Trwa druga część, przygotowanej przez agencję D'Arcy, kampanii promującej roaming Ery w usłudze Tak-Tak. Wcześniejsza akcja promocyjna informowała o pełnym roamingu dostępnym w sieci pre-paid, zachęcając do wyboru tego typu usługi. Tym razem mamy do czynienia z reklamą porównawczą, która ma pokazać, że roaming oferowany w Tak-Taku jest najłatwiejszy i najbardziej przyjazny dla użytkownika.
Kampania skierowana jest głównie do młodych ludzi wyjeżdżających za granicę na wakacje lub do pracy sezonowej. Są to zarówno osoby już korzystające z usługi Tak-Tak, jak i ci, którzy mają zamiar kupić telefon na kartę.
Kampania obejmuje 30 sekundowy spot telewizyjny, który pokazuje przewagę oferty roamingowej w Tak-Tak-u. Bohaterami historyjki są Tomek i Romek, którzy wyjeżdżają razem na wypoczynek. Tomek ma telefon w Tak-Taku, Romek zaś w innej sieci. Tomek bezstresowo spędza czas, używa życia.
Po powrocie z wakacji może bez problemu dzwonić do znajomych. Romek zaś, najpierw czeka na aktywowanie roamingu, potem musi wystukać specjalny kod i czekać na połączenie. Nie może korzystać z telefonu po powrocie do kraju do czasu dezaktywacji roamingu.
Gdy Tomek dobrze się bawi, Romek jeździ na ruchomych schodach na lotnisku próbując zrozumieć zasady działania jego telefonu.
Film jest pokazywany w TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24 oraz w Discovery i Animal Planete. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był MediaVest.
Klient:
PTC Sp. z o.o.
Przedstawiciel klienta:
Renata Flatt,
Anna Szymanik