1 kwietnia ruszyła nowa kampania Simplusa. Jej zadaniem jest przypomnienie wszystkim użytkownikom, jak łatwe i wygodne jest ładowanie konta Simplus bez konieczności kupowania Telekart. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann. W Simplusie można doładować konto nawet przez SMS - w dowolnym miejscu i czasie, np. w pociągu, na najwyższym piętrze Pałacu Kultury czy też na Szlaku Orlich Gniazd.
Wszędzie „gdzieś w Polsce”. Także podczas zakupów - w terminalach kart płatniczych, albo w bankomatach. W całym kraju jest ponad 4100 takich punktów, tworzących tzw. „Strefę Zasilania”.
Hasło kampanii brzmi: „Tu ładowałem”. Wykorzystano w niej zdjęcia miejsc, które kojarzą się z zupełnie innymi czynnościami, niż ładowanie konta – ławka w parku czy sklepowa lada. Bo teraz każde miejsce może być tym, w którym „ładowałem”.
Tym bardziej, że podczas trwania promocji każde doładowanie jest premiowane: za doładowanie konta Simplus kwotą 50 złotych każdy dostaje dodatkowe 5 złotych, a za 100 złotych – aż 15 złotych ekstra. Ładujesz – zyskujesz. Jak to w Simplusie.
W kampanii wykorzystano: prasę codzienną, radio ogólnopolskie, Internet, naklejki na bankomatach i materiały POS.
Kreacja: Jacek Maciejewski - Dyrektor Kreatywny
Mariusz Bruchacki – Creative Group Head
Katarzyna Byzia – Copywriter
Bartek Czober – Art Director
Sebastian Zyśk – Art Director
Przedstawiciel klienta:
Rafał Żyznowski – Kierownik ds. Reklamy
Tomasz Wiśniewski– Specjalista ds. Produktu
Przedstawiciele agencji (DOK): Tomasz Broda – Account Director
Andrzej Minkiewicz – Account Manager
Krzysztof Piasecki – Account Executive