Trzech na czterech Polaków wskazuje na T-Mobile

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 2

Według badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Tak wysoki poziom rozpoznawalności marki po zaledwie dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej, prowadzonej w całej Polsce.

Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa, która wystartowała 5 czerwca br. Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile, które łączą”. W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą, ofertę roamingu, najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę. Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują, że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych, z poziomu 3% do 43%. Oznacza to, że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej. Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało, że zna T Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%). Dodatkowo, coraz więcej osób uważa, że marka jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Danzig pisze: 2011-08-24 15:53
    Widać, że jednak reklamy z Nowickim i bańkami, które nie raz były solą w oku wielu komentatorów na rozlicznych forach, osiągnęły zamierzony efekt. Widać, że medialny szum się opłaca:) Na pewno do tego wyniku przyczyniły się również częste promocje i innowacyjne rozwiązania jak na polski rynek typu wprowadzenie bezpłatnej usługi HD Voice.
    0
  • Users Avatars Mini
    OldBoy pisze: 2011-08-25 12:37
    Widać, że kampania trwa w najlepsze i to są tego efekty, rozpoznawalność marki bardzo wysoka jak weźmie się pod uwagę fakt, że kampania rebrandingowa wystartowała w czerwcu. Teraz powoli zaczynają się reklamy ofertowe :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: