Era oraz Telekomunikacja Polska jednocześnie organizują przetarg na obsługę mediową. Do przetargu zostały zaproszone te same firmy. Budżety sięgają 100 mln zł.
W połowie listopada rozpisane został przetarg na wyłonienie domu mediowego dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Do przetargu zaproszono obecnie obsługujący Erę MediaVest (który pracuje dla tej marki od początku jej istnienia, tj. od sześciu lat), ponadto Media Direction OMD (wycofał się z przetargu), MediaCom Warszawa, Optimum Media OMD Poland, MindShre Polska, Starcom, PanMedia Western, HMS Carat Polska i Mediaedge:cia. Termin rozstrzygnięcia przetargu ani wysokość budżetu Ery na rok 2003 nie zostały podane, ale w okresie od stycznia do października 2002 r. PTC wydała, według danych Expert Monitor, na reklamę 125,2 mln zł. Dane te nie uwzględniają reklam wspólnych i outdooru. Budżet Ery Biznes jest obsługiwany przez agencję J. Walter Thompson/Parintex oraz MindShare. Według Renaty Flatt, kierownik działu komunikacji ATL Ery, rozpisanie przetargu nie ma nic wspólnego z sytuacją, jaka zaistniała po decyzji Publicis Groupe o zlikwidowaniu sieci D'Arcy, której dom mediowy jest odpowiedzialny za obsługę Ery.
Termin rozstrzygnięcia przetargu Telekomunikacji Polskiej został określony na koniec listopada, ale zdaniem zaproszonych do niego domów mediowych nie należy się spodziewać wyników przed końcem roku. Aktualnie od strony mediowej TP współpracuje z Media Direction. Według nieoficjalnych informacji do rozpisanego w październiku przetargu zostały zaproszone Media Direction OMD, MediaCom, Starcom, HMS Carat, Mediaedge:cia oraz Initiative Media. Według firmy Expert Monitor od stycznia do października br. wydatki reklamowe TP wyniosły - bez uwzględnienia reklam wspólnych i outdooru - 93,8 mln zł.