TVP VOD bije rekordy - mocny wzrost oglądalności i nowy hit

Newsy
Opinie: 0
TVP VOD bije rekordy - mocny wzrost oglądalności i nowy hit

Serwis TVP VOD zakończył listopad 2025 roku z rekordowymi wynikami. Platforma zanotowała największą w swojej historii liczbę użytkowników wideo – o 13 proc. wyższą niż w listopadzie 2024 roku. Wzrost liczby odbiorców przełożył się także na większą aktywność w serwisie: liczba odtworzeń materiałów wideo była wyższa rok do roku o 17 proc., a liczba wizyt i odsłon wzrosła odpowiednio o 15 i 16 proc.

Według danych Mediapanelu TVP VOD odwiedziło w listopadzie 2,85 mln realnych użytkowników. Przeciętny użytkownik spędził w serwisie ponad 3 godziny i 57 minut, co oznacza wzrost o 11 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej. Pod względem czasu korzystania z serwisów VOD i OTT TVP VOD osiągnęło drugi wynik na rynku, a pod względem udziału w całkowitym czasie oglądania utrzymało trzecie miejsce, wyprzedzając m.in. Amazon Prime Video, Playera, Disney+ i Canal+ Online.

Listopad był też kolejnym miesiącem silnego wzrostu oglądalności kanałów telewizyjnych nadawanych na żywo w ramach TVP VOD. Liczba odtworzeń w tej sekcji była o ponad 72 proc. wyższa niż rok wcześniej, a najpopularniejszy kanał w sieci – TVP Info – zanotował ponad 50-procentowy wzrost liczby odtworzeń w porównaniu z listopadem 2024 roku.

Jednym z głównych tytułów, który napędzał wyniki serwisu, okazał się serial „Czarna śmierć”, dostępny w TVP VOD od 9 listopada. W pierwszym miesiącu obecności w ofercie produkcja miała o prawie 60 proc. więcej użytkowników wideo oraz odtworzeń niż inna jesienna nowość, serial „Drelich”, w pierwszym miesiącu po premierze. W zestawieniu najpopularniejszych tytułów listopada znalazły się też „Rodzinka.pl”, „M jak miłość” oraz program „Rolnik szuka żony”.

W kategorii filmów dokumentalnych bardzo dobrze wypadła „Zagadka Heweliusza”, poświęcona katastrofie promu Jan Heweliusz – jednej z największych tragedii w powojennej historii polskiej żeglugi. Wśród filmów fabularnych wyróżnił się „Kos”, koprodukcja Telewizji Polskiej nagrodzona Złotymi Lwami na festiwalu w Gdyni w 2023 roku.

Dane dotyczące wideo pochodzą z Looker/Gemius Prism (dla treści premium), a informacje o zasięgu i czasie spędzonym w serwisie – z badania Mediapanel (segment VOD i OTT).

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: