Trwają przetargi na obsługę mediową PTC i TP

Newsy
Żródło: Media i Marketing
Opinie: 12

Era oraz Telekomunikacja Polska jednocześnie organizują przetarg na obsługę mediową. Do przetargu zostały zaproszone te same firmy. Budżety sięgają 100 mln zł.

W połowie listopada rozpisane został przetarg na wyłonienie domu mediowego dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Do przetargu zaproszono obecnie obsługujący Erę MediaVest (który pracuje dla tej marki od początku jej istnienia, tj. od sześciu lat), ponadto Media Direction OMD (wycofał się z przetargu), MediaCom Warszawa, Optimum Media OMD Poland, MindShre Polska, Starcom, PanMedia Western, HMS Carat Polska i Mediaedge:cia. Termin rozstrzygnięcia przetargu ani wysokość budżetu Ery na rok 2003 nie zostały podane, ale w okresie od stycznia do października 2002 r. PTC wydała, według danych Expert Monitor, na reklamę 125,2 mln zł. Dane te nie uwzględniają reklam wspólnych i outdooru. Budżet Ery Biznes jest obsługiwany przez agencję J. Walter Thompson/Parintex oraz MindShare. Według Renaty Flatt, kierownik działu komunikacji ATL Ery, rozpisanie przetargu nie ma nic wspólnego z sytuacją, jaka zaistniała po decyzji Publicis Groupe o zlikwidowaniu sieci D'Arcy, której dom mediowy jest odpowiedzialny za obsługę Ery.

Termin rozstrzygnięcia przetargu Telekomunikacji Polskiej został określony na koniec listopada, ale zdaniem zaproszonych do niego domów mediowych nie należy się spodziewać wyników przed końcem roku. Aktualnie od strony mediowej TP współpracuje z Media Direction. Według nieoficjalnych informacji do rozpisanego w październiku przetargu zostały zaproszone Media Direction OMD, MediaCom, Starcom, HMS Carat, Mediaedge:cia oraz Initiative Media. Według firmy Expert Monitor od stycznia do października br. wydatki reklamowe TP wyniosły - bez uwzględnienia reklam wspólnych i outdooru - 93,8 mln zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2002-12-01 22:36
    e tam jakieś bzdury
    0
  • Users Avatars Mini
    Pomocna dlon pisze: 2002-12-01 23:11
    Dom mediowy kupuje dla np. PTC czas reklamowy w TVP1, TVN, RadioZet itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-12-01 23:17
    I tak uważam, że najbardziej trafiającą do klienta masowego ( i w znacznej mierze głupiego) jest reklama IDEI. Widać to po wynikach. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-12-01 23:32
    hm, spore te budżety :-)))na reklamę, ale jeszcze lepszą formą promocji byłaby obniżka cen usług, taka informacja to dopiero napędziłaby klientów :-))))), a wszystko odbywałoby się poprzez zadowolonych klientów, ato dość skuteczna forma reklamy
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-02 00:36
    !!!!! WARSZAWA i OKOLICE !!!!! Czy ktoś byłby zainteresowany kupnem TARYFY MOJA 19,90 z ryczałtem na WAP@GPRS ??? Cyro jest do grudnia 2003 (czyli jeszcze 12 m-cy). Kupca pokrywa TYLKO koszt cesji umowy (100 pln + VAT). Ewentualnych zainteresowanych proszę wyłącznie na maila wpe@op.pl.
    0
  • Users Avatars Mini
    cap pisze: 2002-12-02 11:58
    A moze by tak zasieg w Wałbrzychu zrobic Ero .Przed chwila miałem tel. stacjonarny z informacją ze jestem ponoc poza zasiegiem.I nie zarobiła ERA za to połączenie a gadatliwy gosc dzwonił.(centrum 40 tys osiedla -103 dBm tl o-1 kreska)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-02 09:01
    Czyli znow ktos wezmie w lapke, zeby inny mogl dobrze zarobic! Tam gdzie wchodza w gre takie sumy zawsze spadaja glowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-12-02 09:52
    Przetarg przetargiem ale i tak widomo, kto ma wygrać. To tylko przymus Ustawy o Zamówieniach Publicznych. Więc trzeba zrobic przetarg.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2002-12-02 10:35
    O ile wiem, ERY nie obejmuje w zaden sposób ustawa o zamówieniach publicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-12-02 11:02
    gaga*** jakie zamówienia publiczne??? ta ustawa dotyczy tylko firm państwowych. A tak w ogóle to widzę że częśc useró już wie kto ten przetarg wygra - może się podzielcie tą wiedzą - jak przetarg zostanie zakończony sprawdzimy kto miał rację
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-02 15:47
    Michal GAGA nie wie, ze jest to firma niepanstwowa, ale co mu tam, niech wie swoje! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Martinez pisze: 2002-12-02 18:42
    Ja tylko czekam az Plus zrobi przetarg na obsluge marketingowa i wyp... na zbity pysk tych ktorzy im teraz robia ;-(. Tzn to co robia jest ok reklama wizerunkowa super ale produktowa do dupy. Panienka puszczajaca sie za 20 zl z listonoszem to lekkie przegiecie podczas gdy np oferta Lider dla biznesu wogule nie jest przez plusa w mediach pokazywana a naprawde jest dobra. Idea czy Era maja chyba od marketingu gosci po kursach w Microsoft. Potrafia cokolwiek zrobione pare miesiecy po konkurencji zapakowac w sreberko i sprzedac jako super nowosc ( np MMS bardziej reklamowane byly przez Ere dopiero plus na gwalt zaczal reklame) Nie mowiac niz o innych pierdulach ktore plus ma i nie reklamuje a potem jest opinia ze Era Biznes to najlepszy operator biznesowy ;-) a ciekawe jaki bank poza City uzywa innej sieci niz Plus ? O transmisji danych nie wspomne np rewelacyjna lokalizacja pojazdow gprs/gps ktora poprawnie dziala tylko w plusie. Ale marketing woli reklamowac pierduly.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: