Trzecia odsłona promocji "MaxProfit!" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 32

Regulamin promocji "MaxProfit! 3" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "MaxProfit! 3" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit!15 zgodnie z § 1 pkt.8. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena aparatów oferowanych w Promocji "MaxProfit! 3" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Zestaw  Telefon  Max Profit!15 MaxProfit!30 MaxProfit!50 MaxProfit!100 MaxProfit!200 Cena w zł aparatów oferowanych na warunkach ogólnych (na dzień 07.04.2005)
ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto
1 Motorola A835  1 499,00 zł  1 299,00 zł  1 199,00 zł  1 099,00 zł  999,00 zł  2 294,26 zł 
2 Motorola C651   149,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  499,18 zł
3 Motorola V3  1 799,00 zł  1 249,00 zł  999,00 zł  899,00 zł  799,00 zł  2 499,18 zł 
4 Motorola V500  599,00 zł  249,00 zł  149,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  990,98 zł 
5 Motorola V547  599,00 zł  299,00 zł  199,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  736,88 zł 
6 Motorola V600  849,00 zł  349,00 zł  199,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1 245,08 zł 
7 Nokia 2600  99,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  400,82 zł 
8 Nokia 3100  149,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  499,18 zł 
9 Nokia 3310  99,00 zł  19,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  261,48 zł 
10 Nokia 3410  99,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  499,18 zł 
11 Nokia 3510i  109,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  400,82 zł 
12 Nokia 5140  899,00 zł  549,00 zł  449,00 zł  349,00 zł  249,00 zł  1 613,93 zł 
13 Nokia 6020  399,00 zł  249,00 zł  149,00 zł  79,00 zł  1,00 zł  1 269,67 zł 
14 Nokia 6100  399,00 zł  149,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  695,90 zł 
15 Nokia 6230  1 199,00 zł  849,00 zł  649,00 zł  399,00 zł  199,00 zł  1 900,82 zł 
16 Nokia 6260   1 099,00 zł  999,00 zł  799,00 zł  599,00 zł  399,00 zł  1 999,18 zł
17 Nokia 6600  1 249,00 zł  749,00 zł  649,00 zł  299,00 zł  199,00 zł  1 794,26 zł 
18 Nokia 6610i  499,00 zł  249,00 zł  1,00 zł    1,00 zł 1,00 zł  1 097,54 zł
19 Nokia 6630  1 349,00 zł  1 249,00 zł  1 149,00 zł  949,00 zł  949,00 zł  2 400,82 zł 
20 Nokia 6820  599,00 zł  299,00 zł  149,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1 400,82 zł 
21 Nokia 7600  1 199,00 zł  1 099,00 zł  999,00 zł  899,00 zł  799,00 zł  1 884,43 zł 
22 Nokia 7610  1 599,00 zł  1 299,00 zł  1 199,00 zł  999,00 zł  999,00 zł  1 999,18 zł 
23 Nokia 9300  1 699,00 zł  1 549,00 zł  1 449,00 zł  1 399,00 zł  1 099,00 zł  3 277,87 zł 
24 Nokia 9500  2 199,00 zł  2 099,00 zł  1 999,00 zł  1 899,00 zł  1 399,00 zł  3 499,18 zł 
25 Sagem MYX5-2  399,00 zł  99,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  597,54 zł 
26 Samsung C100  349,00 zł  19,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  572,95 zł 
27 Samsung D500  1 299,00 zł  1 199,00 zł  899,00 zł  799,00 zł  699,00 zł  1 638,52 zł
28 Samsung E300  399,00 zł  299,00 zł  249,00 zł  149,00 zł  99,00 zł  1 400,82 zł 
29 Samsung E300 + mp3  399,00 zł  299,00 zł  249,00 zł  149,00 zł  99,00 zł  1 499,18 zł 
30 Samsung E700   1 149,00 zł   999,00 zł  699,00 zł  399,00 zł  249,00 zł  1 966,39 zł
31 Samsung E800  1 249,00 zł  999,00 zł  799,00 zł  749,00 zł  399,00 zł  2 400,82 zł 
32 Samsung X100  399,00 zł   99,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  556,56 zł
33 Samsung X600  599,00 zł  179,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  999,18 zł 
34 Siemens A52  79,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  294,26 zł
35 Siemens C60  99,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  400,82 zł 
36 Siemens C65  399,00 zł   49,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  638,52 zł
37 Siemens CX65  699,00 zł  299,00 zł  79,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  999,18 zł
38 Siemens M65  849,00 zł  449,00 zł  349,00 zł  249,00 zł  1,00 zł   1 695,90 zł
39 Siemens MC60  599,00 zł  1,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  745,08 zł
40 Siemens S65  849,00 zł  549,00 zł  449,00 zł  299,00 zł  199,00 zł  1 802,46 zł 
41 Sony Ericsson K500i  349,00 zł  149,00 zł  49,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  794,26 zł 
42 Sony Ericsson K700i   799,00 zł  399,00 zł  249,00 zł  99,00 zł  1,00 zł  1 499,18 zł
43 Sony Ericsson P910i  2 149,00 zł  1 599,00 zł  1 499,00 zł  1 349,00 zł  1 099,00 zł  2 999,18 zł 
44 Sony Ericsson T230  89,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  400,82 zł 
45 Sony Ericsson T610  449,00 zł  149,00 zł  1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł  794,26 zł 

6. Promocja "MaxProfit! 3" trwa od 07.04.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 30.06.2005 roku
7. Do wzięcia udziału w Promocji "MaxProfit! 3" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu. 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "MaxProfit! 3" zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15!, zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt. 5. niniejszego Regulaminu. 
9. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit! 15 oferowanym w Promocji "MaxProfit! 3" zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit 15! naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! 30. 

   Max Profit! 15
Pakiet kwotowy  15,00 zł 
z VAT 18,30 zł 
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów komórkowych i stacjonarnych  0,62 zł 
z VAT 0,76 zł 

10. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji "MaxProfit! 3" nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 
11. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt. 5 Regulaminu Promocji uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. i Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "MaxProfit! 3": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji "MaxProfit! 3" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju urządzenia, aparatu telefonicznego lub usługi. 
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf lub promocyjnego planu cenowego, o których mowa w § 1 pkt 8 Regulaminu Promocji "MaxProfit! 3", niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. W ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "MaxProfit! 3" może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) lub na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych "Efekt Plus", z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych "MaxProfit! oraz w § 1 pkt.9 Regulaminu Promocji "MaxProfit! 3" stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w § 1 pkt.9 niniejszego Regulaminu oraz w Cenniku Świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! oraz w § 1 pkt.9, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. Z zastrzeżeniem § 3 pkt.5 przez 24 miesiące od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "MaxProfit! 3" Abonent może uruchomić następujące dodatkowe usługi: 
a. Usługa Strefa Tanich Połączeń. 
b. Usługa Kontakt Plus. 
c. Usługa Rozmawiaj Taniej. 
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. Abonenci którzy wybrali promocyjny plan cenowy Max Profit! 15 mogą korzystać z dodatkowych usług zgodnie z warunkami dla taryfy MaxProfit! 30. 
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. 
6. Po zmianie taryfy na jedną z taryf z planu taryfowego "Efekt Plus", z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 Abonent nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług, o których mowa w § 3 pkt.5. 
7. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "MaxProfit! 3" promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie automatycznie zmieniony na taryfy MaxProfit! 30 . 
8. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego, o której mowa w § 3 pkt. 7 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "MaxProfit! 3", w czasie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "MaxProfit! 3", będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "MaxProfit! 3", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "MaxProfit! 3" przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie telefon posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł z VAT). 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 7 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w "Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", z zastrzeżeniem § 7 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "MaxProfit! 3" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    homzik pisze: 2005-04-07 18:40
    Pierwszy :P :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-07 18:49
    Ceny wg mnie atrakcyjne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Doctore pisze: 2005-04-07 19:27
    Tylko to sa ceny netto. Z vatem czesc z nich juz nie jest taka atrakcyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2005-04-07 20:05
    będąc płatnikiem vat interesuje cię tylko cena netto - i niech tak zostanie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    warp12 pisze: 2005-04-07 21:01
    Doctore - bo i oferta przeznaczona jest dla firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    luki999 pisze: 2005-04-07 21:29
    szkoda ze w ofercie idei nie ma tylu telefonow co w plusie :(, niedlugo konczy mi sie umowa ale chyba poczekam az wprowadzą jakies nowe telefony
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F. pisze: 2005-04-07 22:06
    info z ostatniej chwili: wstrzymanie sprzedaży w promocji MixPlus oraz NowyPlus przez sieci Liberty, T1, mPunkt do odwołania ze względu na dyplomatycznie mówiąc: politykę operatora zaniżania do granic śmieszności prowizji za aktywację w tych promocjach, źle się dzieje w Państwie duńskim
    0
  • Users Avatars Mini
    karpik999 pisze: 2005-04-07 23:13
    Mr F.-Skąd masz takie informacje,bo ja sam jestem kierownikiem sklepu firmowego Plus Gsm w sieci Liberty i o takim czymś nie słyszałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-04-07 23:38
    Ceny Fonow Poszly leko w dol i 6600 powrocila.
    0
  • Users Avatars Mini
    partner PlusGSM pisze: 2005-04-08 00:27
    Jeśli Polkomtel nie podniesie prowizji większość (a może wszystkie) sieci sprzedaży ogłosi STRAJK!!! Dodatkowo agenci zabierają część prowizji przeznaczonej dla sklepów, tu także jest planowany strajk aby agenci wypłacali sklepom całą należną im prowizję a operator powinien ich do tego zmusić. Niestety w naszym kraju jak się nie zrobi protestu, nie wyjdzie na ulice, nie zapali opon przed sklepami to nic się nie zmieni. Większość dilerów aktualnie dopłaca do interesu przy wymaganiach operatora z jednej strony (i jego zyskach) a głodowych prowizjach!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-04-08 01:24
    no to chyba zanosi się na dym ( z opon???) w plusowych sklepikach, a szkoda że do czegoś takiego dochodzi wystarczy już zenady z dwoma zarządami ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-08 01:44
    Skoro ktoś podejmuje tak desperackie kroki , to musi mieć raczej ku temu racjonalne powody. Masz rację ***mardall. Nie wiedziałem , że Plus tak brutalnie pogrywa w kulki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Doctore pisze: 2005-04-08 02:02
    *Zycho*Warp12, ja wiem, ze dla firm, ino ja mam karte podatkowa i nic sobie nie odliczam, wiec interesuja mnie ceny z vatem. Poza tym macie racje ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-04-08 02:40
    luki999 co z tego, że jest dużo w ofercie jak na stanie mają ok. połowy. Stawki w plusie spadają, a wydatki na dotowanie tel. i reklame ciągle są wysokie, więc tną koszty na dilerach. Wiele punków by już dawno padło, gdyby nie akcesoria. ps. to że dopłacają to racja - w sprawię aktywacji abon. 10zł g300 dzwonił kilka razy do mnie - poniósł koszty, potem wydrukował 4 umowy itd. A pewnie za abon. 10zł nie dostają więcej niż 10zł prowizji. To są jaja! Walczcie o swoje, to dzięki Wam plus się rozwija!
    0
  • Users Avatars Mini
    warp12 pisze: 2005-04-08 11:15
    Doctore - fakt z kartą podatkową to niestety gorzej:-/ Pozostaje tylko życzyć, aby firma tak się rozrosła, że przejdziesz na pełną księgowość.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-08 11:34
    praktycznie nic nowego
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F. pisze: 2005-04-08 11:36
    karpik999: sklepów firmowych to nie obejmuje tylko wszystkie punkty dilerskie, ale Twój szef nieźle się zapieni jak zobaczy nowe stawki; ***maciejd: dostał dokładnie tyle ile piszesz, o ile sam prowadzi ten biznes jeżeli jest tylko pracownikiem to pewnie podzielił się z szefem po piątaku, żenujące
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F. pisze: 2005-04-08 11:39
    ***maciejd: proszę, nie przesadzajmy z tym dotowaniem słuchawek, jest to mit, powielany od paru lat, wierz mi;
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-04-08 19:20
    MR F. - masz racje, ale jak widzisz, propaganda opów działa jeszcze w moim umyśle i jak piszę na szybko to „palnę” taką gafę :(. Pzdr ps. za umowę 1069 dilerży też dostają 10zł, to nawet tele2 daje więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F. pisze: 2005-04-08 20:05
    ***maciejd: nie 10, tylko 20 ale to jest śmieszna stawka, w porównaniu z tym co proponuje np Energis, inyym się opłaca płacić wiecej, a inni mówią że im się nie opłaca, a to po prostu....
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-04-09 02:39
    tylko że oferta energis jest głównie dla dużych firm. a 1069 jest przeznaczone na rynek masowy, ale fakt 20zł to śmieszna kasa.
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2005-04-09 12:59
    I JAK KLIENT ZREZYGNUJE Z 1069 W CIAGY POL ROKU TO ZABIERAJA PROWIZJE CHYBA ZE PRZYNIESIE "KONKRETNE" ZYSKI. TAKIE SLOWA USLYSZALEM Z UST WYSOKO POSTAWIONEGO KOLESIA W POLKOMTELU
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F. pisze: 2005-04-09 13:24
    ***maciejd: patrze po swoim kontem, obsługuję firmy, rynek masowy mniej mnie interesuje,
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-04-09 14:11
    potwierdzam info, o wstrzymaniu sprzedazy w liberty, nie dotyczy to sklepow firmowych zialajacych w ramach tejze sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    madmax pisze: 2005-04-09 14:58
    Tak patrzac na niektóre działania plusa przez ostatni rok mozna zacytować - "Co by tu jeszcze spieprzyć mości Panowie"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-09 18:39
    Dyskusja ciekawa... Chcielibyście krocie zarabiać a za to z czego sami korzystacie (towary, usługi) nic albo minimalne stawki płacić... KONSEKWENCJI trochę ;-) Ja zawsze uważałem, że każdy każdemu za wszystko powinien płacić - jak w Stanach... Komunizm mamy - my Polacy - za skórą głęboko... Długo się tego nie zetrze - genów trzeba się złych pozbyć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2005-04-09 21:19
    wlo: w moim odczuciu jednak prowizje ciągle malej, operator tnie koszty na każdym kroku a przecież dealarzy muszą sięz czegoś utrzymywać. Ich koszty na pewno nie maleją (czynsze, płace) a zyski tak bo tak przewiduje operator. Teraz jednak Polkomtel jest w szachu bo to przecież kilkaset punktów. Póki co "afera" nie ma jeszcze odpowiedniej rangi medialnej (chyba że przeczytamy o tym w Neewseku w poniedziałek:) ), ale w moim odczuciu operator może w pewnym sensie stracić część wizerunku w oczach klientów. Operator co roku chwali się wspaniałymi zyskami, szkoda tylko, że tego samego nie mogą powiedzieć sami dealerzy. A przecież pracownik też chciałby chociaż raz na jakiśczas dostać podwyżkę, bo praca wcale nie należy do najprzyjemniejszych a i wiedzę trzeba mieć sporą (i ciągle ją trzeba pogłębiać i uaktualniać).
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2005-04-09 22:02
    Ktos jednak "wymiękł" bo afera póki co zażegnana, strajk zakończony i "wielka rodzina plusowiczów" znów może sie powiększać.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUSMINUS pisze: 2005-04-10 09:42
    Ja juz nie moge sluchac tych dupków z POLKOMTELA. Komuna w czystej postaci FUJ FUJ FUJ. Polkombinat przegina na każdym kroku . Wydają kase na tajemniczych klientów z ukryta kamera a prowizje za aktywacje są... nie ma kwota która proponuja nie pokrywa wszystkich kosztów spisania umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-04-10 15:14
    ***wlo: Twoja wypowiedź świadczy tylko, o tym o czym już od pewnego czasu sie przekonałem: czysta propaganda polkomtelowska, wygląda nawet na to że jesteś jakimś rzecznikiem, szkoda słów jak czytam Twój naprawdę idiotyczny komentarz, po prostu nasuwaja się słowa: CO TY PIEPRZYSZ CZŁOWIEKU! rzeczywiście sprzedaż rusza od dzisiaj...ale nic nie wiadomo
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-11 15:31
    MR F - no takie mam podejście do życia... Nie chcę nic od nikogo za darmo, bo wiem, że nikt mi nie da - wcześniej czy później spbie przypomi o przysłudze sprzed lat... A niech jeszcze odsetki doliczy... ;-) Ja wiem, że niektóre opinie - szczególnie kategoryczne i dotyczące konkretnych tematów, niektórych dotykają "do żywego"... Szczególnie kiedy kogoś los (zawodowy) zależy właściwie od kogoś innego a nie od samego zainteresowanego. Swojego zdania nie zmienię - czy to będzie dotyczyć mnie czy obcą osobę - niech każdy odpowiada za siebie. Jeśli komuś przeszkadza, że pracodawca - czy to będzie operator komórkowy czy właściciel sklepu albo szwalni czy dziewiarni (bo w przypadku dilerów to właściwie operatorzy sa pracodawcą i klienci operatorów) - niech zmieni pracę!!! Jak w Stanach - niech zmieni miejsce zamieszkania, jeśli w starym miejscu nie ma pracy... Takie mam poglądy i nic tego nie zmieni ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-11 15:33
    Wolę sam komuś pomóc "za nic" - bo wiem, że NIGDY nie zadzwonię i się nie przypomnę - niż oczekiwać na pomoc innych. I to samo dotyczy pracy czy innych sfer życia. Tacy jesteśmy - my Polacy. Wiem to więc z góry podejmuje działania zaradcze...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: