Trwa kampania 1-sekundowe naliczanie w sieci Era

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 35

Trwa kampania 1-sekundowe naliczanie, przygotowana dla Ery przez agencję reklamową D'Arcy Warszawa. Kampania jest kolejnym, po spocie wizerunkowym wprowadzonym na początku października, działaniem Ery, mającym na celu kontynuację zmiany wizerunku.

Reklama towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych taryf sieci Era z 1-sekundowym naliczaniem czasu rozmów. Kampania składa się z dwóch części: jedna z nich mówi o ofercie taryfowej i jej zaletach, druga skupia się wyłącznie na najważniejszym elemencie - jednosekundowym naliczaniu.

Łącznikiem obu części jest przekaz zawarty na outdoorze, oparty na komunikacie: W sieci Era nie ma "albo" jest tylko "i" – oznaczającym, że abonenci nie muszą już wybierać decydować się na jedną ofertę, ponieważ teraz w nowych taryfach sieci Era mogą mieć wszystko.

Wprowadzenie nowych taryf jest komunikowane w 15-sekundowym spocie, prasie i na busshelterach, przedstawiających olbrzymią porcję lodów, składającą się z dużej ilości kulek. Ten element podkreśla, jak wiele produktów i usług dostępnych jest teraz w nowych taryfach sieci Era.

Jednosekundowe naliczanie jest przedstawione za pomocą reklamy porównawczej w 30 sekundowym spocie TV. Film przedstawia dwie dziewczyny siedzące w kawiarni, rozmawiające przez telefony. Jedna korzysta z telefonu w sieci Era z jednosekundowym naliczaniem, a druga - z innej sieci.

Na ekranie przy każdej z nich są umieszczone liczniki naliczające czas rozmów. Kiedy dziewczyny kończą rozmowę, licznik „Ery” zatrzymuje się, a drugi nadal rejestruje koszty połączenia. Widząc to dziewczyna z „innej sieci” próbuje pozbyć się telefonu i zdesperowana wrzuca go do kaptura przechodzącego obok chłopaka.

Nowy spot informuje, że tylko abonenci Ery płacą za rzeczywisty, wymierzony co do sekundy czas rozmowy, nie zaokrąglany do pełnych minut. W prasie i materiałach BTL wykorzystano motyw zegara, na których ktoś palcami przysłania wskazówki godzinową i minutową, a widoczna jest tylko wskazówka mierząca upływające sekundy.

Kampania jest prowadzona w głównych stacjach TV (dwa spoty reklamowe 30” i 15”), prasie (głównych dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach), na outdoorze, w radio oraz przy wykorzystaniu bus-shelterów i materiałów POS. Potrwa do końca listopada.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy MediaVest.

Opinie:

Opinie archiwalne (35):

Komentuj

Komentarze / 35

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-28 19:06
    O ile tyaryfikacja podoba mi się bardzo, to ta seria rekalm już nie do końca (z wyjątkiem może reklamy TV) Co znaczy "poprzedzająca" jeżeli taryfy już są?
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-10-28 19:15
    oo wlasnie, nadal nierozumiem, dlaczego ta dziewczyna chce sie pozbyc telefonu, co za problem rozlaczyc sie ? ;) te reklamy sa wedlug mnie bez sensu...
    0
  • Users Avatars Mini
    sepa pisze: 2002-10-28 19:15
    Zastanawiam się,co będzie dalej,kiedy Idea wprowadzi taktowanie 1s po 2 listopada...Reklama Ery zacznie tracic blask,szczegółnie abonament 15 zlotowy za 1s/1s...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-28 19:18
    Sepa, idea wprowadza taki sam abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    bibert pisze: 2002-10-28 19:21
    Sepa. abonament chyba nie, bo ogłosili że taki sam będą pobierać za nalicznie jednosekundowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-28 19:22
    Szkoda,że te osoby co się chcą pozbyć tych słuchawek nie stały blisko mnie chętnie bym je wziął,nie rozumię tego przesłania.Gdyby wyrzucała kartę sim to jeszcze ale słuchawkę a co ona winna;)Era powinna zmienić firmę,która zajmuje się kampanią reklamową.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-10-28 19:26
    A ja uwazam ze kampania jest malo przejrzysta- jak na D'Arcy to wstyd. A idea by placic 18,3 zlotego za to zeby cie nie okradali na minutach jest jakas chora. Nie chcesz placic "zaokraglajac" plac ryczaltem. Plac i placz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-10-28 19:47
    Wg newsa z telefon.gsm.pl oplata w NIO ma wynosic 15 zl netto a z Meritum 7,5 netto za taktowanie 1/1. Tak wiec choc w biznesie cena troche nizsza niz w Erze gdzie za 7,5 zeta netto mamy 30/1. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-10-28 20:12
    Jak w Erze liczą minuty "abonamentowe" po zmianie na taktowanie sekundowe od początku? Ktoś z użytkowników Ery już zmienił?
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-28 20:41
    wlo*** minuty z abo toeż liczą 1/1 (w erze)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-28 20:47
    to taktowanie 1/1 przy tych dodatkowych opłatach służy właśnie głównie do rekalamy a nie do zmniejszenia kosztów dla użytkowników telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-10-28 21:41
    Bo sami nie mogli wymyslec, tylko agencja wpadla na pomysl, zeby zaproponowac 1 sec. taktowanie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-10-28 21:54
    Wedlug mnie Era zaczyna przeginac z reklama porownawcza.Wyglada na to ze nie moga znalezc zadnego pomyslu na powiekszenie bazy abonenckiej i chwytaja sie tanszej formy ich pozyskiwania.Darcy ogolnie cos ostatnio nie tak z kreacja reklam ery, np.reklama radiowa Ery Biznes"jest jesien spadaja liscie a mi jest....wspaniale"- to jest reklama kierowana do biznesu???Come on...
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-10-28 22:07
    Te reklamy do mnie jakoś nie przemawiają, siedziałem przy TV i przy pierwszym obejrzeniu zapowiadanego sekundowego taktowania (te dwie kobitki w barze) jakoś nie zrozumiałem o co chodziło ludziom od reklamy. Drętwo jakos to wyszło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Error pisze: 2002-10-28 22:23
    "Nowy spot informuje, że tylko abonenci Ery płacą za rzeczywisty" ... hehe, juz nie tylko :P
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-10-28 22:25
    Ja zmieniłem taryfę, ale muszę poczekać do końca okresu rozliczeniowego, zanim aktywowane będzie taryfikowanie 1/1 z powodu niemożliwości podzielenia oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-10-28 22:35
    Error - error! Idea też kasuje ryczałt za taktowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-10-28 22:39
    oj nedznie wygladaja te reklamy ale przynajmniej mam troche smiechu jak je ogladam,mogliby cos lepszego wymyslic:)
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-10-28 23:07
    A jeszcze lepsza jest laska z reklamy z lodami- nieeeemozliwe.Mowi to tak tepym glosem, ze az sie nie chce sluchac dowcipow o blondynkach. Tak, wiem to mialo byc zabawne. No coz....Nie wyszlo!
    0
  • Users Avatars Mini
    jomamoto pisze: 2002-10-29 01:13
    Mam kilka telefonów w Biznes 100 Biznes 45 i biznes 10 i w żadnym nie opłaca się przejść na nowe taryfy. świetna promocja. Zapłać 15 zł z góry to Ci później 10 oddamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2002-10-29 01:46
    Ludzie ostatnio policzylem i wyszlo mi ,ze przechodze z abonamentu na Tak Taka,dlaczego juz wyjasniam.Teraz mam Era biznes 100 i 90% rozmow wykonuje z jednym numerem czyli za 100 zl netto mam 100 minut.Korzystając z Tak Taka przy taryfie razem wybieram jeden numer w sieci i place za polaczenia z nim 0,49 netto,czyli 100 x 0,49 daje mi 49 zł.A teraz mam za 99 zł tylko 100 minut.Reausumując w Pre Paidzie mogę za te same pieniądze wykonać 200 minut rozmów co teraz w abonamencie,nieżle nie?I jeszcze mam połączenia z siecią Era za 0,69 zł przez całą dobę!!!!A jeszcze dodam ,że kupując zdrapke na Allegro za 133 zł i ładując 147 zł do aparatu mogę wykonać prawie 300 minut rozmów za te same pieniądze co teraz płace na abonamencie!!!!!Po jaką cholere mi abonament z jakimis oplatami za 1 sekunde,wyszedl bym jak Zablocki ... .Policzcie sobie czy nie warto.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-29 03:26
    Bodopl, przy większej ilości rozmów takt 1/1 bardzo obniża koszty!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-29 03:28
    Xyz, może w takiej sytuacji Ci się opłaci (choć nei tak bardzo - doładowania podajesz brutto, ceny rozmów netto)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-29 08:12
    Moze reklamy nie sa tak do konca rewelacyjne, ale wywoluja odrobine usmiechu na twarzy patrzac jak to ladnie era pokazuje swoje zalety, a co do taryfikacji co sekunde, to naprawde jest przesada kasowanie za to abonenta! teraz tylko trzeba poczekac na cios idei, ktory niestety moze nie zostawic suchej nitki na erze, nie wspominajac o juz nieliczacym sie plusie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-10-29 09:51
    Reklama jest beznadziejna, niech ta firme na ksiezyc wysla!!!!!! No i tez jest troche smiesznie powiedziane ze tylko Era rozlicza za rzeczywisty czas korzystania z telefonu. A jesli ktos nie doplaci 15 zł albo 5 za 60/1??? To jaka jest wtedy tarufikacjA?. Co to za wynalazek i czemu ma sluzyc teryfikacja 60/1-chyba tylko dlatego zeby zadowolic za 5 zł tych biedniutkich klientów ktorzy i tak dluzej niz minute nie rozmawiaja a jak juz maja zaj.... pecha to zdaza im sie pogadac minute i 5 sekund wtedy kochana Era rozliczy ich co do sekundy -JAJA SOBIE ROBIĄ!!!!!!!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-29 10:15
    To nie zadne jaja! To super beznadziejna oferta ery! Era moja, era twoja, era zawsze nasza bedzie! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-10-29 11:08
    Qba: już wiemy- cios IDEI polegał na skopiowaniu od ERY 1s taktowania i co gorsze opłat za to:-P
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-10-29 11:47
    *** Kan 28-10-2002 18:22 *** He, he z ust mi to wyjąłeś ;-) Jak ktoś nie chce aparatu z kartą w którym sekundy lecą po zakończeniu rozmowy to ja chętnie aparat wezmę ... kartę SIM sam wyrzucę ... *** No właśnie moja (i *** Kan'a ***) rada dla ERY: "biedny abonent" chce się pozbyć telefonu, a "szczęśliwy abonent" bierze ten aparat, wyrzuca kartę SIM przez okno ... i podaje aparat właścicielowi ("biedny abonent") i mówi zmień na ERĘ/włóż tam ERĘ/rozpocznij NOWĄ ERĘ (he, he reklamowy powrót do źródeł), czy jakoś tak ... Przekaz reklamowy powinien być w pewnych względach dość logiczny/prawdopodobny lub śmieszny/anegdotyczny ... w tym co jest zawarte w ww. reklamach nie ma, ani tego, ani tego ... Pomysł dobry (sam się narzuca), ale wykonanie żenujące ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-29 13:59
    200 komentarzy WOW! IDEA jest THE BEST! (patrz news wyżej)
    0
  • Users Avatars Mini
    norton pisze: 2002-10-29 14:21
    Ja przeanalizowałem ostatni billing, rzeczywiście przy fakturach pow.100 wychodzi to korzysnie. Idea wprowadza taktowanie 1/1-spodziewałem się tego. pewnie niebawem zrobi to Plus.Ciekawe tylko czy abonament za tą usługę będzie kosztował 15zł. Jeśli takto chyba nazwiemy to zdrową konkurencją?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-29 14:49
    Paweł, taryfikacja 60/1 ma swoje bardzo mocne uzasadnienie - osoby, które zwykle rozmawiają powyżej 1 minuty i wykonują sporo połączeń zawsze na tym zyskają - mało jest połączeń kończonych dokładnie tak, jak to "takt" przewiduje
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-10-29 18:48
    Zdrowa konkurencja byłaby gdyby u plusa kosztowało 17 zł. Bo u Ery i idei kosztuje 18,3 pln Nie zapominajcie o tym licząc przyszłe "zyski" z ruchomienia sobie 1 sekundowego naliczania za 220 złotych rocznie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Fawu pisze: 2002-10-29 19:14
    TA era SIE JUZ KONCZY I CIESZY MNIE TO!!! a moze wroca nawet do darmowych pieciosekundowek.Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-29 21:52
    Te reklamy ery sa juz cienkie widac ze zmienili agencje reklamowa.Stara byla duzo lepsza.Nie maja on epolotu tego czegos co zacheca do wglebienia sie w nia,nic nie wwnosza i nie sa interesujace poprostu nudne.A bilbordy wcale nie mowia tego ze "u nas nie ma lub tylko i"Wcale tego zalozenia nie widac dokladnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-30 08:40
    Jezeli juz mowimy o beznadziejnie glupich reklamach, ta ta ktora puszczaja w radio odbnosnie powitan, poprostu przechodzi wszelkie szczyty glupoty!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: