TURBO Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 103

Idea przygotowała promocyjny plan taryfowy TURBO dla osób, które mają już telefon komórkowy i szukają dla niego korzystnej aktywacji. W Planie TURBO klienci otrzymują podwójny pakiet darmowych minut i abonament za 2/3 ceny. Umowę można podpisać na: 12, 18 lub 24 miesięcy. Oferta jest ważna do 31 grudnia 2003.

Plan TURBO NIO 30  NIO 60  NIO 90  NIO 120 NIO 240 
Promocyjny abonament w zł (bez VAT/z VAT)  26,79/32,68 48,23/58,84 60,29/73,55 77,04/93,99 133,99/163,47
Pakiet standardowy min/SMS  30/120 60/240 90/360  120/480 240/960
Promocyjny pakiet dodatkowy min/SMS (w sieci Idea)  30/120 60/240  90/360 120/480 240/960
Promocyjny koszt minuty w abonamencie w zł (bez VAT/z VAT)  0,45/0,55 0,40/0,49 0,33/0,40 0,32/0,39 0,28/0,34
Oferta standardowa           
Abonament w zł (bez VAT/z VAT)  39,99/48,79 71,99/87,83 89,99/109,79 114,99/140,29 199,99/243,99
Pakiet standardowy min/SMS  30/120 60/240 90/360 120/480 240/960
Koszt minuty w abonamencie w zł (bez VAT/z VAT)  1,33/1,62 1,20/1,46 1,00/1,22 0,96/1,17 0,83/1,01

Opinie:

Opinie archiwalne (103):

Komentuj

Komentarze / 103

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kubbek pisze: 2003-12-03 23:36
    Bardzo ciekawa oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-03 23:36
    A juz myslalem,ze sie dzisiaj ten news tu nie pojawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    szopens pisze: 2003-12-03 23:39
    SUPER! Jestem pod wrażeniem!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-03 23:39
    lepij pozniej niz wcale jak mawiaja gorale tylko...z jakiej sieci korzystaja gorale? a tak powaznei to czesc info jest na watku idea-- sekunda i od czasu pewnego na telix.pl pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2003-12-03 23:50
    Baaaardzo dobra oferta....nie wie m czy nawet nie lepsza niz SuperKarta Plusa...idea sie postarala...0.55 zl za min polaczenia...BRAWO!
    0
  • Users Avatars Mini
    Res pisze: 2003-12-03 23:53
    No to teraz czas na Ere! ERO - POBUDKA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2003-12-04 00:21
    I tak powinno być!!! To nie powinna być promocja ale stała oferta. jeżlei ktoś nie kupuje telefonu to za to dostaje dużo tańsze rozmowy (abonament), jeżeli ktoś chce nowy telefon to niech sobie go kupi za jakieś 800 zł lub za 1 zł na promocji ale za to zpłaca ten telefon w abonamencie.Tak powinno być!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-12-04 00:27
    Oferta jest doskonała. Gdybym nie był przywiązany do Ery - zdecydowałbym się natychmiast. ***misiek zgadzam się z Tobą, każdy z opów powinien wprowadzić taką opcję na stałe w swojej ofercie. Chrzaniłbym wtedy tani telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 00:27
    TAK CHCĘ TO MIEĆ , NIE CHCĘ NOWYCH TELEFONÓW TYLKO TO! O zgrozo ,dlaczego mam Mix-a ?! .Nie będę za bardzo dalej rozwijał bo pisałem o tym przez cały dzień i jak słusznie zauważył ***jedrzej było to już analizowane parę newsów niżej. Gdyby jeszcze jakiś jasnowidz powiedział mi ,że nie będzie gprs maniak w Idea Mix na 100% , to byłbym bardzo wdzięczny i wziąłbym TO natychmiast ,a tak jestem w kropce.Jak mój brat (Plus 200) to zobaczył to mu szczęka opadła (chodzi o stawki za minutę po pakietach). Już wiem co mi się będzie śniło dziś w nocy :-) Daję oczywiście 10 punktów ,koniec Start Optimy nadszedł 3 grudnia.2003 roku i rozłączam się bo jak jeszcze dłużej popatrzę na to to polecę natychmiast do salonu !!! MEGA REWELACJA JAK DLA MNIE!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 00:32
    Dodam tylko ,że zestaw startowy czy też karta sim jest darmowa,po podpisaniu umowy rzecz jasna. ***legol, rhat, misiek,les jedrzej,windu,air, kubek ,szopens - jescze kilka takich komentarzy i nie wytrzymam. Kończę definitywnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-12-04 00:36
    *issa: pisales wczesniej ze to smierc dla start optimy. IMHO niekoniecznie - moge sobie wyobrazic kogos kto potrzebuje miesiecznie 5 minut do idei, kilka smsow oraz byc "na kablu". w popie zaplaci 25zl, w turbo 32, a w starcie tylko 18-19. o alem matematyk ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-12-04 00:37
    lepiej sprawdzcie ile jest chaczykow w tej promocji,dodatkowy pakiet nie przechodzi na kolejne miesiace,rozmowy w pakiecie tylko na idee,itd,
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-12-04 00:38
    Witam wszsystkich Więc ostrzegałem wszystkich że szczęka opadnie :) naprawde jestem zadowolony z mojej ideii jeszcze wczoraj myślałem że ta oferta jest z telefonami ale i bez telefonów to fantastico:0 pozdrawiam wszystkich(jak ktoś by potrzebował jakiś wiadomości to z chęcia pomogę , oczywiście idea:)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-12-04 00:41
    *issa *przem: haczyk to chyba jest w cenie minuty po abonamencie - przeczytam regulamin ale tu "stoi" ze taka cena minuty wynika z przeliczenia tego abo na ilosc minut a nie po abo... sprawdzcie tez sami
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-12-04 00:43
    Wszystko ladnie, pieknie... ale dlaczego TURBO?? Czy ma to zwiazek z nowym kanalem motoryzacyjnym TVN?? ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-12-04 00:44
    ***przem jeśli to prawda, co napisałeś, to teraz z kolei zrobię kupę na tę ofertę. Niestety w tej chwili nie jestem w stanie sprawdzić Twoich rewelacji, bo link z regulaminem promocji na stronie Idei oczywiście się nie otwiera... Może zacznie się otwierać, kiedy kilkaset tysięcy klientów podpisze już umowę?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-12-04 01:09
    Hm ale nie wiem jak wy na to patrzycie ale pamiętajcie to jest koszt minuty wyliczony w pakiecie tych minut. Pamiętajcie o tym bo widze że niektóre osoby myślą że te minuty są po takiej cenie w momencie minut po wykorzystaniu tych minut. Ja akurat mam regulamin przed sobą bo mam do tego stały dostęp. Więc jeszcze raz powtarzam to nie są ceny po wykorzystaniu bezpłatnych minut. Z tego co ja jestem poinformowany to sa normalne stawki po wykorzystaniu tych bezpłatnych minut. pozdrawiam wszystkich no i oczywiście uważam że mimo tego jest to coś nowego i bardzo atrakcyjnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-12-04 01:56
    Mam nadzieję, że wszyscy piewcy tej promocji wiedzą, że dodatkowe minuty wykorzystywane są dopiero po wykorzystaniu minut z abo. i tylko w ramach sieci Idea, a przez pierwsze 6 mies. nie można zmienić taryfy... Ale oferta i tak jest doskonała i godna rozważenia dla nie potrzebujących nowej "słuchawki".
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-04 01:56
    Gdyby ktoś się mieścił w bezpłatnych miinutach to nprawde ciekawa promocja, ale mi się to jakoś nigdy nie uddało, a jak ceny potem są normalne to chyba poprosze ten promocyjny telefon:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jack74 pisze: 2003-12-04 02:43
    Jak zwykle wielka sciema ze strony Ideii:( Na poczatku ladnie wyglada ta taryfa ale po przeanalizowaniu mozna dojsc do wniosku ze to "stara" promocja jaka Idea proponowala jakis jeszcze rok temu studentom lecz troche zmieniona przez mniejszy abonament i 12 miesiaczna umowe. Tylko w tamtej ofercie dostawalo sie telefon no a ten dodatkowy pakiet minut to napewno nie na caly okres trwania umowy. Ale najwiekszy "chłyt martenkingowy":D to wyliczenie ile kosztuje minuta w poszczegolnym abonamencie - Co mnie to obchodzi... $#@%a - mnie i jak wiekszosc spoleczenstwa interesi ile kosztuje minuta po wykorzystaniu minut w abonamencie. Dobrze gadam, prawda? :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-04 08:56
    No i czym się podniecać? Chyba tylko tym, że Idea dołączyła wreszcie do operatorów, którzy oferują specjalne warunki klientom, nie korzystającym z dotowanego aparatu. I szczerze powiedziwaszy, oferta Ery wydaje mi się ciekawsza - przez 17 miesięcy 51% [czy tam 49%] zniżki na abonament - przynajmniej czytelne i bez haczyków. Ale podkreślam: z pewnością znajdą się chętne osoby, które zechcą skorzystać z tej oferty i będą zadowolone.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-12-04 09:49
    gonzales: w idei tez jest oferta dla osob ktore rezygnuja z ery/plusa oferta jest dobra, jak ktos duzo dzwoni i nie wymaga telefonu dla szpanu.....
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-12-04 09:53
    jack 74 : znizka na abo i dodatkowe minuty przez okres trwania umowy ,czyli przez 12 ,18 lub 24 miesiace gsmaniac: w regulaminie jak byk stoi ,ze w ciagu 6 pierwszych miesiecy nie mozna zmienic abo na inny niz NIO 15 -240
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-04 09:53
    A nie uważasz, że jest różnica pomiędzy ofertą dla zmieniająych operatora, a ofertą dla kupujących samą aktywację? Ja to rozróżniam, i piszę o tym drugim przypadku.
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-12-04 10:00
    i jeszcze jedna rzecz- zobaczcie jak napisany/e sa regulaminy promocji w idei i w innych sieciach... te z idei sa duzo czytelniejsze i jasne od tych z ery czy plusa i dla zwyklego czlowieka klarowne... a to tez istotna sprawa... chociaz i tak 75% nie czyta tych "papierków"...
    0
  • Users Avatars Mini
    tata pisze: 2003-12-04 10:26
    (jack74) masz racje, "Promocyjny koszt minuty w abonamencie w zł " -po prostu bełkot marketingowy, ale niektórzy lubią to ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2003-12-04 10:30
    mydlkenie oczu i nic więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    KazeK pisze: 2003-12-04 10:39
    0,55 za minute polaczenia w abonamencie a po wykorzystaniu minut z zabonamentu pewnie 1,62 wiec nie ma sie z czego cieszyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2003-12-04 10:49
    ALe brak pomyslowosci albo raczej podszywanie sie pod konkurencje w Ideii przeraza. NIe maja technologii to nazwami nadrabiaja. Wprowadzili nazwe pakiet domowy tylko po to by zdyskredytowac produkt Plusa "STREFA DOMOWA" tak ze plus musial zmieniac na "STREFA PLUSA", a teraz dali nazwe TURBO ktora juz od ponad 2 lat w Plusie oznacza podwojna karte z dwoma subskrypcjami prywatna i sluzbowa co w bizesie jest swietnym rozwiazaniem a pracownikowi pozwala na zachowanie numeru po odejsciu z pracy. Feee ideo fee
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 11:03
    ***RADZILBYM WSZYSTKIM UWAZNIE PRZECZYTAC imc ***"jarus 1981"*** Obyscie prawidlowo zrozumieli koszt minuty po wykorzystaniu juz wszystkiego-bo wielu moze ulec zludzeniu slowa pisanego-czyli po wyczerpaniu wszystkich bonusow za minutke placimy jak w normalnej optimce. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-12-04 11:16
    Noooo niezła sciema koszt minuty 0,55 ALE W PROMOCJI!!!!! A nie po przekroczeniu darmowego pakietu. Jesli brac pod uwage ze dodatkowe darmowe minuty sa TYLKO do Idei to w Superkarcie dla rozmownych jest abo za 15nett i 20 na rozmowy/smsy. Uruchamiajac sobie Sami Swoi tez z Plusem mamy ponad godzine rozmawiania po sieci i 10 minut do innych. Wiec oferta bardzo zblizona do Plusa ale tam jest nizsze abo nawet z CLIPem brutto kosztuje 24,4. Dla mnie nie ma tu rewelki
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-12-04 11:19
    Markus*** bez przesady!!! Nazwa TURBO chyba nie jest zastrzezona wiec dla mnie spoko. Nazwa Turbo w tej promocji wynika z podwojnego pakietu minut, aboament jest "doładowany" dodatkowym pakietem i to wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    domely pisze: 2003-12-04 11:21
    ALE JAJA WŁASNIE TA PROMOCJA ZNIKNĘŁA ZE STRONY WWW.IDEA.PL !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-12-04 11:48
    Córunia Idea szybciutko się uczy od swej złodziejskiej mamuni tepsy. Zwróćcie uwagę na wydźwięk newsa. Same przekręty i podstępy. Słusznie niektórzy zauważyli, że informacja o koszcie minuty w abo do niczego mi niepotrzebna. Ale weźcie jeszcze pod uwagę, że łobuzy porównują koszt 60 minut w tej ofercie (a faktycznie dają tylko 30 - mogę nie chcieć dzwonić do Idei) do 30 minut w normalnym zakupie. Dlatego wychodzi tak kolosalna różnica 0,45 do 1,33 netto w najniższym abo. A przeliczmy normalnie po 30 minut - wychodzi już tylko różnica 0,893 do 1,33! I co - dalej uważacie, że to taka rewelka? I to bez telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 11:50
    plan Turbo-bo tak sie to nazywa,jest caly czas w zaleznosci od tego jak sie strona wyswietla idei (ma kilka roznych wyswietlen)-w razie czego-idea dla Ciebie-promocje ***pawel-oczywiscie ze turbo nie jest osmym cudem swiata ale sam przyznaj ze fajnie ze plus ma superkarty i strefe plus,era rozmowy lokalne czy jak to sie nazywa,idea mix czy turbo-oby takich rzeczy wiecej prawda? mam nadzieje ze to na korzysc nam wyjdzie pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-12-04 11:51
    Aha - no i po wykorzystaniu tych ich minutek - ceny normalne, czyli od 1,33. Jedna wielka lipa. Może to być opłacalne tylko i wyłącznie dla tych co biorą najwyższe abonamenty. Czyli najlepiej jakby wypowiedział się np. wlo na temat atrakcyjności oferty. Moim zdaniem Era ma lepszą ofertę bez telefonów. Wielki minus dla Idei za sposób podania tej wiadomości. Wiele ludzi pomyśli, że dostaje 60minut w najniższym abo a potem będzie sobie dzwonić po 0,45zł. A tu guzik z takich zamierzeń. Tak jak mówiłem Idea to łobuzy takie same jak ich większościowy akcjonariusz czyli tepsa. Nienawidzę monopoli. Po prostu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 11:53
    ***JS1 no z takim podejsciem to rzeczywiscie nioc tylko na telixie zostac! a plus to co?zlpdziejskie dziecko kghm? a era czyje? pisze z dialogu hmm..to cioteczny brat stryjowstwa zlodziejskiego... eeeech gadac mi sie nei chce... dalej uwazam ze rewelacyjna,chwlae kazda sensowna promocje czy to plusa czy ery czy idei-wszystko co przynosi jakakolwiek korzysc mi uzytkownikowi. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 11:54
    ***jak kiedys powiedzial cytowany przez Ciebie ow pan z wysokom abo-trza czytac po prostu czytac a jak sie nei wie to popytac. p.s. to nie zadna zlosliwosc do Ciebie,sam czasami pytam sie w banku czy biorac cos na raty bo zaiste czasami dosc zawile to jest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamikaze pisze: 2003-12-04 12:03
    A nie mozna po prstu obnizyc ceny promocyjne telefonow i polaczyc to z podobna oferta?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-12-04 12:16
    ***domely ze zdziwieniem przyznaję, że masz rację. Tej promocji nie ma na stronie www Idei. Wczoraj nie działał odsyłacz do regulaminu, a dziś nie istnieje już promocja? Jeśli tak, to będzie to najkrótsza promocja w historii telefonii komórkowej w Polsce. Trwała ze 24 godziny. ***trojkat to, co napisałeś jest śmieszne. Informacje na temat promocji Idei są klarowne? Bardziej klarowne od regulaminów Plusa i Ery? Wydrukuj Sobie po trzy z każdej sieci i przyłóż się do lektury.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 12:59
    Jestem ciekaw na jaka sume wycenili smsa w tych dodatkowych promocyjnych 30 minutach?Na 29 gr brutto czy na jakas inna sume i ciekawe czy przelicznik jest 1 min=4 smsy?I pewnie smsy z tych dodatkowych minut obowiazuja tylko do idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 13:17
    ***domely,*** rhat,faktycznie promocja turbo zniknela z glownej strony,ale wczoraj bylo to samo,tzn raz sie pojawiala,raz znikala,a odnosnik do regulaminu nie dzialal.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 13:21
    jak napisalem powyzej raz pojawia sie raz nie tak jak 200 minut dla firmy itd. funkcjonuje jako plan turbo wystarczy wpisac turbo w szukaj i juz pozdr; regulamin w razie czego na telix.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 13:55
    Właśnie czytam.Dzięku ***windu za e-mail :-).Ta informacja o cenie miut w (po?) pakiecie to rzeczywiście zmyłka i zmienia rzeczywisty obraz tej promocji.A ja już dziś miałem zmieniać taryfę w Mixie na niższą (kupiłem nawet pop kartę 25 ,bo nie miałem 30.5 zł na ewentualną zmianę taryfy tylko ok. 23zl) i jak najszybciej brać to .Muszę to jeszcze raz przeliczyć.W takim razie ciekawa i na czasie jest uwaga ***klopsa oraz gonzalesa z 23.41 i 7.56. Idę do pracy ale przeczytam na pewno wieczorem i będę główkował.Ale ten trick ,koszt minut 55 groszy (NIO 30) to troszkę nieuczciwa zmyłka. Gdyby nie to , to bym wziął na pewno.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 13:56
    Rzeczywiście zniknęła info. o tej promocji ze stron Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 14:05
    ***bartplus , e-mail od Ciebie przyszedł o 17.37 :-))). Faktem jest jednak ,że za 32 zł ,30 minut do wszystkich operatorów i 30 do Idei to nie jest bardzo dobra stawka.Słysznie zauważył ***ojciec.dyrektor ,że można taki lub podobny pakiet otrzymać po dwóch latach w "Propozycji" , ale na start to jest to dobra promocja.Ah ten koszt minuty....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 14:06
    Miało być oczywiście "to jest bardzo dobra stawka"...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 14:08
    ***Ale jednak w wypadku tych teoretycznych "5 minut" to Start Optima się nie opłaca, lepszy Pop...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-12-04 14:11
    hmm, to moze jednak super karta w plusie nie jest zla? umowa 12mies bez telefonu, 10zl rabatu na abonament i do tego 20zl bonifikaty na rozmowy i smsy, bez rozrozniania czy dzwoni sie do plusa czy gdzie indziej, do tego sami swoi z rozmowami po 30gr do plusa i 60gr na stacjonarne i 15zl aktywacja
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 14:15
    *issa nie ma,oczywiscie,sprawy ;-) Natomiast,ja sie zaczalem bardzo powaznie zastanawiac,czy ta oferta oplaca sie mojej mamie.Tym bardziej,ze faktycznie ***ojciec dyrektor zwrocil moja uwage na oferte "propozycja".Chociaz w ofercie turbo jednak wychodzi troche taniej,o pare zloty ale zawsze.Nie wiem,faktycznie emocje troche opadly i przychodzi zimna kalkulacja i to jeszcze po takim zimnym prysznicu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 14:27
    ***issa -szczerze mowiac myslalem ze wiesz iz owa stawak minutowa jest liczona po cenie promoc.abonamentu a po wykorzystanieu jest normalna stawka z optimy -zimna kalkulacja to juz mowilem wczoraj i na telixie i tutaj-trza solidnie przeliczyc itp.co dla kogo i ile sie oplaca i na jaki termin. pozdr z mglistego dzis bylobarborkowego miasta; p.s. w popie cos tam daja znow gratis za rejestracje czy cos-nie wiem dokladnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-12-04 14:33
    Podoba mi się ta propozycja. Jak mi się skończy umowa z plusem to może się przeniosę.
    0
  • Users Avatars Mini
    permanent pisze: 2003-12-04 14:50
    a co do znikania promocji w Idei to byla raz taka sciema ze na 2 wziety abo na tego samego uzytkownika mozna bylo dostac w promocji usluge przyjeciel na ten drugi abo przez pol roku za darmoche. tak sie przeczytalo w gazetce idei, no ale po skontaktowaniu sie z boa stwierdzili ze to pomylka w druku a i moze sie pojawi taka promocja po wakacjach :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 15:12
    Jak to te miesjca pracy się zmieniają jednak....***jedrzej ,właśnie nie wiedziałem ,to znaczy czytałem , ale przez myśł mi nie przeszło ,bo zestawienie z "tradycyjnymi" NIO wprowadziło mnie w błąd !. Dlaczego ? Bo po wyczerpaniu pakietu minut w standardowej ofercie masz stawkę za minutę jak wyżej i tak też powinno być w tej ofercie promocyjnej na zdrowy rozum. Przekraczasz pakiet i płacisz tyle za minutę ile wynosi średnia za minutę z pakietu.A ty zimny prysznic jak pisał trafnie ***windu i z lekka nieuczciwa zagrywka.No cóż dałem się nabrać ,ale dalej ta oferta (w pakietach) wygląda dla mnie dobrze i nie burzy tego fakt , że minuty z drugiego po pierwszym pakiecie tylko do Idei.Ale się namieszało.A już byłem pewny :-).Pozdrawiam z tak samo mglistej Szklarskiej ! Śniegu zero.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 15:24
    Dla załamanych abonentów Idei mam dobrą wiadomość. Mikołaj wrócił ! Dostałem ok.30 minut temu takiego sms-a :"Wróciłem! Mam teraz 4 samochody SMART oraz 4000 prezentów telefony , TV-DVD,HiFi PHILIPS , C+. Czy wierzysz w Św. Mikołaja ? Wyślij TAK lub NIE na 7131 (1.22zl). " I CO ? CZYŻ TO NIE JEST PIĘKE ?! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 15:28
    *issa (ostawilem Ci info na stronce tutejszej) pisalem raz jeszcze o 10,03 o tych minutach tutaj!kurcze pisalem Ci nawet ze kolezanka juz ma! (zreszta zawsze w idei tak bylo poniekad liczba darm.minutxilosc=koszt abo) a w zapisie jest promoc.w abo tak jak w erze teraz tylko o,16 za sms czy...ot reklama robi swoje jednak hmm... no przykro ze tak sie porobilo w razie czego pytaj i draz temat jak ja zawsze:-) pozdr przy zyciu jeszcze bo gornicy dawno juz u mnie wymarli:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-12-04 15:49
    Ciekawę kto z czegoś takiego skorzysta? Oferta jest nawet atrakcyjna!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 15:52
    ***jedrzej ,jestem chyba naprawdę gapa ,ale bardzo proszę wskaż (wskażcie) mi paragraf oraz punkt regulaminu tej promocji ,który mówi ,że tak właśnie jest. Dzwoniłem jeszcze na BOK i potwierdzili Waszą wersję oczywiście ,ale gdzie to jest w regulaminie? Poza tym zgadzam się z Tobą w 100% ,że wszystko dobre co przynosi nawet małe korzyści abonentom. Święta prawda ! Zrobiłem wpis na Towojej stronce. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 16:01
    ***issa a gdzie jest w regulaminie ze jest inaczej? he? Turbo to jest normalna optima + bonifikaty i tylko tyle albo az tyle-jak kto woli zauwaz ze to promoc.koszt minut w abonamencie a nie po wyczerpaniu darmowych minut itp.itd. po prostu podzielili tak jak tepsa w stylu u nas tylko za 5pln rozmawiasz...albo w erze ze u nas sms tylko 16 gr albo w plusie ze w strefie minuta tylko..-sama reklama jak napisalem powyzej.Po prostu trza Cie zwiazac wczesniej i okladac szronem z lodowki niczym "zakochanego szekspira" hihi! Na miejscu kobiet zaczalbym byc zazdrosne o takiego "napalonego" ktosia :-) w razie czego pisz smialo-mail do Ciebie poszedl i mam nasdzieje ze pogadamy jeszcze nei raz. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 16:13
    Dzięki ***jedrzej, chyba jestem za uczciwy na te wszystkie promocje,ofert i ich interpretacje.A wszystkie promocje Idei rozpalają moją wyobraźnię , jeśli zaś chodzi o kobiety to tylko moja żona :-))). Naprawdę. Ale to fakt ,lód by mi się przydał ,bo gdyby nie Wy to już by ,jak burza szło wszystko by kupić tę kartę.Hej ! Ps.Ciekawe jak wygląda to z punktu widzenia jakiegoś prawnika ,***piokuk mógłby się tu wypowiedzieć ,Choć zawsze liczę na swoje rozeznanie i uczciwość to w tym wypadku bym się spytał o dwa zwroty i ich znaczenie (interpretację) -"Promocyjny koszt minuty w abonamencie w zł (bez VAT/z VAT) " oraz - "Koszt minuty w abonamencie w zł (bez VAT/z VAT) ".
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-12-04 16:22
    Sprawdzałem stronę idei. Nie znalazłem informacji o Turbo mimo, że wcześniej udało mi się odnaleźć tą informację bez problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 16:34
    ***ojcze,musisz szukac przez wyszukiwarke na stronie glownej idea.pl,to znajdzie.Z tym,ze link z wyszukiwarki nie dziala.Wczoraj ta informacja tez raz sie pojawiala,raz znikala.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 16:46
    A nie mówiłem ,że Mikołaj żyje i ,że cuda się zdażają ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 17:19
    ***issa Ty to masz fajnie!pewnei jeszcze gwiazdor do Ciebie przyjdzie i koledniczki:-)hi! 1. Promocyjna sprzedaż aktywacji w ofercie ?Plan Turbo?, zwana dalej ?Promocją? skierowana...itd 1. W ramach Promocji Abonent ma prawo do aktywowania numeru abonenckiego na warunkach szczególnych, opisanych poniżej: jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Nowa Idea Optima 30 - promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 50 zł (61 zł z VAT); jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Nowa Idea Optima 60, 90, 120 lub 240 ? aktywacja jest bezpłatna.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 17:23
    -piszac dalej;6. Minuty i SMS-y z dodatkowego pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów mogą być wykorzystane wyłącznie do realizacji połączeń z numerami sieci Idea i jeszcze jedna rzecz ktorej byc moze nie zauwazykles- 5. Abonent otrzymuje dodatkowy pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów do wymiennego wykorzystania, o którym mowa w pkt 4 powyżej, począwszy od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiła aktywacja numeru abonenckiego w Promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 17:27
    Oj coś wydaje mi się , że zniknięcie tej promocji po jednym dniu ma jakiś głębszy podtekst.To jest bardzo ,bardzo dziwne.Na marginesie dodam ,że oferta ta jest opisana na biurze prasowym. No sami musicie przyznać ,że takie zniknięcie czegoś po jednym dniu nie zdaża się często. Być może po prostu już zostały wykupione wszystkie karty sim...Oczywiście żartuję ,ale o dziwo informacja podana przez biuro prasowe o wprowadzeniu MMS do Pop,AL i Mix także miała najpierw datę 28.listopada a nagle zmieniła się na 1.grudnia. Faktem jest także ,że MMS-y nie idą dalej i ,że na BOK można usłuszeć ciągle powtarzaną mantrę o treści "usługa testowa".Ciekawe to wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 17:29
    ***issa; co do prawniczych wywodow ktos mi kiedys objasnil taka rzecz-jesli cos jest zapisane to znaczy ze tak jest,jesli cos nie jest zapisane to znaczy ze wolno-roznica polega jedynie na tym czy to jest urzad skarbowy czy nie... z reg.promocjii wynika ze dostajesz aktywacje optimy a TURBO to profity natomiast koszt jest podany w abo promocyjnym-fakt mozna sie zdziwic tym bardziej ze w abo atand.tez jest koszt minuty prawda? pozdr; Kazda promocja jest dla kogos jak ja to mowie i w kazdej sieci ale to nie znaczy ze zawsze dla mnie!jednym sie spodoba inni przejda obojetni jeszcze inni beda spluwac na nia-tylko po co? po prostu przekalkulowac i juz.pewni moi znajomi sa zachwyceni,nawet najwyzsze abo biora w takich prom.na rok czy dwa inni wola inne ot samo zycie... p.s.zone tez pozdrow bardzo dzwiecznie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 17:33
    Nie, nie !Punkty 1, 5 ,6, 7 paragrafu drugiego są mi znane.Ważne było właśnie odpowiednie wstrzelenie się w okres rozliczeniowy (punkt5).Punkt 1 także spoko,zapłaciłbym te 61 zł , i punkt 6 także mi się uśmiechał , nie byłoby problemu. Nawet i punkt 7 bym zakaceptował.Czy ja bym czegoś mógł nie wykorzystać z pakietu (pakietów) ? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 17:35
    Żona (Wieli Brat) często patrzy (na Gol) .Dziś mam chody bo kupiłem jej spodnie i lampki na drzewko :-).Pozdrowię na pewno :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 17:49
    ***issa,rowniez dolaczam sie do pozdrowien dla zony :-) ,natomiast co do znikniecia tekstu,to rowniez mnie to zastanawia,podejrzewam jednak,ze to nie promocja sie skonczyla,a po prostu idea ma "swietnych" fachowcow,adminow od swojej strony.Rozne cuda sie na tej stronie zdazaja,jednak mimo wszystko znikniecia informacji o promocji po jednym dniu jeszcze nie widzialem.*issa i co,widze,ze jednak zostajesz przy Mixie,nie kupujesz aktywacji turbo po tych dzisiejszych "rewelacjach"?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 17:55
    O,juz jest informacja na pierwszej stronie i nawet zalacznik w pdf-e dziala,oj jak ladnie,postarali sie chlopcy! :-) Miejmy nadzieje,ze info juz nie zniknie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 17:57
    Tak ***windu- oczywiście zostaje przy Mixie w takim lub innym wypadku i nie zamierzałem zmienić numeru , poza tym umowa na 2 lata , zostało jeszcze 21 miesięcy, ale ta karta sim "Turbo" i Mix stworzyłyby mi wymarzony zestaw.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 18:39
    A ja biore jedenak(dla mamy),wychodzi mi z obliczen,ze jej sie oplaca.To ze stawka po wykorzystaniu bezplatnych minut jest wieksza,nie ma znaczenia,bo mamcia malo gada przez komore,glownie smsy do idei.Teraz przy tych minutach dodatkowych ladnie sie bedzie miescila w minutach i rachunki beda o polowe mniejsze niz w NIO.No i ta mozliwosc wyboru terminu obowiazywania umowy,nie trzeba sie wiazac z operatorem na 2 lata,to swietna spawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 19:00
    Faktem jest ,że dla fanów sms-ów ,szczególnie do Idei( ten drugi pakiet bardzo się wtedy przyda) nie ma lepszej oferty chyba. Za 32.68 zł ma się 240 sms-ów , a zapłaciłoby się normalnie za to 69.6 zl , a w Mix prz zniżce tanie sms-y do sieci idea 60,natomiast w Pop- "PÓŁ NA POŁ" -48zł. Nie ma co ukrywać ,że jest to spora oszczędność.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 19:08
    Windu-waham się,bo przy taryfie Mix 25 ma w tym 20 minut w szczycie do Idei, na Turbo 32. mam 30 minut do Idei i 30 minut poza siec a to razem 50*1.2+30.2.08=102zł ,a z mix25 i Turbo miałbym to za 57zł.A przy Mix60.99 jest 72 minuty do Idei w szczycie, czyli za 57 zł mam właśnie o 12 minut mniej do Idei ale za to 30 minut dodatkowo do innych sieci za które tam bym musiał zapłacic 46.8.Faktem jest ,że najczęściej dzwonie do Idei i to nie zawsze w szczycie więc to trudny orzech do zgryzienia.Ale oferta jest dobra,nie ma co...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 19:13
    Dokladnie,wychodzi spora oszczednosc dzieki temu drugiemu pakietowi.Wyliczylem,ze dzieki temu bedzie palcic dokladnie polowe mniej niz teraz.A ze jest fanka smsowto nie ulega watpliwosci,chyba juz sie nawet uzaleznila :-O,bo probuje ostatnio ograniczac smsy,ale cos jej nie wychodzi.Dlatego jedyny ratunek to plan turbo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-04 19:27
    Ale się napisaliście... A ja swoje: każda oferta wg zasady, że bonusowe zasoby mogą być wykorzystywane dopiero po wykorzystaniu zasobów abonamentowych jest D O K I T U !!! A jeszcze kiedy minuty abonamentowe przechodzą... Można zapomnieć o możliwości wykrzystania tych bonusów :-) Rzuciłem okiem na ten plan TURBO i jedne co mogę powiedzieć po lekturze regulaminu to to, że spośród "Super Kart" Plusa można coś ciekawszego wybrać... No bo np. SK dla rozmownych w Plus 60 - 35 zł netto przez rok, dodatkowo 20 zł przez rok (do wydzwonienia wszędzie - na połączenia głosowe i esemesy), umowa na rok, zarówno abonamentowe jak i bonus przechodzą przez 3 miesiące, a zaległe wkorzystywane są na przemian, w kolejności w jakiej w danym miesiącu powinny być wykorzytane. No i jest za to 30 minut, 30 esemesów i przeliczając 15 minut z bonusa (taktowane 30/30). Natomiast W NIO 30 mamy za 27 zł 60 minut (albo 30 esemesów i ok. 53 minut. Niby więcej, ale taktowane 60/30.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 19:28
    Faktycznie,trudny orzech do zgryzienia.Fakt,ze te 30 minut do innych sieci duzo daje,bo nawet jak nie wydzwonisz tych 30 minut to mozesz je wykorzystac na polacznia z idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-04 19:31
    No i dodatkowe zasoby tylko do własnej sieci... Zatem dzwonimy przez dwa tygodnie wszędzie a później do woli do Idei i z zaciśniętymi zębami do pozostałych operatorów :-) Na pewno te dodatkowe minutki szybko zniwelują Centertelowi darowane rabaciki w tej ofercie :-) Przecież za połączenia we własnej sieci nie ponosi się opłat interkonektowych - można zaszaleć i dać po pół godziny klientom z dokładnym opisem regulaminu w trudno otwierającym się pdf-ie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-04 19:40
    issa - te ceny minuty "w abonamencie" to tylko czysta propaganda (w strefie plus wiesz ile może Cię kosztować rozmowa? ;-) a jak nie - rzuć okiem do ulotki reklamującej SP - po jej leturze bez zastanowienia, gdybyś był klientem "z ulicy" aktywowałbyś SP). Ja np. z minutę "abonamentową" płacę 67,2/82,0 grosza netto/brutto - i to taktowaną 1/1 minutę :-) Co więcej, bez żadnych bonusów czy promocji... I do wszystkich sieci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-12-04 19:47
    te namietne obliczenia na wiele sie nie zdaja bo i tak po jakims czasie korzysta się z telefonu znacznie przekraczając limit. Troche to niepoważnie wyglada jak na promenadzie w sezonie stoi kolejka do budki tpsa a u kazdego prawie telefonik u pasa " no ale minutki sie skończyły" i trzeba dać zarobić tpsa. Nie ma sie co podniecac a trzeba sie zastanowic co będzie jak promocja sie skończy? Karta do szuflady? Zamiast liczyc minuty radze zastanowic sie ile w miesiącu moge wydac na telefon gsm i starac sie tego trzymać powiedzmy +/- 20 złotych i bedzie dobrze. Wiem, zdarzaja sie sytuacje awaryjne np awaria samochodu, wypadki losowe - wtedy radze nie myślec o minutach do sieci czy poza sieć. Issa - jak ze sniegiem i zorzą w Szklarskiej ? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-12-04 19:54
    ZA TAK NIERZETELNE PODAWANIE INFORMACJI IDEA POWINNA ZAPLACIC KARE TAK JAK TEPSA MIN. 7MLN,TA SPRAWA NADAJE SI DO URZEDU KONKURENCJI I KONSUMENTA,TO JEST NORMALNE OSZUSTWO
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-04 19:57
    przem - wątpię... tutaj niewiele podano, ale na stronach Idei jest wyraźny odnośnik do regulaminu :-) Nie będzie podstaw do takiego oskarżenia - bo chyba każdy umie czytać?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-04 19:57
    *hansen,oczywiscie,ze trzeba brac pod uwage niespodziewany wydatek kilku zloty wiecej,ale jakbym nie patrzyl to w moim przypadku i tak wychodzi taniej w ofercie turbo niz w NIO 30
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-12-04 20:41
    ***jedrzej - nie rozumiem Twojego poruszenia. Jeżeli uważasz, że sieci mogą do woli i bez ograniczeń zamieszczać tego typu niejasne i podchwytliwe newsy i jeśli sądzisz, że to godne polecenia to Twoja sprawa. Mnie się to jednak nie podoba. Klient czyta i w pierwszej chwili ma nadzieję na naprawdę dobrą promocję - issa jest tu przykładem - jego zapał coś wyraźnie opadł od wczoraj, bo dopiero po wnikliwym przeczytaniu zauważa się haczyk. Moim zdaniem promocja jest co najwyżej przeciętna, natomiast sposób sformułowania zdań co najmniej naganny. Jeżeli kochasz monopole to też Twoja sprawa, jednak nie od dziś wiadomo jaki wpływ wywierają one na Klientów. W mojej wypowiedzi chciałem tylko poruszyć fakt podobnych - i to niestety nieuczciwych sformułowań jakimi raczy nas prawie zawsze tepsa, a w przypadku tej promocji również Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-12-04 20:42
    Każdy tekst można jak wiadomo tłumaczyć dobrem Klienta - tak tepsa tłumaczy wzrost ceny abonamentu ISDN (dobrem Klienta - a jakże), zamianę planu oszczędnego na socjalny (przeczytaj faq na stronach tepsy do tego planu i zwróć uwagę na punkt o świadczeniu usług dla osób o niskich dochodach i inwalidach - totalna obłuda) - przykłady można mnożyć. Po prostu przykro mi, że Idea, która na szczęście musi działać w trochę bardziej rynkowych, niż jej spółka matka warunkach zniża się do poziomu monopolisty. Bo przecież nie można jej odmówić naprawdę świetnych pomysłów typu: wcześniejszy ryczałt na gprs, obecny gprsmaniac czy choćby idea-mix. Moim zdaniem turbo idea w/w pomysłom nawet do pięt nie dorasta. Nie tędy droga ideo. ***jedrzej - pozdrawiam ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 21:18
    A więc kolejno: ***JS1 masz rację mój zapał troszkę osłabł, ale zakładając ,że nie przekroczę pakietów + do tego Mix 25 ,nie wychodzi tak źle, a ja np. każdą najmniejszą sesję zapisuję sobie w pliku pod Wordem, więc jest minimalne prawdopodobieństwo ,że bym tego nie utrzymał w ryzach. Dalej więc się zastanawiam czy ten niemiły haczyk ,którego nie znajdziecie w regulaminie! będzie mi przeszkadzał.Gdybym nie miał Mix-a wziąłbym to na 101 % tę kartę sim.Zgadzam się ,że sformułowane to zostało celowo by wprowadzić klienta w błąd.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 21:18
    ***JS1 "...Córunia Idea szybciutko się uczy od swej złodziejskiej mamuni tepsy. Zwróćcie uwagę na wydźwięk newsa. Same przekręty i podstępy. Słusznie niektórzy zauważyli, że informacja o koszcie minuty w abo do niczego mi niepotrzebna. Ale weźcie jeszcze pod uwagę.."itd. -i kto tu byl poruszony? Ja po prostu nie cierpie takiego gadania jak napisalem-ze tepsa to zlodziej ze plus jest do bani ze era do dupy ze netia to wal ze...po prostu zadne sensowne argumenty-szkoda oczu na czytanie czegos takiego w ogole mnie rowniez niejedna polityka niejednej firmy nie podoba sie kompletnie ale jak widzisz jakos z tym zyje stety/niestety-wedle wyboru. I piszesz powyzej "Moim zdaniem turbo idea w/w pomysłom nawet do pięt nie dorasta. Nie tędy droga ideo: -czyli mozna sensownie prawda? pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 21:26
    Co do natomiast nieuczciwosci-przyzwyczailem sie juz niestety do tego-tez o tym pisalem(u nas smsy od 16gr. a u nas raty 0%-tylko ze koszt wyzszy a u nas abonament 0zloty itd.itp.-napisalem na telixie duzo wczesniej niz tutaj-gdzie jest haczyk w tej promocjii i na co? I niestety tak juz do wszystkiego podchodze bo kilka razy sie sparzylem i kilka zloty stracilem :-( Ot samo zycie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 21:28
    ***wlo- wiesz przeciż ,że Strefa Plus jest aktywna u mnie , pisałem nawet ,że jest to super oferta szczególnie w pakiecie kwotowym.Zgadzam się także z Przem i napisałem to już powyżej ,że jest to super mylące postawienie sprawy i Idei jeśli nie należy się za to 7 milonów kary to przynajmniej porządny klaps.Twoje wyliczenia nigdy nie zostawiają mnie obojętnym , tym bardziej ,że znasz się na tym i COŚ w tym jest !.A moje odnośnie połączeń w Turbo i Mix praktycznie także nic nie dają gdy się zacznie wliczać zniżki typu poza szczytem,sms do Idea , albo trzy i ja ,bo to już kompletnie zaciemnia sprawę i jest absolutnie zidywidualizowane.Na dodatek mam dwie Idee , tam właśnie jeden wybrany numer a jak wiesz , jakbym chciał tanio podzwonić do Plusa to jakiś telefon "Plusowy" po ręką znajdzie się bez problemu (ostatni z numerem 601*9*9*9 -extra co?). :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 21:38
    ***hansen - śniegu nie ma niestety, ciepło w dzień i dziś jak pisałem mglisto.Jest jednak z tego co słyszałem szansa na śnieg niedługo , tak podawali w wiadomościach.A w nocy już lekko przymraża. Dziwne to jednak ,że jutro 5 grudnia a tu zero śniegu. Co do telefonów i dzwonienia z budki. Jak moja żona była z siostrą w tym roku w Ustce to dzwoniła ostro z Idei do mnie. Było jednego chętnego pod budką mniej :-) , ale nie wątpię nawet troszkę ,że Twoje słowa są prawdziwe.Zorzy nie ma ,ale ktoś mi mówił ,że pdobno była u nas w górach widoczna. Jak Tylko spadnie śnieg piszę e-maila i chowam troszkę do lodówki na Twój przyjazd. :-))) Oczywiście na poważnie to wyślę e-maila.Pozdrawiam Ustkę i szczególnie Krokusową !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 21:48
    ***jedrzej ma rację ,jeśli chodzi o to ,że większość promocji jest nieuczciwie podana. Wystarczy spojrzeć choćby na hamulec w reklamie Idea Mix , o dziwo netto 19.99 albo 49.99, reklamę Era Love i notorycznego podawania cen netto i nie ma ty znaczenia ,że pobierają z konta netto a vat przy zasilaniu konta i wielu ,wielu innych .Nieuczciwe i tyle.Nie ulega także wątpliwości ,że to ***jedrzej był najbystrzejszy z nas wszystkich i już wczoraj wyczuwał na telixie haczyk i potem o tym pisał , a ja bujałem w obłokach. Każdy z Was ma trochę racji, wciskają nam rekalmową papkę i robią to nieuczciwie w większości a my już czasami się w tym gubimy i czasami się buntujemy. Ale "Gprs Maniak" w Optimie TO BAJECZKA , OJ BAJECZKA. Za tą usługę to co najmniej 100 punktów. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 21:58
    Ah ta moja kochana Idea, wiecie przecież ,że jestem właśnie maniakiem Gprs-dosłownie- i gdyby ta promocja była 1 września to te minuty i dodatkowy pakiet i do tego gprs , wszystko razem bez telefonu , były by dla mnie cudem.Już wtedy natychmiast pożegnałbym się z Pop-em ,ale wtedy pojawił się Mix, który dawał(daje?) szanse na szybki rozwój i wprowadzenie do tej oferty usług gprs-o podobnych.A jak to się wlecze każdy widzi.Podsumowując będą chętni na tą promocję nie ma wątpliwości i mój entuzjazm osłabł z 99% do 80%.Pozdrawia Was wszystkich GPRS1.IDEA.PL i kończę i "ładuję" niedługo koledze gierki na T300 :-))). Dał mi swój telefon w Erze do jutra , ciekawe ile ma minut w abonamencie ??? :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-04 22:04
    Na koniec : dzisiejsza sesja na potrzeby gsmonline-58 minut,320 kb wysłanych,64 kilobajty odebranych, koszt 58 groszy.Ładnie co? Koleżanka zmienia Pop-a na Turbo. Konczę na 100%. Dobranoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-04 22:07
    ***issa bo za pieknie by to wszystko wygladalo po prostu i jak napisalem ja z natury juz haczyka szukam bo pozniej czlek podpisze i sie wscieka tylko i nie wiadomo czy na siebie czy "na nich" -sama reklama prawda?przykladow mozna by mnozyc i niby wszystko jest w porzadku-procz porzadku. (dzieki za maila,nie odpisywalem bo po coz mam zasmiecac krzynke) co do strefy plusa czy super karty czy eralokalne czy...-jak powtarzam wciaz dla kazdego cos dobrego i w zyciu nie przyszlo mi do glowy by mowic ze cos plusa jest do d.. czy ery.. A w zapisie niestety jest jasno postawiona sprawa-kupujesz aktywacje w OPTIMIE w planie TURBO plan sie konczy wita Cie OPTIMA czy dla Ciebie czy jak to teraz zwal. p.s. a propo wlasnie mama dostala reklame z tepsy-u nas 458 rozmow godzin za darmo! prawda a jakze!-tyle ze pod pewnymi warunkami prawda?No i czego sie czepic? pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    PRZEM pisze: 2003-12-04 22:37
    ZAUWAZCIE JAK NASTROJE ZACZELY SIE PSUC W STOSUNKU DO TEJ OFERTY W MIARE UPLYWU CZASU,SAM DALEM SIE NABRAC CHOCIAZ NA PROMOCJACH ZEBY ZJADLEM,TAK TO POTRAFIA WODE Z MOZGU ROBIC NAWET NAM FACHOWCOM
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-12-05 01:09
    issa*** troche mnie zadziwiles dzisiaj :) tym ze sadziles ,iz oplata za 1min po aykorzystaniu minut z abo bedzie tak niska:) przeciez jak byk napisane jest ze optima30 plus minuty i upust 33% :) no ale chyba tez bym tak pomyslal gdybym wczesniej nie zobaczyl newsa o tym na telix.pl - tam nie ma tych"diabelskich" tabelek , ktore troszke dzisiaj namieszaly:)
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-12-05 08:55
    Do Plus Turbo to oferta Idei się nawet nie umywa, czy to przypadek, zbieżność nazw, Panowie z marketingu Idei więcej orginalności i kreatywności. Chyba że było to zamierzone, podczepienie się pod Plus Turbo
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-12-05 09:02
    Plus Turbo: 1) abo 2pln; 2)brak minut, 3)opłata za minutę jak w Non Stop 50, lub non Stop 150 3)umowa na 12mcy lub bez lojalki 4)BONUS 30 PLN NA ROZMOWY LUB SMSy przez 6-cy 5)bezplatne przekierowanie ŻADNYCH NIECZYTELNYCH TABELEK TYLKO ZBIEŻNOŚĆ NAZW: PLUS TURBO - IDEA TURBO
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-12-05 09:25
    To bardzo dobre rozwiązanie, widać że się chłopaki postarali!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-12-05 11:30
    ***issa tak naprawde i li tylko jedynie-to podziekowania naleza sie userom ***TROJKAT*** za zwrocenie uwagi na telixie, ***JARUS1981*** ktory mowil tu na golu o cenie minuty i ze ma regulamin i co najwazniejsze ZE SLUZY POMOCA- tylko ze go "olaliscie troche" nie wiadomo czemu i ***issa*** za nieustepliwe drazenie tematu ze az sam zaczalem tu chwile pisac. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    netron pisze: 2003-12-14 13:28
    Idea Górą
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-19 00:11
    Czy mam rozumieć, że znikneła Start Optima?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: