwala mi słuchać radia, czy oglądać tv, wcześniej tego nie robiłem, mam na łączu limit 15GB i mi wystarcza, ale jak ostatnio ściągałem film 720MB to zajęło to 5godzin i w sumie to bym mógł to wykorzystać w pare dni, ale bez przesady :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 16:55
    grzybek, otwierasz Winampa i tam masz zakładkę "Media Library" a w niej "internet radio" i "internet TV" jest po kilkadziesiąt kanałów... a radio jest jeszcze na wielu stronach np. www.di.fm
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-08 17:08
    Pieprzenie w bambus. Jaki sens jest dawanie 1Mb łącza i limitu 25GB ??? Gdzie tu sens gdzie logika ?? Szybkie łącza nadają sie tylko dla "ściągających". Dla graczy nie liczy się szybkośc tylko ping. Osoby serfujące czy siedzącze na czacie też nie potrzebują dużych prędkości... Zagrywka TPSA która mami prędkością (coś jak zestaw w mediamarkt Pentium 4 3ghz , 256 ramu i Radeon 9200SE) TPSA oferuję Ci coś czego i tak w pełni nie wykorzystasz ... Ja naszczęście jadę na starej 640 i to mi wystarcza do tego bezlimitu. Nie jest istotne czy ściągam czy nie chodzi o fakt że mam swobodę działania.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-08 17:13
    Star Warsy to pozycja obowiązkowa! Mam oryginały na VHSie a teraz na DVD będzie:) Kolekcjonerska Władcy też już niebawem trójeczka wychodzi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-08 17:24
    *Maciek - myślę że 25GB na miesiąc w zupełności wystaczy, poprostu - możesz słuchać radia, czy oglądać TV, ściągać, śmigać po stronkach... tylko nie na skalę "przemysłową" tak jak 5GB na 1024 mnie rozwaliło, tak uważam że 25GB wystarczy i naprawde nie ma co przesadzać, to jest poprostu dobra oferta, tym bardziej że można sobie dokupić limit...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-08 17:31
    25Gb to 55 godzin ściągania w miesiącu fakt nie jest to mało. Tylko dlaczego po przekroczeniu przepustowośc jest wtedy przycięta do 32Kb/s !!??!! To jest dobra oferta litości ... Płacisz póltorej stówki miesięcznie i jeszcze musisz muważac co by nie przekroczyć itp. Dla Mnie wniosek jest oczywisty sprzedać jak najwięcej jak najmniejszym kosztem. btw sprawy nielegalnego ściągania Grzegorzu myślisz czemu TPSA ma w ofercie DSL-a ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-08 17:31
    *przekroczeniu limitu czeski bląd
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-08 17:51
    **Grzegorz Z*** wiec tak, siedze wcpracy na neostradzie, mam legalny soft i nie użyuwam Kazyyy. W domu tez nie. Natomiast czy w swoim legaliźmie zastanowiłeś sie kiedyś jak jesteśmy waleni w rogi-nie przez tfurców tylko wszystkich po drodze. Przykład 1. Film na DVD kosztuje 79 zł, film na VHS kosztuje 39 zł , muzyka z tego filmu na CD kosztuje 55 zł. Potrzebujesz jakiegoś komentarza ?? To co w końcu kupujemy ?? dzieło czy do cholery nosnik ?? że płyta jest tanszym nośnikiem niz kaseta to wszyscy wiemy.i nie pitol mi że jak ktoś nie chce to nie kupuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-08 17:51
    Przykład 2: kupujesz Win XP + Office za jakieś 2000 zł. I nie masz żadnych praw z tego tytułu, na czele z gwarancją, ze po zainstalowaniu soft będzie działał poprawnie, nie otwierał drzwi do twoich danych wszystkim chetnym itd. Masz go \"as is\" Kontrprzykład : kupujesz czajnik za 100 zł. Jak okaże sie nieszczelny i wskutek tego oblałęś sie wrzątkiem... puszczasz producenta/sprzedawce w skarpetkach lub bez, w zależnosci od zdolności Twojego prawnika.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-08 17:56
    Zmierzam do tego, ze odsadzanie od czci i wiary wszystkich korzystajacyhc z mało legalnego oprogramowania i muzyki w kraju gdzie znaczna cześc zarabia litr paliwa na godzine a ceny mamy mieć zachodnie to jest krok do degradacji całego społeczeństw ado poziomu bantustanów. Wszedzie tam gdzie tzw piractwo nie ma charakteru jawnej działalności zarobkowej.. odpowiednie organy powinny zajć sie gorliwie ważniejszymi i bardziej nedkajacymi nas sprawami Chetnie podyskutuje na priv
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2004-10-08 18:15
    konkurencja zaostrza sie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-10-08 18:45
    Ja powiem tak: podniesienie limitu to dobry znak, natomiast limit sam w sobie to dla mnie rzecz niedopuszczalna. Kiedys z ciekawosci zmierzylem sobie transfer dzienny i licznik zatrzymal sie mi na 3GB. Zaznaczam przy tym ze w ogole nie sciagam filmow, mp3 czy czegos podobnego. Transfer generuje mi glownie streaming tv, radia oraz rozmowy ze znajomymi na programach typu skype. O gg nie mowie bo tu transfer mozna pominac :). Oczywiscie jest bardzo duza ilosc osob, ktorym limit 25 GB wystarczy w zupelnosci, ale ja zostaje przy opcji 640 jak dlugo sie da, bo nie ma limitow :).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-08 18:54
    *lennox: od kiedy to m$ jest monopolista? wlasnie klepie w klawiature na linuxie i jest ok. i zadnych tam prosze glupot ze to trudne itp. jestem poczatkujacy i umiem. a jak ktos sie przyzwyczail do takich a nie innych ikonek to niech buli 400zl ale niech nie kradnie. co do filmow to sorry - to jest kapitalizm - oni cos zrobili i maja prawo zadac od Ciebie takiej kasy. a jak sie nie zgadzasz to nie, a jak sciagasz i nie odpalisz nic artystom to jestes zlodziej. ale ja mam nadzieje ze nie jestes...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-08 19:23
    ~~~ reboot sorry za opóźnienie , widzę że narosło komentarzy ;-) To proste ,że możesz wyciagać 640kb/s płacąc 55zł. Po prostu jakaś firma wzięła mocne łącze i je podzieliła. Już na takim 1mbps przy właściwej konfiguracji można spokojnie podzielić 20 osób i zapewne tyle w Twojej lokalnej sieci ciągnie z tego jednego łącza. Założmy ,że rzeczywiście macie dzielone 1 mega za 303,78 zł z VAT miesięcznego abonamentu. To sobie policz 55 x20 , czyli 1100zł do kasy firmy , ktora zbudowała LAN .. Wiadomo , za darmo do niej nie podpinali zwazywszy więc na to oraz na fakt ,że inwestycja szybciutko się zwróciła przy 800 zł zysku na czysto miesięcznie to... i tak zdzierają za dużo. Tej prędkości 640 zapewne nie masz w umowie i rzeczywiście możesz tyle wyciągnąć przy małym obciązeniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-08 19:31
    Gdy nie ma ruchu w sieci to w danym momencie masz szybciej tyle ile pozwalają parametru łącza. Problemy mogą się zacząć gdy wszyscy powłączają wszelakie kaazy , e- mule i inne (chyba że blokowane lub udostepniane tylko w nocy) lub małolaty zaczną bawić się w gry sieciowe. Wtedy możesz miec problemy z załadowaniem strony... ..Modl się też by nie podłączyli pod to łącze wiekszej liczby użytkowników , bo wtedy będziesz mógł o tej prędkości jedynie pomarzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lope pisze: 2004-10-08 20:49
    Dla porównania ceny w LycosDSL w Niemczech (w złotókach, kurs 4.34zł): - 1MBit 42zł do 5.000MB, 65zł do 10.000 MB, więcej 129zł miesięcznie. - 3MBit 42zł do 5.000MB, 65zł do 10.000 MB, więcej 216zł miesięcznie. I dopóki Tpsa nie zrobi podobnych taryf z takimi samymi cenami nigdy w życiu nie powiem o nowych Neostardach nic dobrego. Aż mnie dreszcze przechodzą na myśl o czasach gdy siedziałem przy kompie z zegarkiem gdy łączyłem sie przez modem, teraz musiałbym zerkać non stop czy jeszcze mogę coś ściagnąc czy juz przesadziłem w tym miesciącu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-10-08 20:58
    Tepsa powinna wprowadzic abo tylko dla Neo+ za około 20zł i było by git :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 22:49
    A ja podobnie jak ***ZX1 cieszę się jak dziecko z 210 megabajtów na 3 numerach i to za grosze:-) Jak dla mnie taka ilość danych jest powalająca. Widzę jednak, że niektórzy tu mają większe potrzeby ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiX pisze: 2004-10-08 23:22
    ***Tampaboy 08-10-2004 06:07 hmm"poprostu szkoda czasu i pieniędzy na prąd... " tak czasu to może tak ale prąd hmm laptop z speedstep i po kłopocie mniej niż 50W na godzine.***klops 08-10-2004 16:54"lennox: od kiedy to m$ jest monopolista? wlasnie klepie w klawiature na linuxie i jest ok."Nie zupełnie tak prosto jest przejść na Linuxa spróbuj z nie typową kartą DVB i np:Programem LEX OMEGA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-08 23:23
    Klops to jest poważny problem i twoje 2 zdania tak go spłycają żę podejrzewam że czytasz za dużo gazet typ Click itp (notabene jakby krytykowali niedostawali by gier do testów itp). Tal samo się tyczy innych dziedzin. Niewiem czy ktoś oglądał "Showbiznes Po Polsku" ale ten sam schemat mamy z rynkiem oprogramowania. Co do linuxa co masz na linuxie ??? Ja np często gram w Battlefielda , jest wersja pod linuxa ??? Niestety możesz bawić się w linuxa ale producenci softu myślą inaczej ....
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2004-10-08 23:39
    To bylo do przewidzenia. Z takimi limitami, jakie mieli to mogli sie w tylek pocalowac =) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiX pisze: 2004-10-08 23:39
    ***Grzegorz_Z 08-10-2004 14:22 espol1-nat.espol.com.pl "A odnośnie poczucia bezkarności za piracenie"Masz rację w Polsce jest tylko kilka osób które by potrafiły zniknąć w sieci odpowiednim służbom. Ale tak jak w tym serwisie widać na moim przykładzie hosta można zmieniać łatwo.:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiX pisze: 2004-10-08 23:48
    Uff jak zmieniam hosty:-))))I bardzo łatwo jest wysłać anonimowo maila a nasz telekom jest w tym bardzo pomocny.A co do limitów w neo 7GB mi wystarczy:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamirq pisze: 2004-10-09 00:56
    Lennox: no nie powiedzialbym ze prawie kazdy slucha radia przez net, tv itd. Co do p2p to ok tepsie i mi nic do tego. ale na 100% 99,9% wypowiadajacych sie tutaj i ogolnie osob krzyczacych na neo ze ma limity nie sciaga sobie non stop linuxa tylko a to jakies mp3, a to jakis filmi, a to jakas gierka. Przy limicie 5Gb wychodzi srednio 160MB dziennie. Wiesz mi to styka no ale rozumiem ze wiekszosc z polskich internautow jest np. arystami i dziela sie woimi pracami np, graficznymi ktora maja po 300Mb minimum :P Jezeli ktos narzeka to niech sobie zalozy dsl, albo pojdzie do kafejki, albo jeszce cos innego. A co do RIAA to podchadzac to tego tak ze ja sie nie zgadzam z tym co robia to od dzisiaj ja wchodze do sklepu i biore co chce bo nie zgadza sie z tym ze wlascicel ma na mnie zarobic..przeciez to nie jest moralne. Wiem przyklad mocno przebarwiony ale chyba tylko takie do "was" trafiaja. pozdrowienia dla Grzegorza_Z , ktory stara sie myslec po ludzku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamirq pisze: 2004-10-09 00:59
    DSL w sensie wersja bez limitu za cos okolo 200/msc.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-09 01:34
    Alexander25: bardzo czesto wyciagam te 640kbps... ;-) A tam za te pieniadze to i tak dobra oferta. Tepsa za 80zl daje mi 45 godzin, a Dialog daje mi ryczalt za tyle samo... (mowa o modemach).
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiX pisze: 2004-10-09 01:54
    cache server to prymitywne i "oni" na pewno wiedza. Sa inne metody.Po za tym to sa jedyne serwery ktore na pewno maja logi dluzej niz inne.Ja teraz korzystam z paru kaszy po koleji.Dial-up jest najskuteczniejszy z paroma przesiadkami po drodze:-)))A najlepsze sa prepaidy albo sklonowane karty sim
    0
  • Users Avatars Mini
    diablo pisze: 2004-10-09 02:20
    Kurde, jak kogos nie stac na plyte czy film to go nie kupuje. Kto powiedzial, ze naród ma zagwarantowane prawo do muzyki i filmu? Prawo maja ci, którzy płacą. Nie stać cię, to nie słuchasz, nie oglądasz, tylko szukasz pomysłu jak tu kase zarobić. Ale nie kradnij! To tak jakby ci pracodawca za pracę 1/3 pensji wypłacił, mówiąc, że do Twojej pracy i tak ma prawo, nawet za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-09 02:28
    No tak Grzegoż przejawia typowe propagandowe polskie myślenie. Walcz ze skutkami zamiast z przyczyną ... Niebeznaczenia ma fakt że poziom piractwa danego kraju jest ściśle powiązany z zamożnością jego obywateli. Jamirq to osobista kwestja co kto robi sobie w domu czy sobie ściąga czy słucha radia czy gada pierdoły przez skype. Niezmienia to faktu że wcześniej w opcji 512/640 nie było limitu a teraz jest. Jak to mówią jak niewiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. 2Gb za 10 zł tylko obala teorie o chęci stawienia zapory przed ściąganiem nielegalnego oprogramowania", jest to czystej wody próba wyciągniecia jak najwięcej za jak najmniej. Dlaczego np. cena jest taka sama bez względu na opcję ?? Chyba powinna być niższa przy najdroższej opcji. No a co do DSL-a jest to oferta skierowana raczej do firm. Więc jaką mają alternatywę przecietni zjadacze chleba ??
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-09 02:59
    Grzegorz Z. ty masz www z espolu za moze ok. 65 zl dlaczego ja jako firma mam placic 220 zl (bo moze mam dodatkowo konto e-mail) to przecie zlodzejstwo!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-09 03:01
    bo jaki ty generujesz ruch jesli "twoje wpisy na tej stronie to wiecej niz ja wysylam e-maili"
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-09 03:12
    to prawda mozliwe ze ok. 80% golowcow nie ma licencji na okna to zalosne, ze w naszym kraju nie mozna byc legalnym 100% urzytkownikiem (posiadaczem) okienek, jak ktos zarabia 1000 zl m-cznie i ma jeszcze jedna osobe na utrzymaniu to m-ny (w skali roku) wydatek 30 zl na okienka moze byc ciezarem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    abx pisze: 2004-10-09 10:35
    Wole radiówke bez limitu za niewielka kase.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-09 12:36
    abx- pod warunkiem, że dobrze chodzi. U mnie za 50 zł 140 kb/s zawsze było, bez limitów, ale ostatnio chodzi dużo wolniej, no i się awarie zdarzają... Za dużo ludzi sobie pokupowało łącza, a oni widać za mało je modernizują ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-09 12:38
    No chyba, że radiówka to DSL na rozdzielony na kilka osób na niewielkiej odległości, a nie na całe miasto i okolice :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-09 12:59
    a ja uwazam, ze te 5GB to tez bylo ok, w firmie mam neo, 4 kompy pod neo i ten limit nie byl wykorzytsany nigdy
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-09 13:00
    aha i zwracam uwage, ze ja pracuje dzieki netowi, poczta, www i aplikacje komunikujace sie przez net sa uzywane non stop
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-09 14:51
    AQQ - nie przesadzaj... można być legalnym - na moim komputerze nie znajdziesz NIC nielegalnego :-) A co więcej te legalne rzeczy tyle kosztują rocznie, że śmieszne 400 złotych jednorazowo za OEM WinXP (z FDD w komplecie 450) to śmieszna cena :-) MP3, które są, są mojej produkcji z własnych płyt :-) A propos... 20 złotych na komórkę dla większości jest ciężarem, a to nie bardzo można "piratować" :-) No, chyba, że ktoś ma tak dobry generator kodów jak mój kumpel ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-09 14:54
    A propos... Właśnie dzisiaj rano listonosz ściągnął mnie złóżka - przyniósł przesykę z MS Polska - SP2 do XP :-) Nie muszę marzyć o łączu bez limitów, bo za darmo mam to co w sieci "waży" 250 MB ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-10-09 15:33
    ***wlo .pożycz taki generator na chwilke, hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2004-10-09 15:41
    No to niektorzy bedą musieli zapłacić za Neostrade 3 razy - raz za abonament za telefon (ok 43 zł), abonament za Neo (najtanszy 59 zł a najdrozszy 149 zł) i za dodatkowe Gb po ok 10 zł za 2 Gb :)) Telekomunikacja Polska łaczy nas coraz .... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-10-09 16:59
    7GB hahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    hdd pisze: 2004-10-09 17:37
    PRZYNAJMNIEJ ZWIEKSZYLI LIMITY, NO I SZYBKA ODPOWIEDZ NA PROMOCJE INNYCH DOSTAWCÓW.POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2004-10-09 17:47
    no cóż widzę że cały czas wśród większości Polaków aktualne są słowa "Jak kali ukraść krowę to dobrze, jak kaliemu ukraść to już bardzo bardzo źle"
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-09 21:31
    wlo: ja sobie sciagnalem SP2 dzisiaj ;-) Zajelo mi to 1 godzinke
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-09 22:23
    *Maciek: jasne ze splycam piszac 2 slowa - jakbym mial czas pisalbym wiecej albo umowil sie na piwo obgadac sprawe, ale jak widzisz sa tu tez inni ktorzy twierdza ze mozna byc legalnym - mi by sie nie chcialo kupowac windowsa, wole sie nauczyc linuxa na tyle by robic na nim bez problemu wszystko co mozna na windowsie. przy czym najnowsze gry nie sa dla mnie argumentem, bo nawet w te starsze nie gram... z reszta na linuxie sporo juz gier chodzi i tylko kwestia czasu jest kiedy wszytsko bedzie robione rownolegle na oba systemy. (kilka dni temu pojawil sie np. Doom III). ide jesc, na razie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Anonim pisze: 2004-10-09 23:07
    Chcialbym napisac trzy slowa do telek.u.r.w.ikacji : %#$@$%# wam w dupe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2004-10-10 02:16
    ***Grzegorz_Z nie masz się co cieszyć tym ME, bo to najgorsza wersja Windowsa w dziejach :-) Wiem bo przez pewien czas używałem tego czegoś, stabilności - zero, nie mówiąc już o tym że kolejne reinstalacje to kwestia maksimum pół roku (no chyba że ktoś jest bardziej odporny niż ja, a wiele potrafiłem znieść :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    novacco pisze: 2004-10-10 09:16
    Nie żebyś się lennox obraził, ale mówisz że tylko ksiądz może zapukać do drzwi. Heh, denna jest Twoja wypowiedź. Tak się dziwnie składa że za P2P ale tylko Kazzaa, znajomi mojego kumpla z pracy, mają pozakładane sprawy już... I co? Głupio Ci? Mówię: kazzaa, nie emule czy inne... pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2004-10-10 10:26
    Klops tu nie chodzi o kwestję legalności tylko limitów. Wszyscy zbaczają z tematu głownego i rozwodzą się nad innymi kwestjami a de facto ma to bardzo mało wpólnego z limitami. I jeżeli już wposmnaiłeś linuxa ile szacunkowo w % oprogramowania z okienek działa na linuxie. titq- tak a łyżka nato niemożliwe ;-) Oczywiste jest że TPSA chę wydusić pieniądze od Nas użytkowników a tutaj widzę niektórzy dorabiają do tego ideeologię to jest dopiero chore ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-10 12:51
    reboot - no ja mam tylko SDI, więc... wolę zamówić płytę :-) Pewnie, że czasem ściągam duże pliki po kilkaset MB, ale to tylko wtedy gdy nie mam czasu czekać na płytę. Jak dużo danych jest transmitowane podczas gry sieciowej - np. DiabloII albo coś podobnego - dwóch chłopaków na zmianę u mnie gra... Wystarczy te 15 GB miesięcznie? Nie ściągmy filmów czy muzyki...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-10 13:19
    *Maciek: ok, nie wiedzialem ze Ty trzymasz sie watku ;) moim zdaniem co do limitow tepsy to po 1. w pewnym sensie oge ich zrozumiec, bo dzieciaki wspoldziela neo+ a do tego jest dsl tp, po 2. wlasnie jest dsl i jak skrzykniesz kilku kumpli to masz lepiej i w prownywalnej cenie i bez limitow (mialem w pracy dsl tp i byl na prawde ok, zadnych wad o ktorych pisza uzytkownicy neo) co do oprogramowania: wiele rzeczy z okienek chodzi na linuxie przez emulator okienek (jest ich kilka) a poza tym coraz wiecej rzeczy jest robionych pod linuxa tez. poza tym oprogramowanie linuxowe jest zupelnie odrebne ale w wiekszosci ma te sama funkcjonalnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-10 15:24
    wlo - ja teraz mam łącze z limitem 15GB i słucham radia, oglądam tv przez winampa, od czau do czasu ściągne sobie jakiś film (ostatnio zajęło mi to 5godzin :) więc teoretycznie mógł bym wykorzystać limit w parę dni) nie gram coprawda, po sieci, ale myślę że zużycie łącza jest takie jak podczas słuchania radia. Więc generalnie się nie ograniczam, a limit mi wystarcza... myślę że jak ktoś nie ma zamiaru używać łącza w "przemysłowy" sposób (np. codziennie ściągać sobie filmy, gry, programy, a można tego zrobić np. na moim łączu z 3GB na dobę) to mu napewno wystarczy te 15.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-10 15:39
    Grzegorz_Z - no to jest chorę, żeby płacić za grę, a musieć robić to co przy pirackiej wersji, czyli szukać key-generatora :))) a tak w ogóle to myślę że po drugiej stronie barykady to są... firmy żądające takich chorendalnych cen za swoje produkty, ktoś tu podawał przykład że film na VHS kosztuje chyba 29zł, a ścieżka dźwiękowa do niego na CD 55 zł... tak samo gry, wiesz 169zł dla Amerykanina który zarabia 10$ za godzinę (czyli 8godz. 80$ = 300zł za jeden dzień pracy) to nie jest dużo, ale dla Polaka który zarabia 5zł za godzinę (8godz. = 40zł ) i mówię tu o przeciętnych pensjach dla ludzi młodych, jest to baaardzo dużo. A gra kosztuje tyle samo w USA i w Polsce, ale oni się dziwią że takie piractwo, toż to normalna kolej rzeczy jest i uwierz mi gdybym zarabiał 300zł dziennie to kupował bym sobie oryginały, ale też nie miał bym nic przeciwko temu że ktoś tego nie robi, bo co mnie jakaś tam firma obchodzi, to ich problem żeby zarabiać. pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-10 15:42
    *klops - Netia/UPC/MultiMedia - nie mają nic przeciwko współdzieleniu łącza, poprostu płacisz - robisz sobie z łączem co chcesz, co im do tego ? TPsa jest tu wyjątkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-10-10 18:27
    lennox: mylisz sie, poczytaj dokladnie na stronach Netii, Multimedii i UPC, tam tez sa zakazy dzielenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-10-10 18:31
    lennox: przykladowy cytat ze strony Multimedii: "Czy istnieje możliwość udostępniania łącza innym użytkownikom? Usługa jest skierowana do odbiorców indywidualnych i udostępnianie łącza innym użytkownikom jest niezgodne z regulaminem usług."
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-10 20:04
    *lennox: Darek ma racje,a tepsa nie jest zadnym wyjatkiem. tym bardziej ze ma calkiem uniarkowanba cenowo oferte dla tych co chca dzielic ;) wiesz, jesli czytasz GOL, ze nie lubie tepsy ale tak jest. to fakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-11 13:15
    *klops - może i faktycznie w MM jest zakaz, ale w Neti na 90% nie, a w UPC można ale z obwarowaniami, a to cytat "Pierwszymi, którzy skorzystają z rekordowego na rynku transferu do 3 Mbps będą użytkownicy chello plus, dzięki któremu można podłączyć do usługi nawet trzy komputery." Także niewiem skąd *Darek czerpie informacje dla mnie sprawa jest prosta płacisz za łącze - rób sobie z nim co chcesz, jak chcesz - w ogole go nie używaj, jak chcesz - zużywaj cały limit i to nieważne czy za sprawą jednego kompa, czy 10 przecież PŁACISZ ZA LIMIT. No nic, widać nie tylko tepsa wprowadziła takie ograniczenia i mimo że te dzisiejsze limity uważam za rozsądne i mimo że nie mam zamiaru z nikim dzielić łącza, to uważam takie podejście do klienta (to tak jak byś kupował komputer w sklepie, a sprzedawca by Ci mówił : i proszę pamiętać, żeby tylko pan korzystał z tego komputera, jak ktoś inny chce korzystać - to niech u nas sobie kupi :)) ) za głupotę. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOLEK pisze: 2004-10-12 04:17
    ja mam jedno podstawowe pytanie ! mam neo 640 z umowa na czas nieokreslony ! podpisalem 2 lata temu , do tej pory jest dobrze ale czy ja tez bede mial limit transfreu ? podpisalem umowe bez rzadnych limitow wiec chyba nie ! znajomi mowia , ze ewentualni przysla mi pisemko - czy chce podpisac na nowych warunkach ! jak to jest ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-10-13 17:32
    BOLEK-możesz przedłużyć na starych warunkach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg0rek pisze: 2004-10-16 19:49
    Tepsa powoli ustępuje to dobrze, konkurencja daje znać o sobie,
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2004-10-19 05:52
    Bolek: Ja mam podobnie jak Ty i nie mam limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    yanek pisze: 2004-10-19 23:43
    Tepsa i tak jest do pupy. Comercial Shit fuck!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-10-21 20:28
    Przeczytalem sobie Wasze komentarze i oczom nie wierze. Musicie miec naprawde duzo kasy,zeby robic reszcie wyklady na temat ich czynow karalnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-10-30 21:17
    To wielka wiadomość dnia dla wszystkich korzystających z NeostradY. :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: