PTK Centertel otrzymała w kwietniu trzy nagrody: Europejski Atut, Trusted Brand oraz Wirtualny Aparat.
Idea otrzymała 21.04.br. nagrodę ‘Europejski Atut 2004’ w kategorii Przedsiębiorstwo, przyznaną przez wydawnictwo Euromedia – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Integracja Europejska”. PTK Centertel otrzymał ‘Europejski Atut’, gdyż „w ciągu zaledwie kilku lat startując najpóźniej na rynku zajęła na nim pozycję drugiego uczestnika z ambicjami odgrywania decydującej roli na rynku telefonii komórkowej w Polsce” . „Bardzo cieszymy się z uzyskania nagrody Europejski Atut, gdyż jest to dla nas bardzo istotny wyraz uznania w pierwszą rocznicę pełnej obecności Polski w strukturach Unii Europejskiej” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel – „dołożymy wszelkich starań, aby także w przyszłości dostarczać polskim klientom najnowocześniejsze usługi mobilne na najwyższym europejskim i światowym poziomie”.
Natomiast 26.04.br. Idea otrzymała srebrną statuetkę w konkursie TRUSTED BRAND, czyli marek obdarzonych przez Polaków największym zaufaniem. „Wysokie, drugie miejsce w elitarnym konkursie trustem Brand jest to dla nas zaszczytny dowód uznania branży marketingowej i reklamowej dla efektywnego, kilkuletniego procesu budowy wartości marki IDEA na polskim rynku” – powiedziała Iwona Kossmann, członek zarządu PTK Centertel ds. marketingu i sprzedaży – „Obecnie rozpoczynamy przygotowania do równie skutecznego wprowadzenia na polski rynek globalnej marki Orange”.
W dniu 28.04.br. podczas dorocznej gali miesięcznika Mobile Internet w warszawskim klubie Dekada PTK Centertel została nagrodzona statuetką WIRTUALNEGO APARATU w kategorii Usługa Roku – za ofertę Jedna Idea oraz jej efektywną kampanię reklamową. Nagrodę z rąk Agnieszki Borzym, wydawcy Mobile Internet oraz Michała Karpińskiego, redaktora naczelnego magazynu odebrał Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Biura Rynku Masowego PTK Centertel.