Ubezpieczenie Plus - nowa usługa dla abonentów sieci Plus

Newsy
Opinie: 7

Plus we współpracy z PZU i Regenersis wprowadził nową usługę dla wszystkich swoich klientów - Ubezpieczenie Plus.

W ramach usługi niezależnie czy dojdzie do awarii na gwarancji producenta czy do uszkodzenia sprzętu nie objętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze go od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów.

Naprawa telefonu lub smartfona nastąpi w ciągu kolejnych 48 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli – w ciągu 7 dni. Jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy – zostanie wymienione. Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania np. z zamkniętego samochodu – w takiej sytuacji klient otrzymuje nowy sprzęt.

W Ubezpieczeniu Plus nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód, ponadto klienci nie mają tzw. udziału własnego w szkodzie. Plus jako jedyny operator spośród oferujących ubezpieczenia sprzętu, zapewnia swoim klientom darmowy transport uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem po naprawie.

Ubezpieczenie Plus gwarantuje:

  • 24 godziny na odbiór i zwrot sprzętu;
  • 48 godzin czas naprawy telefonu/smartfona (dla pozostałych urządzeń 7 dni);
  • brak kosztów transportu – zamówienie kuriera i pokrycie kosztów transportu;
  • pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku awarii na gwarancji producenta;
  • pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku wystąpienia uszkodzenia np. zbicie wyświetlacza lub zalanie;
  • nowe urządzenie, jeśli klient straci urządzenie w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem.

Dodatkowo Ubezpieczenie Plus zapewnia:

  • ochronę, niezależnie od kraju, w którym doszło do zdarzenia,
  • serwis na terenie całej Polski,
  • kompleksową ochronę (z uszkodzeniem mechanicznym, czy zalaniem włącznie).

Oferta kierowana jest do klientów Plus Abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają dotychczasową umowę kupując nowe urządzenie. Obecnie usługa jest dostępna w Salonach Firmowych Plusa i będzie sukcesywnie uruchamiana w całej sieci sprzedaży.

Miesięczna składka – Laptopy, Tablety, Konsole

  Wariant I
VIP Service
Wariant II
VIP Service
+ przedłużona gwarancja
Wariant III
VIP Service
+ przedłużona gwarancja
+ uszkodzenie
Laptop 3,99 zł 14,99 zł 19,99 zł
Tablet
Konsola

 Miesięczna składka – Telefony/Smartfony

Cena urządzenia poza promocją Wariant I
VIP Service
Wariant II
VIP Service
+ przedłużona gwarancja
Wariant III
VIP Service
+ uszkodzenie
Wariant IV
VIP Service
+ uszkodzenie
+ utrata
0 – 599 zł 3,99 zł 4,99 zł 8,99 zł 11,99 zł
600 – 999 zł     10,99 zł 14,99 zł
>1000 zł     18,99 zł 22,99 zł

„Ubezpieczenie Plus to usługa, która zapewnia spokój i komfort przy codziennym użytkowaniu telefonu, smartfona, tabletu czy laptopa. Każdemu z nas zdarzały się różne wypadki z posiadanym sprzętem – przysłowiowe zalanie kawą, upadek na ziemię, czy stłuczony wyświetlacz. Cena naprawy jest zawsze w takich przypadkach dość niemiłym zaskoczeniem. Teraz oferujemy więc usługę, która przy minimalnym koszcie pozwala nie przejmować się już tym problemem. Chcemy by nasi Klienci mieli pełen komfort w użytkowaniu swoich urządzeń mobilnych w każdym miejscu i czasie bez niepotrzebnego stresu." – powiedziała Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą z Plusa.

„Dzięki niewielkiej miesięcznej składce, dodawanej do rachunku za usługi telekomunikacyjne w Plus ubezpieczenie zapewnia klientom możliwość swobodnego korzystania ze swojego sprzętu mobilnego bez żadnych obaw. Jest to pierwsze ubezpieczenie tego typu oferowane przez PZU w formie specjalnej karty. Dzięki temu klient może mieć dowód zawarcia ubezpieczenia zawsze przy sobie, co jest szczególnie ważne w przypadku urządzeń mobilnych."– powiedziała Agnieszka Gocałek, Dyrektor Biura Bancassurance i Programów Partnerstwa Strategicznego w PZU SA.

„Urządzenia mobilne stały się elementem naszego stylu życia, wspierają nas we wszystkich obszarach dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Ubezpieczenie Plus to pierwszy tego typu produkt na rynku, który bazując na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach Grupy Regenersis, pozwala klientom w pełni cieszyć się z użytkowania urządzeń mobilnych. W sytuacjach w których klienci będą potrzebowali pomocy, zapewnimy kompleksową obsługę, ekspresową naprawę i jakość gwarantowaną w 48 godzin." - powiedział Aleksander Wistuba, Dyrektor Generalny Regenersis Digital Care Sp. z o.o.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    taka-sytuacja pisze: 2013-12-18 12:01
    Plus, PZU i Regeneris? Nie chcę mieć nic wspólnego z każdą z tych firm osobno, a co dopiero razem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-12-18 13:23
    Nie do końca się zgadzam Likwidowanie szkody w PZU to nader przyjemna sprawa, czego nie można powiedzieć o wielu innych ubezpieczycielach. Nie zawsze niska cena jest najważniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    taka-sytuacja pisze: 2013-12-18 13:30
    Likwidowanie szkody to nie jest przyjemna sprawa bez względu na ubezpieczyciela. Jeśli za uszkodzoną rzecz dostajesz kasy tyle co za uszkodzoną, a trzeba sobie kupić nową to żadna to przyjemność.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-12-18 14:00
    Jasne, że nie ma w tym nic przyjemnego. Chodziło mi o sam proces. Zawsze możesz prosić o bezgotówkową naprawę. Zawozisz auto do ASO, które ma umowę z ubezpieczycielem i poniesione koszta cię nie interesują. Tylko czekasz i przerzucasz papierkami. Oczywiście mówię o sytuacji, gdy odszkodowanie jest wypłacane z polisy sprawy. Jak korzystamy z własnego autocasco sytuację psuje amortyzacja części. Trza uważać. Ogólnie dużo się nasłuchałem o przygodach z wyciąganiem kasy z różnych dziwnych firemek. Szkoda nerwów. Ja PZU polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Black pisze: 2013-12-18 14:39
    Bardzo świeży news. Oferta wprowadzona do sprzedazy 26 listopada nr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Otniel. pisze: 2013-12-18 19:42
    Naprawa bezgotówkowa to też strata, bo ma się bite auto, które traci na wartości. Zwrot kasy to też strata. Ilość badziewnych warsztatów i holujących przebierańców jest chyba w PZU największa. Wszyscy chcą zarobić, a poszkodowany traci.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2013-12-19 09:10
    @Black: według regulaminów usługi (załączonych w informacji) wprowadzono ją 21 listopada. Opublikowaliśmy tę informację, bo Plus oficjalnie poinformował o jej wprowadzeniu a poza tym nikt wcześniej o tym nie napisał, czyli wiedziało o tym małe grono ludzi. Teraz wiedzą już wszyscy i to dzięki nam ;-) Pozdrawiam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: