W sieci T-Mobile od rana trwa ogólnopolska awaria.
Wczesnym rankiem klienci tego operatora zaczęli zgłaszać utrudnienia w obsłudze klienta oraz w transmisji danych w niektórych ofertach.
Według serwisu downdetector.pl 59% zgłaszanych awarii dotyczy internetu mobilnego, 33% osób ma problemy z połączeniami i 8% z wysłaniem SMSów
Firma poinformowała, że już zidentyfikowała przyczynę awarii i podjęła działania w celu jej usunięcia.
W specjalnym komunikacie operator przeprosił już swoich klientów za wszelkie niedogodności. Wszystkie utrudnienia miały zostać usunięte w okolicach 11:00.
"Drodzy klienci, dziś rano wystąpiły problemy z naszymi systemami, co spowodowało przejściowe utrudnienia w obsłudze klienta oraz działaniu transmisji danych w części ofert. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę awarii i usunęliśmy ją, teraz przywracamy poprawne funkcjonowanie wszystkich usług. Przepraszamy klientów za niedogodności. Sieć z każdą chwilą działa coraz stabilniej i w okolicach godziny 11:00 wszystkie utrudnienia powinny ustąpić."
Drodzy klienci, skutki awarii, która dotknęła część z Was, zostały już usunięte. W tym momencie nasze usługi oraz kanały kontaktu z nami działają poprawnie i kończymy prace nad uruchomieniem aplikacji Mój T-Mobile oraz pełnej funkcjonalności naszego serwisu www.
Bardzo dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość, a naszym inżynierom za to, że zrobili wszystko, co w ich mocy, by jak najszybciej przywrócić pełne działanie systemów.