Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dla firm „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”.
Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu. Usługi zostały wprowadzone we współpracy z Digital Care.
Pierwszy z nich gwarantuje ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus, a jego koszt to 4,06 PLN netto miesięcznie.
Wariant „Serwis Urządzenia dla Firm” jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach Usług Serwisowych dla Firm i to niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.
Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.
Digital Care działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2 mln klientów.