Ułóż hasło - wygraj telefon z aparatem cyfrowym i obsługą MMS

Newsy
Opinie: 90

Sagem myX-6 to najbardziej zawansowany model telefonu komórkowego w ofercie znanego francuskiego producenta. Jest już dostępny w Polsce w ofercie sieci Era

Sagem myX-6 wyposażony jest m.in. w:

  • bardzo duży ekran TFT wyświetlający 65000 kolorów (do 12 linii - 128 X 160 pikseli)

  • wbudowaną kamerę CCD VGA (640 x 480 pikseli) z funkcją zoom (2x, 3x, 4x) i dodatkowym lusterkiem

  • książkę telefoniczną z możliwością dodania zdjęcia do zapisanego kontaktu

  • personalizowane schematy kolorów menu, tła itd.

  • dzwonki HI-FI
    wbudowany zestaw głośnomówiący

  • pobierane poprzez WAP gry

  • wymienne obudowy

  • obsługę wiadomości MMS

  • dyktafon

  • słownik T9

  • obsługę wiadomości EMS

  • przeglądarkę WAP

  • GPRS 4+1 lub 3+2

  • 2.3 MB pamięci dla użytkownika

  • obsługa formatów: BMP, JPEG, PNG, GIF, animated GIF, Midi, iMelody, Wave, AMR

  • port podczerwieni

i wiele innych przydatnych funkcji.

Firma Sagem specjalnie dla Czytelników serwisu internetowego www.gsmonline.pl ufundowała w sierpniu wspaniałą nagrodę. Wystarczy ułożyć oryginalne, zabawne, chwytliwe hasło reklamowe marki Sagem lub właśnie tego telefonu. Autor najlepszego hasła otrzyma od firmy Sagem supertelefon z wbudowaną kamerą, wielkim kolorowym ekranem, obsługą MMS i dzwonkami HI-FI - Sagem my-X6. W Konkursie biorą udział osoby, które prześlą hasło reklamowe na adres poczty elektronicznej redakcja@gsmonline.pl w dniach 11-31 sierpnia 2003 r.

Oceny haseł reklamowych oraz przyznania głównej nagrody dokona komisja w składzie Grzegorz Gierejko oraz Artur Styczyński z firmy Sagem Polska w terminie 3 dni od upływu terminu zakończenia konkursu. Werdykt komisji konkursowej w sprawie wyłonienia laureatów jest ostateczny.

Nagrodą za najlepsze hasło reklamowe jest telefon komórkowy Sagem myX-6. Lista laureatów Konkursu zostanie ogłoszona na stronach internetowych serwisu GSMonline.pl w terminie 2 dni od daty przyznania nagrody głównej.

Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne korzystanie przez organizatora z nadesłanych haseł reklamowych, dokonywanie ich opracowań, korzystanie z tych opracowań oraz rozporządzanie nimi, niezależnie od faktu przyznania nagrody za dane hasło. Z chwilą odebrania nagrody, Uczestnik przenosi na firmę Sagem prawa autorskie i majątkowe do przedstawionych przez siebie haseł.

Opinie:

Opinie archiwalne (90):

Komentuj

Komentarze / 90

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-11 17:20
    juz układam - zaraz wam zapodam
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-08-11 17:20
    O wiele lepszy konkurs niz te poprzednie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-11 17:23
    po przeczytaniu osytatniego akapitu (Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne korzystanie przez organizatora z nadesłanych haseł reklamowych, dokonywanie ich opracowań, korzystanie z tych opracowań oraz rozporządzanie nimi, niezależnie od faktu przyznania nagrody za dane hasło. Z chwilą odebrania nagrody, Uczestnik przenosi na firmę Sagem prawa autorskie i majątkowe do przedstawionych przez siebie haseł. ) jednak chyba go nie wyślę - chyba tu jakichś jeleni szukają. Fee
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-11 17:31
    co za "prawa majątkowe" przenosze na firme - autorskie to rozumiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-08-11 17:44
    "Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne korzystanie przez organizatora z nadesłanych haseł reklamowych, dokonywanie ich opracowań, korzystanie z tych opracowań oraz rozporządzanie nimi, niezależnie od faktu przyznania nagrody za dane hasło. Z chwilą odebrania nagrody, Uczestnik przenosi na firmę Sagem prawa autorskie i majątkowe do przedstawionych przez siebie haseł." hehehehehe po co placic firmom od marketingu, skoro mozna poszukac jeleni na portalach :P ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 17:47
    bodopl... przecież dają telefon... a jeśli chcieliby hasło na większą kampanie wziełiby profesjonalną firmę do wymyślania hasłe :-) Ja nie mam daru wymyślania takich rzeczy, ale zaraz wysyłam ten news koledze - ten już z 5 nagród wziął za hasła - najcenniejszą chyba jest cyfrowy aparat od hp :-) Poza tym wkurzam się na Sagema, bo poleciłem go koledze jako tani model z GPRS-em i możliwością podłączenia do komputera (nie może skorzystać z żadnej promocji teraz i wziąć coś lepszego) a ja nie mogę dostać nigdzie kabla do tego telefonu - pod USB na dodatek - kolega ma notebooka bez podczerwieni i com-ów :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 17:50
    No nie - przecież nikt wam nie każe być jeleniami Panowie... Zachowajcie dla siebie te najlepsze hasła, dzięki którym Sagem zdobędzie polski rynek GSM ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-11 17:50
    nareszcie jakis nie-klikajacy konkurs. moze redakcja czytala nasze komentarze...? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 17:55
    Może uściślę - poleciłem go - Sagema ale chodziło mi o model myX-5m :-) Jeśli ktoś wie gdzie można dostać kabel USB do tego telefonu, będę wdzięczny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-11 18:06
    Jakiego konkursu by nie wymyślono zawsze znjdą się jacyś oponęci. Jeżeli ktoś nie chce to się nie bawi to chyba oczywiste. Ale dlaczego odrazu tych co zechca wziązc w nim udział od razu wyzywać od jeleni??
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-08-11 18:27
    ***wlo***: zapytaj na allegro u kolesia pod nazwą tsenger (lub tsenger_sklep). Ma sporo kabli i są one OK. pozdrawiam M
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-11 19:57
    ja rozumiem ze przejmuja prawo do zwyciezkiego hasła za które autor dostanie nagrodę - ale te nie nagrodzone powinny pozostać własnoscią ich autorów !!! Przeciez w ten sposób nagrodę moze wygrac ciocia a do celów marketingowych wykorzystać pozostałe nienagrodzone hasła. Wg mnie coś tu brzydko pachnie. (kiedyś wygrałem w Idei motke 520 za wymyslenie hasła)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-08-11 20:01
    bodopl***: nie ma sie co goraczkowac, to tylko glupie hasla (!). Cieszy mnie, iz ten konkurs bedzie inny od poprzednich... ale czy mozna wyslac kilka hasel z tego samego maila ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-08-11 20:33
    Nie widzialem zastrzezenia, ze kazdy moze tylko 1 haslo poslac! Poslij cala liste :)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-08-11 20:35
    nareszcie jakiś ciekawy konkurs
    0
  • Users Avatars Mini
    mask pisze: 2003-08-11 22:11
    bodopl, zachowaj to swoje genialne hasło na swój użytek, oczywiście pod warunkiem, że stać Cie na wymyslenie takowego, ale wnosząc z Twojej wypowiedzi to jesteś marketingowym geniuszerm i tego typu hasła reklamowe trzepiesz wprost z rękawa, ale bądź twardy, nie daj się skusić byle telefonem, trzymaj hasełko, trzymaj, na pewno więcej na tym skorzystasz a poza tym, co najistotniejsze nie staniesz się jeleniem, powodzenia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-08-11 23:56
    A juz myślałem ze to kolejny beznadziejny konkursik GOL'a :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-08-12 01:07
    Ja tam o wiele bardziej wolę taki "nieszkodliwy" konkursik, niż to, co było wcześniej. A jesli chodzi chodzi o te prawa autorskie i majątkowe, to faktycznie sprytne (podobnie robi np. Agora zapraszając na rozmowy kwalifikacyjne i dając "zadanie domowe" wymysleć kampanię reklamową sprzedaży GW i trzeba podpisać oświadczenie, że jak cie nie zatrudnią, to i tak to, co przesłałeś mail'em jest ich i może być przez nich wykorzystane - wiem, bo kumpel był ostatnio na interview), ale jeśli komuś to nie pasuje, to po prostu może nie brać udziału i po sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-12 07:30
    święte słowa GSManiac *** - a firma marketingowa za takie haselko skroiłaby ich na 30 tys zł a tu oędzą się tysiacem (w porywach) i hasełek beda mieli kilkaset do wyboru moze nawet któreś wykorzystają. Ale nie wiedziałem że Agora też takie denne chwyty stosuje. Widać live is brutal i każdy każdego chce wydymać. O tempora, o mores!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-12 10:09
    no to ludziska moga sie wykazac! Ja raz wygralem w podobnej promcji kupek Knorra :)
    0
  • Users Avatars Mini
    axe pisze: 2003-08-12 10:20
    to moze tak: Sażę i Szajsung w jednym psuły się domku? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-08-12 10:44
    Przeciez to moze byc oszustwo: Mozna wykorzystac do jakiejs tam rekklamy najlepsze haslo, bo wszystkie beda ich wlanoscia a napisza ze nagrodzony zostal np. Marek Jankowski, ktos podstawiony, kto nawet nie bral udzialu w konkursie i komu tez nie dadza nagrody. Nie mowie ze tak bedzie, sprobuje wziasc udzial w konkursie, ale tak moze byc.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-12 11:17
    Ze wzgledu na ten zapis jednak olewam ten konkurs :/
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-08-12 14:38
    panowie, nie podoba wam sie ten konkurs to nie bierzcie w tym udzialu, ja uwazam ze to swietny pomysl z tym konkursem, nie wygram to nie, trudno. Kiedys za wymyslone haslo wygralem rozne gadzety czyszczace do samochodu w konkursie ELFa. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-12 15:03
    W kazdym razie userzy mogą wykazac się kreatywnością przy tworzeniu haseł, a nie produkowaniu pustych komentarzy w celu zdobycia punktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-12 15:08
    przecież nie chodzi o same hasło tylko o to ze traktują nas jak stado baranów - a wydawało się że czasy wymiany szklanych paciorków na złoto i kość słoniową już dawno przemineły.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-12 15:10
    a może propozycje tych haseł składać nie tylko na maila tylko ale i w tym wątku - może wtedy przynajmniej bedą mieli jakieś opory przed rżnieciam autorów w balona
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-12 15:49
    ***Bodopl, a jak sądzisz, ilu z userów może spróbować swoich sił jako copywriterzy w życiu zawodowym? Nie pomyślisz, że można to potraktowac jako dobrą zabawę? Wiem co masz na mysli mówiąc o stadzie baranów, ale ostatecznie chodzi tutaj o pojedyncze hasło reklamowe, a nie o zaprojektowanie całej kampanii medialnej. Zyskują obie strony - Sagem, poniewaz wybiera sobie spośród wielu, wielu haseł to jedno, które może być lokomotywą kampanii, zyskują userzy - mogą wykazać się jakąś tam kreatywnością na którą nikt na co dzień nie zwraca uwagi. Poza tym, to duża satysfakcja opracować hasło kolportowane w całej Polsce. Do CV można mimo wszystko wpisać po stronie osiagnięć. I w tym kontekście telefon to miły dodatek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-12 15:51
    A co do "baranów" - nie wydaje Ci się, że większych baranów hodowały konkursy typu telefon za punkty? Które w efekcie prowadziły do fabrykowania na masową skalę płytkich komentarzy?
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-12 22:26
    bodopl czy Ty troche nie przesadzasz;)to tylko konkurs zabawa i wiekszosc z nas chyba tak to traktuje a Ty piszesz cos o rzneicu w balona;)jezeli bardzo zalezy Ci na nagrodze to obmyslaj juz predko jakies chasla a nie mow jak maja wygladac zasay tej zabawy;)powodzenia wszystkich ja tez postaram sie cos wymyslec:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-13 01:32
    Gonzalez*** ja nie mam nic przeciwko wykorzystywaniu ludzkiej kreatywności ale elementarna ludzka przyzwoitość wymagała by żeby pomysły które zostana wykorzystane zostały w jakiś sposób docenione (niezależnie czy teraz czy w przyszłości)bo stanowią same w sobie okreslona wartość. A sytuacja w której nagrode moze dostać hasło które nie zostanie wykorzystane z jednoczesnym zastrzeżeniem że te nienagrodzone przechodza na własność organizatora który moze z nich w dowolny sposób korzystać jest dla szarego obywatela tylko zwykłym polem do ew nadużyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-08-13 02:36
    mam cudowne hasło - "wolę rurę ostro zalać niz z Sagemem sie pokazać" Myslicie ze mam szanse? :-p
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-13 10:24
    Ciekawe, że GOL nie podał jeszcze newsa o konkursie Nokii... Kupowałem ostatnio dziecku futerał do telefonu (Tulyn - fajny) i dostałem kupon, gdzie również trzeba wpisać hasło reklamowe. Ale nagrody bardziej konkretne - 3 skutery, N-Gage - chyba z 5 sztuk, a dla reszty (kto pierwszy ten lepszy) okulary firmowe :-) Jeśli ktoś ma szczęście i nie ma uprzedzeń, że może zostać baranem... wystaczy kupić futerał za 50 złotych i już :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-13 12:34
    CiepliX heh ale rym w konkursie anty sagem mial bys szanse;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2003-08-14 02:41
    Uwaga sagemy się sypią, w my-x5 sam zakłada się simlok!Odpowiedż z serwisu-ingerencja w oprogramowanie,koszt naprawy 1500 PLN.To jednak TYLKO sagem.Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarr pisze: 2003-08-14 02:50
    No - Hasła wysłałem, adres podałęm i czekam na nagrody :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-14 11:50
    sleza - ten telefon jest wart 1500 złotych w ogóle? W sklepach myX-5 można kupić za niecałe 200 euro... Może myX-6 może coś ok. 1500 zł kosztować, ale nie "5". Zatem jak idiota z serwisu mógłby zaproponować naprawę za półtora tysiąca?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-14 11:55
    A w jaki sposób sim-lock sam się założył?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-14 14:00
    ***bodopl*** Musze sie z Toba zgodzic. Zaden 'KOPYRAJTER' nie pojdzie na taki uklad. Pracujac w branzy reklamowo-promocyjnej mialem do czynienia z 'roznymi propozycjami' - ta jednak jest nawet 'bezczelna', a dlaczego: rozumiem, ze osoba ktorej haslo jest najlepsze wygrywa nagrode (czyli dostaje wynagrodzenie) i przenosi prawa autorskie i pochodne na rzecz fundatora nagrody, ale zeby 'wymuszac' przekazanie praw za free od osob bioracych udzial, bez dania im gwarancji jakiegokolwiek wynagrodzenia?! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-14 14:37
    promedia - oferta jest uczciwa - uczestniczysz w konkursie na określonych zasadach albo nie. Jeśli nie, swoje hasło zostawiasz do swojej wiadomości wraz z wszelkimi prawami - możesz się zgłosić do firmy z propozycją sprzedaży praw za uczciwsze pieniądze. Nie możecie zrozumieć, że punktem wyjścia nie jest przekazywanie praw autorskich a uczestnictwo w konkursie? Po raz kolejny powtórze - NIE MUSICIE W TYM KONKURSIE BRAĆ UDZIAŁU!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-14 16:00
    ***wlo*** Moje zdanie dot. formy i warunkow jakie zostaly okreslone w 'regulaminie' - osobiscie (z punktu widzenia kogos, kto z takich 'uslug' sie utrzymuje) oceniam je jako malo uczciwe. Oczywiscie KTO NIE CHCE - TEN NIE BIERZE UDZIALU. PS.Sam udzial w 'zabawie' ma byc dla Ciebie nagroda? Widzialem wiele regulaminow podobnych konkursow - tam prawa przekazywal tylko i wylacznie autor hasla, ktore okazalo sie 'najlepsze' lub wszystkie nagrodzone osoby (tutaj 'wygrac' moze 'ktos inny' niz autor wykorzystanego hasla!). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-14 16:34
    ***Promedia - z punktu widzenia przejęcia wszystkich haseł na własność, reguły konkursu można uznać za "niesmaczne", ale z pewnością nie można powiedzieć, że są nieuczciwe. I zwróć uwagę, że zapis ten praktycznie nie wnosi nic nowego; hasła wysłane na konkurs i tak nie byłyby nigdzie indziej wykorzystane. Co do profesjonalnych copywriterów - chyba oczywiste. Z tym, że ten konkurs przeznaczony jest dla amatorów. I tak go należy postrzegać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-14 16:52
    promedia - jeszcze raz przeczytałem ten ostatni akapit... tutaj też prawa autorskie przekazuje tylko zwycięzca :-) pozostali uczestnicy jedynie wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie ich haseł. Należy zatem rozumieć, że niejako autor zrzeka się tylko autorskiego prawa majątkowego do swojego utworu - hasła. Nie biorę udziału w takich zabawach bo mnie nie bawią (czytaj - nie zależy mi na łatwym pozyskaniu kilku groszy - pieniądze zarabiam inaczej). Poza tym zabawa to zabawa. Jeśli już biorę udział w jakiejś zabawie nie liczę na nagrody. Pamiętam kiedyś nieświadomie nawet brałem udział w jakiejś zabawie w czasie sylwestra... Szokiem było dla mnie kiedy w nagrodę, jak się okazuje za zwycięstwo, dostałem duży koszyk z odpowiednią na sylwestra zawartością ;-) A o co chodziło w zabawie? Niestety nie pamiętam - na pewno się nieźle wygłupiałem, skoro wygrałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-14 18:31
    Hmmm - 'Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne korzystanie przez organizatora z nadesłanych haseł reklamowych, dokonywanie ich opracowań, korzystanie z tych opracowań oraz rozporządzanie nimi, niezależnie od faktu przyznania nagrody za dane hasło. Z chwilą odebrania nagrody, Uczestnik przenosi na firmę Sagem prawa autorskie i majątkowe do przedstawionych przez siebie haseł' - wynika z tego, ze jesli wykorzystaja Twoje haslo, a nie otrzymasz nagrody, to 'zostajesz na lodzie'. PS.Nie biore udzialu w takich konkursach, gdyz 'wymyslanie hasel' (i nietylko) to dla mnie chleb powszedni... Aby wymyslec 'dobre haslo' trzeba poswiecic zazwyczaj sporo czasu... za ktory 'inni' placa ;) PS2.'Wymyslanie hasel' NIE jest LATWYM SPOSOBEM NA POZYSKANIE KILKU GROSZY - czasami to ciezsze od orki. **Gonzales**PS3.Tak - jest to konkurs dla amatorow, bo 'profesjonalisci' maja pewnie zdanie podobne do mojego.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-14 19:01
    ***Promedia, ale w czym Ty tak naprawdę widzisz problem? Ktoś sobie wymyśli hasło i dla sportu wyśle je do organizatora. I tak naprawdę, czy organizator wykorzysta je, czy też nie, to jest - dla większości ludzi - kwestia drugorzędna. To de facto przypomina Totolotka. Kupony wysyłają miliony, wygrywa przeważnie jeden, a kasa zostaje u organizatora. I tutaj jeżeli przy okazji ktoś wygra telefon - pewnie będzie się z tego cieszył. A co profesjonalistów - profesjonaliści pewnie nie wezmą w tym udziału, ponieważ pewnie szkoda im tracenia czasu i energii za relatywnie niskie wynagrodzenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-14 19:07
    Poza tym, gdyby organizatorom zależało na zaangażowaniu profesjonalistów w wymyślanie haseł, to zwrócono by się bezpośrednio do odpowiednich firm lub konkretnych "kreatywnych". Jeżeli organizator tego nie zrobił, to znaczy, że miał jakiś cel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-15 13:35
    Może ta piłka kojarzy jej się z kulką o całkiem innym zastosowaniu?
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-16 15:27
    a moze Ona wcale jej nie obserwuje tylko szykuje sie to udezenia ustawiajac pilke;)??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomm pisze: 2003-08-17 00:26
    Czytam moi Państwo wasze wywody i nie mogę oprzeć sie komentarzowi: po co roztrząsać tak prostą i oczywistą sprawę? Jest konkurs,udział w nim nie jest obowiązkowy i tyle. czy pisanie tylu bzdurnych komentarzy na ten sam temat sprawia Wam przyjemność, czy czujecie potrzebe klikania bez sensu?? A jeżeli chodzi o przekazywanie praw: PRAWA AUTORSKIE SĄ NIEZBYWALNE!!! I nie można ich przekazać!!! Przekazuje,sprzedaje lub odstepuje sie TYLKO PRAWA MAJĄTKOWE!!! Jeżeli Państwu brakuje wiedzy na ten temat,zapraszam do odpowiedniej literatury-spożytkujecie czas na pewno efektywniej,niż pisząc bzdurne komentarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-17 12:50
    ***Tomm, podaj proszę, podstawę prawnę swojej śmiałej opinii.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-17 16:28
    Gonzales - już pisałem na ten temat wyżej - to wynika z ustawy. Tomm - nie masz racji całkowicie. Jeśli pracownik firmy jest zatrudniony po to, żeby coś wymyślać - dostaje za to pieniądze - nie ma praw autorskich do swoich utworów - to samo dotyczy firm robiących to na zlecenie (można ew. powiedzieć, kto to zrobil, ale nie można mówić o jego prawach autorskich). Dlatego tutaj ten, kto dostanie nagrodę, przekazuje prawa autorskie, natomiast reszta, zgodnie z tym co mówisz zrzeka się wyłącznie praw majątkowych. Jeśli komuś się takie warunki nie podobają - - nie musi brać udziału w konkursie, to oczywiste. I nie ma co pieprzyć (już dosadniej nie powiem, bo nie pozwalam sobie publicznie na więcej) o tym kto ile na czym zarobi. Wiecie co z Was wychodzi? Pazerność... A wartość Waszych haseł? Jestem ciekaw jak bardzo sami je wysoko cenicie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-17 16:29
    A najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi powiedział, gdzie można do tego (i "5") kupić kabel USB do transmisji danych...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomm pisze: 2003-08-17 19:06
    Do wlo: przeczytaj uważnie co napisałem: rozpatrujemy sytuację,kiedy uczestnicy konkursu (NIE PRACOWNICY FIRMY SAGEM) tworzą jakieś utwory.I wtedy nie ma mowy o przekazaniu praw autorskich. jeżeli jestem pracownikiem firmy, to też mam dwie drogi: jeżeli tworzony przeze mnie utwór ma związek z działalnościa firmy i moimi w niej obowiązkami (tematyka wchodzi w zakres moich obowiązkow), to nie mam praw autorskich. jeżeli będąc pracownikiem firmy tworzę coś w innym zespole, nie związanym tematycznie z pracą,którą ykonuje, mam prawa autorskie (i jest to pewne,ponieważ sam tak pracuję-w ramach treningu jako copywriter).A pozostałe wynika z ustawy o prawach autorskich i pokrewnych. pozdrawiam WLO
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-17 19:11
    Szczerze mówiąc to są w tym momencie prawnicze dywagacje odnośnie - było, nie było - fachowej terminologii. Dla prostego człowieczka wygląda to tak, że wymyśla on hasło, wysyła do organizatora, organizator z hasła korzysta, ludzik nie ma z tego ani grosza (oprócz telefonu w najlepszym wypadku). W każdym razie dziękuję za precyzyjne skierowanie do aktu prawnego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-17 22:32
    Tomm - zgadzam się, może się nie zrozumieliśmy, ale co komu po prawach osobistych w takim jak ten konkursie? Przecież sprawa poszła o kasę :-) A już prawa autorskie majątkowe regulowane są nie tylko ustawą o prawie autorskim, ale i kodeksem cywilnym - więc umoą pomiędzy stronami. Tak więc jeśli w regulaminie konkursu są takie warunki - uczestnicząc w konkursie zgadzamy się na nie i zawieramy umowę... Gdyby GOL czy Sagem - te kto zawiera tę umowę wykorzystał to hasło w innym celu niż określony w regulaminie konkursu, twórca ma do niego pełne prawa - zarówno osobiste iaj i majątkowe :-) Nie wymyślam tego typu rzeczy, ale wykonuje różnego rodzaju dokumentacje, opinie, analizy... Mino, że robię to na zlecenie klienta - po zapłaceniu za pracę, jest ona jego, ale nadal zachowuję prawa do pracy, w części ogólnej - nie merytorycznej, czyli układu, sposobu przedstawienia problemu itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-17 22:34
    Jeśli ktokolwiek zrobi podobną pracę dla innego zupełnie klienta zabierając z mojej pracy właśnie układ pracy, sposób przedstawienia, nawet tutuły rozdziałów, spis treści - popełnia plagiat - kradnie moje prawa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-17 22:35
    PS. Kto coś wie na temat tego kabla? W materiałach Sagema podają, że są dla myX-5 i 6 kable do transmisji danych na USB... Nawet można je kupić np. w Niemczech :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-19 21:51
    Fajny konkurs. Chcę zobaczyć zwycięskie hasło :)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2003-08-20 14:37
    Irek24: No ja także bym chciał.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-08-21 21:18
    zaraz ułożę, ciekawę czy mi się poszczęści...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-08-22 11:33
    do nagrody dodają porcję ślimaków... można będzie je sobie przykleić do wyświetlacza
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-08-23 10:07
    Oto hasło dla sagema (zupełnie gratis): Użytkowniku sagema: już nie będziesz się denerwować podczas poszukiwania odebranych wiadomości. Od teraz do każdego telefonu - w trosce o zdrowie psychiczne naszych użytkowników - duza porcja Waleriany gratis! No i jak moze byc na konkurs?
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-26 12:51
    ja mam hasło dla sagema: my x-6? powinni tego zabronić!
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-26 14:25
    swerd ale to juz gdzies bylo;)i w jakim znaczeniu chcesz uzywac tego chasla??;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-08-26 17:29
    Dla większości z nas jest to tylko zabawa-konkurs, typowy kij z marchewką ... marchewka jedna, a ... chętnych wielu ;-) Wszystkie sprawy reguluje regulamin, a na jego końcu jest zapewne odniesienie, że wszystkie inne sprawy reguluje K.C. i tyle ... no moze się okazać, że regulamin jest źle napisany - sprzeczny z aktami wyższego rzędu i to może być podstawą do "targania" organizatora konkursu po sądach ... Na marginesie: czyżby na GOL'u się poprawiło i znowu warto się tutaj logować ???? Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-26 20:07
    szymon, no wiem że było, ale na pewno jest kontrowersyjne i zastanawia :-))). a może coś takiego- "my x-6? nie dla idiotów!!"
    0
  • Users Avatars Mini
    vinde pisze: 2003-08-29 10:54
    a może "Sagem-kupa zabawy" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2003-08-29 22:05
    **vinde: kupa może i tak, ale czy aby na pewno zabawy? ;). to byl oczywiscie zart. x6 to dobry telefon w dobrej cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Anulka pisze: 2003-08-29 22:29
    Sagem myX-6 przekonaj sie jaki jest i sam ocen:)
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-08-31 09:36
    Anulka: nawoływanie do tego aby ktoś zakupił i "przkonał się jaki jest" to troche ryzykowna sprawa. Bo co będzie, jeśli madry człek powie że czuje się oszukany bo takiego szajsu to dawno nie widzial i to w dodatku za tak ciężkie pieniądze? Antyreklama murowana, haha. Proponuje jednak aby sagem (podobnie jak producenci art. szkodliwych) umieszczał stosowne ostrzeżenie. Rozsadni będą omijać z daleka a i tak znajdzie się masa śmiałków którzy sięgną po ten produkt (tak jak po papierosy). Może więc parafraza znanego hasla: Sagem albo zdrowie - wybór należy do ciebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-01 09:19
    I co wygrałem? Nie? A tak sie starałem, chliiip chliipppp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-02 10:16
    Kto wygral???? Wiecie juz?? I jakie bylo zwycieskie haslo, bo tego jestem bardzo ciekawy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-09-03 23:33
    No właśnie! Gdzie rozwiązanie konkursu?
    0
  • Users Avatars Mini
    midas pisze: 2003-09-04 11:14
    "Oceny haseł reklamowych oraz przyznania głównej nagrody dokona komisja (...) w terminie 3 dni od upływu terminu zakończenia konkursu. (...) Lista laureatów Konkursu zostanie ogłoszona na stronach internetowych serwisu GSMonline.pl w terminie 2 dni od daty przyznania nagrody głównej." Z tego winika ze jeszcze torche cierpliwosci nam trzeba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    truik pisze: 2003-09-04 18:05
    odkryj swiat sagemem....dobre?
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-09-04 19:58
    A może takie: Zrób zoom na Sagema?
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-05 10:06
    To gdzie są wyniki? Bo chciałbym w końcu zaśpiewać "we are the champions", hihi.
    0
  • Users Avatars Mini
    CrazyIwan pisze: 2003-09-05 16:17
    Naprawde można tu coś wygrać?
    0
  • Users Avatars Mini
    konkursownik pisze: 2003-09-05 17:14
    Eh... Chyba to sciema byla... :p A tak serio to moze jest ktos z kims sie juz kontaktowali w sprawie wygranej? A moze jakies info od organizatora (w ogole nie wiadomo co sie dzieje...).
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-06 00:41
    no to chyba byla to sciema, bo ddzisiaj powinny byc wyniki a nie pokazaly sie. Ale jeszczre niecale 2 godz do konca dnia. Trzeba czekac do jutra.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-06 09:47
    konkursownik: tak skontaktowali się, a dokladniej autor konkursu (i jednocześnie fundator nagrody) ze swoim kolegą i pogratulował mu wygranej, rozumiesz? Tu moga wygrac tylko krewni i najomi królika, hehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    konkursownik pisze: 2003-09-08 16:00
    ***barnie: Chyba, az takich sciem nie ma. :p Ale swoja droga - dlaczego nie ma zadnego info o wynikach (w ogole zadnych informacji - chyba troszke osob na nie czeka, nawet jesli traktowali konkurs jako zwykla zabawe!) Troszke to bez sensu, niby jest jakis regulamin (z podanymi terminami - ustalili go organizatorzy), a potem sami nie przestrzegaja tego co ustalili. Balagan i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-09-08 17:41
    no i jest rozwiązanie, choć w sumie troche późno... no i nie wygrałem ale cóż chwilę na kilka haseł można było poświęcić, szkoda tylko że bez wyniku ale zwycięzca mógł być tylko jeden
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-09 09:08
    berr: A gdzie jest to rozwiązanie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-09 09:12
    Konkursownik: No cóż, dopóki nie ma dowodów to trzeba wierzyć, że tak nie jest. Ale na zdrowy chłopski rozum: jak sprawdzisz czy zwycięzca nie jest znajomym organizatora?
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-09 09:36
    berr: Juz wiem, widzialem ten wynik. Żenada!!!! wygrała dziecinna rymowanka!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    beny74 pisze: 2003-09-26 10:25
    Gdzie są te wyniki i jakie hasło wygrało?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2008-04-12 23:10
    no ja chce coś wygrać
    0
  • Users Avatars Mini
    krowa pisze: 2008-04-26 22:32
    sagem- telefon najnowszej generacji,dla Ciebie oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    krowa pisze: 2008-04-26 22:34
    sagem,sagem-telefon jak żaden inny,jedyny.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: