Trudne negocjacje PZPN

Newsy
Opinie: 61

Era będzie renegocjowała umowę sponsorską z PZPN. Umowa, którą podpisano na początku stycznia 2001 r. wygasa 30 czerwca br. Według różnych źródeł Era wydała na sponsoring polskiej reprezentacji od 1.5 do 3 mln dolarów, co w stosunku do wszystkich wydatków reklamowych operatora nie jest ogromną sumą. Prezes Ery po meczu z Portugalią zapowiedział, że sieć będzie wymagała zmian w polskiej reprezentacji. Prawdopodobnie to będzie warunkowało przedłużenie kontraktu sponsorskiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (61):

Komentuj

Komentarze / 61

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wirusek pisze: 2002-06-16 15:24
    Pierwszy! I Polska zostanie bez sponsora !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-06-16 15:24
    I jestem pierwszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    mis pisze: 2002-06-16 15:25
    haha dobre sponsoring oznacza wybor jaka ma byc druzyna. To po co trener niech Era poprowadzi druzyne weznie swoich pracownikow i niech graja. oni chca druzyne ktora bedzie wygrywac.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-06-16 15:27
    Ja rozumię sponsoring, ale żeby Era wymagała zmian w reprezentacji to już nie. To fakt, że zmiany są potrzebne, ale jaką wiedzę na temat piłki nożnej ma Prezes Ery czy nawet jego doradcy? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    bART pisze: 2002-06-16 15:33
    i %#$@$%#@%&% dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-16 15:38
    Sponsoring,a rządania co do składu reprezentacji,chociaż,tez mam pretensje do trenera za tzw.Fan Klub Iwana,ale to trener jest rozliczany za wyniki,a nie sponsor coś tu nie gra,zgadzam się z gm.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-06-16 15:40
    no i dobrze (nie jestem Erowcem). Z tego co pisze w tym newsie, to Era bedzie zadac zmian w reprezentacji znaczy sie co...bedzie decydowac kto bedzie gral a kto nie? moze bedzie ustawiala cykle treningowe dla indywidualnych zawodnikuw. Pytam w takim razie KTO bedzie trenerem reprezentacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    sapero pisze: 2002-06-16 15:45
    era rządzi, he, he...!!
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-16 16:04
    no i 3 mln dolcow wyrzucili w bloto:(((daliby sobie juz spokoj z tymi patalachami a zaoszczedzone pieniadze przekazali na inne cele!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-16 16:32
    Brawa dla Engela, bo to dzieki jego pomyslowosci i wystawieniu do gry emerytow, Polska wraca tak szybko po 2 przegranych! Nobel dla Engela!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-16 17:01
    Naszych nie wspiera Era........?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-16 17:07
    Moze naszych zacznie sponsorowac "Polski Zwiazek Niepelnosprawnych i Niedorozwinietych", ale nie wiadomo czy tam sie nadaja?! Oczywisci bez obrazy dla ludzi znajdujacych sie w tym zwiazku! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-16 17:09
    Qba: no co Ty gadasz!!!przecie ci kochani chlopcy dali kazdemu kto ostatnio wybral JUDEE cale 10 minut w prezencie..a Ty jeszcze narzekasz..bys sie wstydzil:))))pp
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-16 17:19
    i tu macie odpowiedz dlaczego tak grali. Ich sponsoruje Era, wiec dostali polecenie zniszczyc konkurencje (Idea) tym, ze ich promocja to niewypal :))
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr23 pisze: 2002-06-16 17:47
    I skonczy sie tak jak w Pol. Zwiaz. Pilki Siatkowej, gdy Polkomtelowi tez sie nie podobalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-06-16 17:50
    nepomucen: haha! brawo, wreszcie jakis inteligentny komentarz!
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-16 17:52
    wylozyli kupe forsy. A tu takie rozczarowanie. Pewnie sie boja ze ludzie przestana u nich telefony kupowac, bo sponsorowali reprezezentacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-16 17:53
    to ja proponuje prezesa ery na trenera reprezentacji. Wtedy awans do ME mamy zapewniony :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-16 18:06
    Zmiany w kadrze beda...Waldoch juz jest na oucie, podobnie Hajto i Swierczewski... i dobrze... Mysle ze Era nie chce utracic łba Engela, bo to nie jest dobry pomysł.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-16 18:39
    CiepliX: ja bym wlasnie trenera zmienil..przeciez to on sie mylil i wystawil w 2 pierwszych meczach taki sklad ze szkoda gadac mimo ze wiedzial ze ci zawodnicy sa bez formy..udowodnily to mecze sparingowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-16 18:51
    martom24- mi sie wydaje, ze zwalanie calej winy na Engela jest chore...Eliminacje wykazaly ze jest dobrym fachowcem...ale popelnil tez bledy. Zwolnienie go ze stanowiska nie zmieni gry reprezentacji na plus...bo ona (poza kilkoma ostatnimi meczami) grała na plus, raczej trzeba przemeblowac sklad - co pokazal mecz o pietruszke z USA - gwiazdorzy siedzieli na ławce i nagle nasi zagrali tak jak powinni. I ciesze sie ze Engel nauczyl sie na wlasnych bledach bo takich mam nadzieje nie popelni w eliminacjach do M.E. Wszystkich innych przepraszam za offtopic ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-16 18:53
    szkoda tylko że nikt nie docenia tego że byliśmy na tych mistrzostwach !!! przecież nie było nas tam 16 lat więc chyab troszkę szacunku się należy. A że odpadliśmy to trudno. taki jest sport. Poleciała też Francja, Argentyna ! Co oni maja powiedzieć? A naszych wspiera era ale chyba jak jest dobrze. I to bardzo boli!
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas pisze: 2002-06-16 19:26
    Temat na maturę: "Nam strzelać nie kazano" - zinterpretuj ten cytat z "Reduty Ordona" na podstawie wystepu Polakow na Mistrzostwach Świata. ERA sponsorem "Nowej Matury". Może tam odniosą większy sukces:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    fex pisze: 2002-06-16 19:57
    Moze mi ktos powiedziec jakie jest taktowanie w darmowych minutach, czy jezeli bede rozmawial 10 sekund to odliczy mi sie 10 sekund od 150 czy odliczy sie 30sek. czy cala minuta???
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-16 20:00
    hehehhehehe sponsor bedzie decydowal o polskiej pilce, dobre :))))) Czesc kasy jaka w to wlozyla era juz na pewno wyciagnela. Nie wiem jak wygladala umowa, ale to jest sport i ryzyko sponsor musi ponosci. A moze teraz Era powinna domagac sie odszkodowania??? Umowa wygasa 30 czerwca, podpisza nowa na innych warunkach i po sprawie
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-16 20:36
    mike.buba: masz racje, boli to, ze Era wspiera tylko jak wygrywaja... Ciekawe kto ich bedzie wspieral jak Era sie wycofa... Moze Idea, ktora tak w nich wierzyla, albo Plus przejdzie na pilke nozna, nie siatkowa :) Chociaz moze jakas koreanska lub portugalska firma... po tych wystepach... :) Slyszalem, ze Reprezentacja wraca z Korei nowymi lanosami w dowod wdziecznosci od skosnookich braci :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-06-16 21:59
    nie podejrzewam, zeby w intersie Ery jako sponsora glownego byly jakis zmiany na gorsze(w domysle majace destrukcyjny charakter), jezeli chca jakichs zmian to takich ktore maja odniesc pozytywny skutek(czyli zwyciestwa w przyszlych meczach). i na pewno zarzad Ery ni bedzi chcial "zmian dala zmian", tylko zmian na lepsze. Pozdrawiam wszystkich fanow pilki noznej.
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan pisze: 2002-06-16 22:46
    MÓJ PLUS GSM TERAZ POWINIEN zasponsorować naszych ORZEŁKÓW ale nie za taka kasę jak wydała ERA Zreszta ERA potrafi na wariata trwonic KASE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-16 22:53
    i haslo reklamowe brzmialo by tak: zwyciestwo jest tuz tuz, gdy Was sponsoruje Plus :))))))) a ja mam gdzies kto kogo bedzie sponsorowal. Ja chce mniej placic za rozmowy, ale bez sponsoringu w naszych czasach byloby kiepsko, wiec jest to fajna sprawa, tylko, ze ja mam z tego posrednie korzysci i raczej watpliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomasek pisze: 2002-06-16 23:58
    heh ja mysle ze nie bedzie sponsoringu ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2002-06-17 01:26
    hehehe ciekawe czy jak negocjacje zakonczą się niepowodzeniem to Engel nadal prywatnie pozostanie \"wierny sieci Era\".... w sumie to co by mu szkodziło przejść np. do Idei skoro i tak często zmienia numery?
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-06-17 01:29
    dużo wydają na ten sponsoring, ale widocznie opłaca im się...
    0
  • Users Avatars Mini
    vattax pisze: 2002-06-17 01:42
    Na mistrzostwach i dzis po powrocie kadry jedno logo mi sie non stop rzucalo w oczy.Dlatego uwazam ze bez wzgledu na (poki co) poziom gry naszych pilkarzy oplaca sie byc sponsorem polskiej reprez. pilki noznej.Ten sad umacniaja wg mnie zblizajace sie elim. do ME i same mistrzostwa oraz fakt, ze Era podpisujac dotychczasowa umowe nie mogla przypuszczac, iz jej logo pojedzie do Korei - a jednak ku zdziwieniu wiekszosci tak sie stalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Baca na wakacjach pisze: 2002-06-17 02:19
    Engel nie jest trenerem tylko selekcjonerem. Trenerem jest niejaki Zbigniew Boniek i do niego miejmy pretensje jezeli chodzi o gre naszych.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-17 02:21
    co??????????? ?????????????????????? ??????????????????? Boniek jest kims od marketingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-17 02:51
    Baca : Chyba coś Ci się pomyliło. więc wyjaśniam : Zbigniew Boniek - Wiceprezes ds. marketingu, Jerzy Engel - Trener selekcjoner. Jakbyś miał jakieś wątpliwości spójrz www.pzpn.pl /pzpn/4 /index.htm . No chyba że Ty wiesz lepiej niż oni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-17 03:15
    trener odpowiada za decyzje i tylko On powinien odpowirdzieć dlaczego wybrał takich a nie innych zawodników za to bierze pieniądze,a nie sponsorzy,czy jak to ktoś tu powiedział Bonek.Tylko ktoś kto ma respekt u zawodników powinien prowadzić reprezentację.A tak nawiasem,co to ma wspólnego z portalem GSM,chyba tylko,to,że Era wtopiła trochę grosza w reklamę,ale i to jej wyszło na dobre logo Ery widniało w Korei,a to więcej niż nam dali w DAEWOO Koreańczycy:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-17 03:58
    nepomucen: z tymi lanosami to dobre. Moze w ramach wdziecznosci jeszcze fso uratuja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-17 04:03
    mysle ze jakis duzych zmian nie nalezy sie spodziewac. Moze co najwyzej kilku zawodnikow zakonczy kariery w kadrze narodowej. Nie wiem tez czy najlepszym pomyslem bedzie zmiana trenera. Chociaz powinien on sie wytlumaczyc z tego co sie stalo w czasie dwoch pierwszych meczow.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 04:07
    Alibi: tak, tak, a z Portugalią umoczyli żeby pozwolili dalej mieszkać tam naszej solistce tak ślicznie piejącej kolędohymn. Jeszcze by ją deportowali.
    0
  • Users Avatars Mini
    chris pisze: 2002-06-17 04:07
    nie martwcie sie to wlasnie jest ERA nie stac ta siec na dzialanie z "twarza" tylko beda tlumaczyc wszystko by odzyskac czesc pieniedzy. ale to przeciez siec ERA jest najlepsza w ...... chyba dziadowiznie
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 04:34
    chris: czepiasz się, widzisz może jakąś lepszą sieć? Wszyscy nas okradają tak samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-17 04:38
    Engel chyba duzo zrozumial po tych 3 meczach i bez sensu byloby odwolywanie jego. Na pewno nie przed ME, bo to tylko niepotrzebnie namiesza i nic dobrego nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-17 04:40
    Na Reprezentacje zawsze sie znajdzie sponsor. Jak nie ten, to inny. Miejmy tylko nadzieje, ze REPREZENTACJI POLSKI nie bedzie sponsorowalo Sony, Moskwicz, Mercedes, bo to malo reprezentacyjnie by wygladalo.... a raczej troche niepolsko...
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 05:33
    Może tak królewskie?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-17 06:50
    hehe. W reklamie graja chyba chlopcy z "reprezentacji"... :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 06:52
    Gdyby grali ci z reklamy może wyszli byśmy z grupy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-17 07:01
    Ja nie przepadam za pilka nozna, a i era nie przypadla mi do gustu. Wiec chyba dla mnie cos je laczy. Polska kiesko gra wpilke, wiec i ma kiepskiego sponsora. Bez urazy dla uzytkownikow ery. Ale uwazam ze Era nie powinna decydowac o tym kto ma grac, a kto nie. Od tego sa inni ludzie. Niech Era najpierw sie zastanowi nad soba, tzn ofertami, cenami, a pilke nozna to niech tylko sponsoruje, aby prezesi mieli za co sobie kupowac nowe autka i inne rzeczy. Jezeli poprawi cenowo swoja oferte to moze znowu wejde do nich, bo na razie marne szanse.Pozdrawiam fanow Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-17 07:02
    196906: dobrze mowisz, ci z reklamy na pewno by mieli pomysly na dobra rozgrywke ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 07:10
    Dzięki za pozdrowienia mam erę, ale spoko nie jestem zaślepiony.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-17 07:17
    196906:ja juz kiedys mialem ere, obsluga byla super i wogole, bylem zachwycony,ale niestety jakos nie przypadla mi do gustu, mam nadzieje ze kiedys era potanieje i wtedy znowu pomysle nad wejsciem ;)A poki co siedze w Idei, ale denerwoje mnie brak fajnej oferty jezeli chodzi o telefon nokia 6310 i mysle nad plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-17 07:42
    Czemu się tak uparłeś na 6310 zachwycił cię test w "Komputer Świat"???
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-17 10:41
    Cala ta dyskusja prowadzi tylko do jednego wniosku: Jerzy Engel musi odejsc, ale kto przyjdzie na jego miejsce!???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-17 12:25
    A jednak kibic jest cierpliwy i szybko wybacza dowodem tego niech bedzie powitanie Naszych na lotnisku po przylocie z Korei,byleby to nie przysłoniło problemu,ale już niedługo ME i nadzieja :))):P
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-06-17 13:50
    Współczuję abonentom Ery i Tak Takowcom, bo w końcu to oni zapłacili za wyjazd piłkarzy reprezentacji Polski na mistrzostwa świata. Ale gdyby te mecze potrwały dłużej, to pewnie zapłacili by więcej. Taki jest ten sponsoring - kupujesz baton, a płacisz za szaliki w paski i buty z korkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-17 14:51
    196906: nie czytalem nic na jej temat w komputer swiat, poprostu duzo wysylam smsow a wiem ze ona miesci w sobie 150 sms. A niekiedy nie chce wszystkich kasowac. Jezeli znasz jakis inny fajny telefon ktory ma dobre funkcje, miesci duzo smsow i jest godny polecenia, to slucham, moze zmienie zdanie i nie bede zmuszony wydac duzych pieniedzy na telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-17 16:12
    Nicek: nie sadze, ze gdyby Era nie sponsorowala pilki, to uzytkownicy Ery placili by mniej... Inni prezesi by sobie kupowali samochody
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-17 20:30
    Polska MISTRZEM .................... Polski :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-17 23:02
    taki juz jest ten swiat ten co placi to i wymaga niekoniecznie musi sie znac na pilce zeby miec swoje zdanie, ale mysle ze to chodzi o zmiany polegajace na tym ze druzyna ma poprostu wygrywac i nie chodzi tu personalnie o konkretne osoby
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-18 06:21
    bylem ciekaw czy na MŚ w Korei na meczach Polski Era tez wytapetuje stadion jak to bylo w Polsce, na Ukrainie i gdzie tam jeszcze grali... ale nie ta ranga i nie te pieniadze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-19 11:18
    Wszystko trzymala coca-cola, najdrozsza marka na swiecie! Moze keidys w polsce bedzie cos takiego, ze jakas firma bedzie sie liczyla na swiecie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: