Trwa kampania Samsunga - Matrix Reaktywacja

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 19

Samsung Electronics przygotował największą jak dotąd w Polsce kampanię marketingową wspierającą związek produktu z filmem. Kampania dotycząca premiery filmu “Matrix Reaktywacja” rozpoczęła się w tym tygodniu. Opiera się ona na reklamach w głównych stacjach TV i kinach, wybranych magazynach, reklamie zewnętrznej (w tym niekonwencjonalna reklama na Hotelu Forum w Warszawie), kampanii internetowej oraz akcjach BTL w kinach.
Poza promocją telefonu V200, kampania wspiera również telewizory LCD i przenośne DVD. Pierwszy raz Samsung promuje aż tyle produktów w jednej kampanii. “Zainteresowanie klientów tematem Matrix będzie latem tego roku niewiarygodnie duże. Jako oficjalny partner filmu i producent Matrix Phone, Samsung otrzymał wyjątkowa możliwość wywołania zainteresowania gamą swoich produktów” powiedział Bartosz Herman, Telecom Marketing Manager, Samsung Electronics.
Kampania promocyjna jest przygotowana i przeprowadzana w 15 krajach Europy. “Matrix Reaktywacja” i “Matrix Rewolucja” wejdą na ekrany w 2003 roku wprowadzone przez Warner Bros. Pictures, i na wybranych obszarach przez Village Roadshow Pictures.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: