Luty 2025 okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu dla serwisu streamingowego Telewizji Polskiej.
TVP VOD odnotował 25-procentowy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liczba odtworzeń wzrosła o 19%, a wizyt o 18% r/r.
Według badania Mediapanel, TVP VOD w lutym odwiedziło ponad 2,6 mln realnych użytkowników, którzy spędzili średnio 3 godziny i 46 minut na platformie – to o 16 minut więcej niż w lutym 2024. Dzięki tym wynikom serwis awansował na drugie miejsce wśród platform streamingowych w Polsce, ustępując jedynie Netflixowi.
Serwis Telewizji Polskiej osiągnął 7,59% udziału w całkowitym czasie korzystania z serwisów VOD i OTT. To pozwoliło mu wyprzedzić takie platformy jak Disney+, Amazon Prime Video oraz Canal+ Online.
Największym hitem lutego okazały się treści dla dzieci. "Miś Uszatek", udostępniony na platformie z okazji 50-lecia produkcji, trafił do TOP10 najchętniej oglądanych treści TVP VOD. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również inne bajki, które po raz pierwszy pojawiły się online, m.in. "Dziwne przygody Koziołka Matołka", "Plastusiowy pamiętnik", "Olimpiada Bolka i Lolka", "Pomysłowy Dobromir" oraz "Wyprawa profesora Gąbki". W efekcie kategoria treści dla dzieci zanotowała wzrost o 102% względem stycznia 2025.
Oprócz treści dla najmłodszych, świetne wyniki oglądalności osiągnęły także programy rozrywkowe i seriale. Wśród hitów TVP VOD znalazły się "Żona dla Polaka" oraz szósta edycja "The Voice Senior". Platforma przyciągnęła również fanów seriali, oferując nowości, takie jak skandynawskie "The Killing", "Hrabia Monte Christo" oraz "Peaky Blinders".
Podsumowanie wyników TVP VOD – luty 2025: