Trwa kampania 1-sekundowe naliczanie, przygotowana dla Ery przez agencję reklamową D'Arcy Warszawa. Kampania jest kolejnym, po spocie wizerunkowym wprowadzonym na początku października, działaniem Ery, mającym na celu kontynuację zmiany wizerunku.
Reklama towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych taryf sieci Era z 1-sekundowym naliczaniem czasu rozmów. Kampania składa się z dwóch części: jedna z nich mówi o ofercie taryfowej i jej zaletach, druga skupia się wyłącznie na najważniejszym elemencie - jednosekundowym naliczaniu.
Łącznikiem obu części jest przekaz zawarty na outdoorze, oparty na komunikacie: W sieci Era nie ma "albo" jest tylko "i" – oznaczającym, że abonenci nie muszą już wybierać decydować się na jedną ofertę, ponieważ teraz w nowych taryfach sieci Era mogą mieć wszystko.
Wprowadzenie nowych taryf jest komunikowane w 15-sekundowym spocie, prasie i na busshelterach, przedstawiających olbrzymią porcję lodów, składającą się z dużej ilości kulek. Ten element podkreśla, jak wiele produktów i usług dostępnych jest teraz w nowych taryfach sieci Era.
Jednosekundowe naliczanie jest przedstawione za pomocą reklamy porównawczej w 30 sekundowym spocie TV. Film przedstawia dwie dziewczyny siedzące w kawiarni, rozmawiające przez telefony. Jedna korzysta z telefonu w sieci Era z jednosekundowym naliczaniem, a druga - z innej sieci.
Na ekranie przy każdej z nich są umieszczone liczniki naliczające czas rozmów. Kiedy dziewczyny kończą rozmowę, licznik „Ery” zatrzymuje się, a drugi nadal rejestruje koszty połączenia. Widząc to dziewczyna z „innej sieci” próbuje pozbyć się telefonu i zdesperowana wrzuca go do kaptura przechodzącego obok chłopaka.
Nowy spot informuje, że tylko abonenci Ery płacą za rzeczywisty, wymierzony co do sekundy czas rozmowy, nie zaokrąglany do pełnych minut. W prasie i materiałach BTL wykorzystano motyw zegara, na których ktoś palcami przysłania wskazówki godzinową i minutową, a widoczna jest tylko wskazówka mierząca upływające sekundy.
Kampania jest prowadzona w głównych stacjach TV (dwa spoty reklamowe 30” i 15”), prasie (głównych dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach), na outdoorze, w radio oraz przy wykorzystaniu bus-shelterów i materiałów POS. Potrwa do końca listopada.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy MediaVest.