Apple udostępniło deweloperom nowy sposób udostępniania ich aplikacji. Będą one dostępne w App Store, ale będzie je można znaleźć tylko za pomocą bezpośredniego linku. Aplikacje niepubliczne nie pojawią się w żadnych kategoriach, rekomendacjach, wykresach, wynikach wyszukiwania ani innych wykazach w App Store. Będzie to najlepszy sposób na publikację aplikacji stworzonych dla konkretnych firm (sprzedaż, HR), wydarzeń specjalnych lub badań naukowych.
Aplikację będzie można udostępnić linkiem do ograniczonej grupy osób (na przykład pracownicy zatrudnieni w niepełnym wymiarze godzin, franczyzobiorcy, partnerzy, podmioty stowarzyszone, studenci szkół wyższych lub uczestnicy konferencji).
Aplikacje niepubliczne muszą być gotowe do ostatecznej dystrybucji. Prośby o aplikacje w wersji beta lub przedpremierowej będą odrzucane.
Po zatwierdzeniu zostanie wygenerowane łącze, za pomocą którego można uzyskać dostęp do aplikacji w App Store i Apple Business Manager lub Apple School Manager. Jeśli aplikacja jest już dostępna w App Store, jej obecny link pozostanie taki sam.
Aplikacje niepubliczne będą dostępne dla każdego, kto ma dostęp do linka.