Do stycznia 2006 roku przedłużona została kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii dotycząca nowych taryf dla biznesu. Kampania, która rozpoczęła się na początku listopada, objęła telewizję i prasę.
Grupę docelową obecnej kampanii stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, wśród których są zarówno obecni klienci Netii, jak również abonenci innych operatorów. Motywem przewodnim obecnej kampanii jest szklanka wody symbolizująca przejrzystość taryf Netii oraz rozliczanie rozmów w ramach abonamentu.
30-sekundowy spot TV jest emitowany w następujących stacjach: TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, pakiet At Media oraz Discovery Polska.
Agencja opracowała także dwa layouty prasowe: ze słuchawką telefoniczną oraz z symbolem tzw. małpki (@) wykorzystywanym w adresach poczty elektronicznej. Ten drugi mówi o dodatkowych korzyściach przy zakupie dostępu do Internetu.
W pierwszym etapie kampania prasowa objęła Rzeczpospolitą, Gazetę Prawną, Politykę, Puls Biznesu, Newsweek, Wprost, Manager Magazine, Forbes oraz Biznes Warszawski. W grudniu i styczniu reklamy ukażą się również w Gazecie Wyborczej, Businessman Magazine, Marketing w Praktyce, PC World Komputer, Computerworld, Harvard Business Review oraz National Geographic.