Układ klawiatury w nowym telefonie komórkowym Siemensa MC60, tworzący na jego przednim panelu kształt litery X, wykorzystano w kreacji kampanii reklamowej tego modelu. Wkomponowanie wizerunku telefonu w miejsce brakujących liter X w takich słowach, jak RELAX, EXTRA oraz SEXY ma komunikować pozycjonowanie oraz cechy charakterystyczne MC60.
Przekaz - w zależności od wersji reklamy - uzupełnia informacja o kolorowym wyświetlaczu, wbudowanym w MC60 aparacie fotograficznym wysokiej czułości oraz łatwości wykonywania cyfrowych zdjęć i przesyłania ich za pośrednictwem MMS.
Kampania reklamowa telefonu Siemens MC60, prowadzona w listopadzie i grudniu br., ma trafić do młodych osób w wieku 18-35 lat z dużych miast (pow. 100 tys. mieszkańców), o zarobkach powyżej średniej krajowej i co najmniej średnim wykształceniu.
Media plan zakłada:
spoty telewizyjne - Polsat, TV4, TVN,
reklamę oraz promocje w kinach,
reklamę prasową - Gazeta Wyborcza, City Magazine, Aktivist, Newsweek, Viva, Cosmopolitan, CKM, Film, Twoja Komórka, Brief,
outdoor - backlighty 6x3, metro, przystanki,
promocja w internecie - konkurs MMS-owy (adaptacja konkursu globalnego) oraz kampania reklamująca konkurs.
W ramach kampanii telefonu MC60 Siemens zdecydował się także na sponsoring finału programu "Idol", emitowanego w telewizji Polsat.
Za adaptację kreacji reklamowej MC60 na naszym rynku odpowiada agencja McCann-Erickson Polska, a planowanie i zakup mediów prowadzone są przez dom mediowy Media Group.
- Szeroką gamę mediów, wykorzystywanych w promocji naszego nowego telefonu MC60, uzupełnią także mniej standardowe działania. Będziemy wykorzystywać nasze "magiczne" słowa z wkomponowanym MC60 w różnych, zaskakujących kontekstach. To niespodzianka dla naszych potencjalnych Klientów - mówi Kinga Kozicka, dyrektor marketingu ICM D Siemens Sp. z o. o.