Od połowy maja, w województwach śląskim i podkarpackim, ruszy kolejny etap ogólnopolskiej kampanii reklamowej wydawanych przez TP DITEL książek telefonicznych Telekomunikacji Polskiej. Będzie to siódme i ósme województwo, do tej pory objęte akcją. To pierwsza na polskim rynku tak szeroko zakrojona i innowacyjna kampania skierowana do reklamodawców.
Na całym obszarze objętym spisem, trwa prowadzona przez konsultantów TP DITEL kampania sprzedaży skierowana do obecnych i potencjalnych reklamodawców. Jednocześnie ze sprzedażą powierzchni reklamowej rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa.
„Kampania, jaką zastosowano w przypadku książek telefonicznych to rzadkość na polskim rynku” – powiedział Piotr Strzałkowski, doradca prezesa zarządu TP DITEL. „Zwykle nie kieruje się tak precyzyjnie zaplanowanej i szeroko zakrojonej akcji do reklamodawców. A przecież w przypadku publikacji bezpłatnych dla użytkowników, których klientami są nabywcy reklam, powinno to być oczywiste”.
Kampania reklamowa podkreśla cechy odróżniające tel. od innych katalogów teleadresowych na rynku. Poznać je można z sześciu haseł zamieszczonych na billboardach (m.in.: "jedyna ze spisem abonentów prywatnych" czy "dostałem ją też na płycie CD").
Na początku maja kampania reklamowa ruszy w województwach podkarpackim i śląskim. Kolejnymi będą: zachodniopomorskie, lubelskie i podlaskie. Kampania rozpoczęła się w połowie lutego w województwie małopolskim i jest to jedyny obszar, na którym się już zakończyła.
Następnie obejmowała sukcesywnie województwa: wielkopolskie, pomorskie, mazowieckie, dolnośląskie i łódzkie, gdzie nadal trwa. W województwach warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim, lubuskim, świętokrzyskim i opolskim, kampania została ograniczona do działalności konsultantów wspartych mobilami, prasą i radiem lokalnym.
W kampanii użyto nośników 6 x 3 m, megaformatów, mobili, prasy i lokalnych rozgłośni radiowych. Zasięgiem obejmuje 16 województw, w których trwa sprzedaż reklam do nowej edycji książek. Kampania będzie trwała do końca 2003 r.