Telefónica O2 Slovakia poinformowała, że 19 kwietnia 2007 r. liczba jej klientów osiągnęła 400 tys. Telefónica pozyskała licencję na Słowacji 6 miesięcy temu. Firma 15 grudnia 2006 r. rozpoczęła kampanię oferty O2 Jednotkas i pozyskała bazę 600 tys. potencjalnych użytkowników. Klienci ci otrzymali do rozważenia ofertę na połączenia w cenie 2 SKK za minutę wewnątrz sieci O2 Slovakia przez nieograniczony czas. Oferta komercyjna Telefónica O2 Slovakia została zaprezentowana 2 lutego 2007 r. Klienci oferty prepaid O2 Narovinu mogą dzwonić do dowolnej sieci w cenie 8.50 SKK za minutę lub za 7.90 SKK, gdy doładują swoje konto kwotą co najmniej 500 SKK/miesiąc. Na koniec marca sieć miała już 387 tys. aktywnych klientów.
Telefónica O2 Slovakia weszła na rynek, na którym penetracja jest zbliżona do 100%. W 14 dni Telefónica uruchomiła 11 własnych sklepów firmowych, zdrapki są oferowane w 3 tys. punktów. Firma oferuje też specjalne oferty na franczyzę oraz planuje uruchomienie sklepu w internecie.