Umowa pomiędzy R&D TP i FT

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 21

30 grudnia 2004 r. Telekomunikacja Polska oraz France Telecom zawarły umowę ramową w zakresie świadczenia usług badawczo-rozwojowych. Umowa określa główne zasady świadczenia tych usług przez Departament TP Centrum Badawczo - Rozwojowe na rzecz FT oraz przez FT na rzecz Departamentu TP Centrum Badawczo - Rozwojowe. Usługi dotyczące prac badawczo-rozwojowych będą świadczone przez TP i FT między innymi w takich dziedzinach jak: sieci pakietowe, xDSL, sieci NGN, sieci MAN, usługi głosowe, OSA Parlay, streaming.

Łączna wartość usług, które będą świadczone na podstawie umowy nie przekroczy kwoty 15 mln zł. Wynagrodzenie będzie kalkulowane w oparciu o wynegocjowane stawki ekspertów zaangażowanych przy świadczeniu usług dla konkretnych zakresów projektowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-03 09:22
    razem beda badac nas klientow na ile nas moga naciagnac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-03 09:24
    Oby mieli coś z tego klienci- np. tańszy i szybszy Internet po ADSL :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2005-01-03 09:44
    No to przeczytajcie sobie to ; fragment z Rzeczpospolitej "Telekomunikacja Polska zawarła dwie umowy ze spółkami z grupy France Telekom o łącznej wartości 94 milionów złotych. Dotyczą one usług doradczych i szkoleń, a także współpracy badawczo-rozwojowej." pełny tekst pod adresem www.rzeczpospolita.pl/ gazeta/ wydanie_050103/ekonomia/ ekonomia_a_5.html
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-01-03 09:48
    A ja od poł roku obywam się bez usług Telekomunikacji Polskiej. Internet mam radiowy za 45zł i komorke. Korzystam rownież z uslug voip i Nawijki (11 groszy za minute). Jesli TPsa zmieni regulamin usługi Neostrada i nie bedzie rządać za to dwóch abonamentow (normalny 43 zł za linie abnecka i abonament za Neostrade) to mogłbym rozważyć powrot do Neo jesli cena tej usługi byłaby ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2005-01-03 10:32
    no skoro juz sie porozumieli to niech wymyślą coś przydatnego!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-03 10:59
    Hej! Witam wszystkich pourlopowo:) Widzę, że mnie dużo ominęło.... Plus ma nową stronke - fajniejsza niż poprzednia - widać , że poszli w ślady Ery i na jej doświadczeniu swoją stronke zbudowali - teraz dużo bardziej mi się podoba (zresztą czas był już najwyższy na zmianę:))) - jeszcze mam zastrzeżeń kilka co do podstron - ale generalnie p[oszło w dobrym kierunku, właśnie w takim jaki Era wcześniej pokazała:))) Ale Ery i tak moim zdaniem najfajniejsza :PPPP :) No zmykam do pracy bo zaległości, że Heyah:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-03 11:04
    locco- też witam po świątecznej przerwie, niestety :-((( Dziś na 14:00 znów do szkoły. :-(( Teraz czekam na ferie...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-03 12:01
    Pajorro, ANO - ja również wszystkiego dobrego w Nowym życzę:) Niskich cen:) Wypoczynek był intensywny i zleciał ten urlopik szast prast:( Nawet się za GOLem nie zdążyłem porządnie stęsknić:)
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 12:30
    to mam nastepujacy problem do zbadania: wymowilem umowe w Netii i teraz jak krece miedzymiastowe to slysze komunikat ze polaczenie przez Netia SA wymaga podpisania umowy, a Tepsa twierdzi ze mi jakies pismo przesle i bede musial odeslac to mi wlacza preselekcje na 1033, prosze zbadac czy logicznym jest ze jezeli klient wymawia umowe u innego opa to nalezy mu wylaczyc rowniez preselekcje. I prosze mi tu nie pier...c ze my nie wiemy itp. przepisy regulujace wspolprace miedzy Tpsa i innymi powinny uwzgledniac rowniez klienta tzn. zrezygnowal to Tpsa powinna zostac poinformowana o tym przez opa ktory swiadczyl uslugi, bo teraz to wyglada tak: zrezygnowales to sobie teraz podzwonisz po blekitnych liniach, 10 razy cie przelacza za kazdym razem proszac o wyspowiadanie sie ze szczegolowych danych itp. zeby sobie wszystko uporzadkowac. Kto tu Q....a jest dla kogo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    19051905 pisze: 2005-01-03 12:57
    do: TPSAuser wiesz czemu musisz wypelnic ten druczek zebys mogl miec aktywowana preselekcjie 01033 poniewaz jezeli podpisales umowe z netia zawarles z nimi umowe na prefix a teraz zeby przywrocic tp musisz z tp podpisac umowe i odeslac ja w kopercie zwrotnej i nie mysl ze ty jestes dla kogos kazdy jest zalezny od kogos tak samo ty od tp sa i tp sa od ciebie ale ty jestes mniejszoscia ktora pewnie sam abonament placi albo twoi rodzice... jezeli ci sie nie podoba wypelnianie druczkow to nie podpisuj umowy z innym operatorem albo niech ciebie poinformuluja lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 13:19
    19051905: widze kolego ze wszystkie rozumy zjadles i Twoje doswiadczenie zyciowe pozwala Ci okreslic czy z gwiazd czy ktos nalezy do takiej czy innej mniejszosci i czy rachunki placa za niego rodzice. Sorry ale to Ty mi zalatujesz piaskownica jak Cie czytam. A wiedza ktora przy okazji przekazales nie jest mi obca, chodzilo mi o zupelnie cos innego. Pomyslnosci w Nowym Roku o Wszechmadry ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 13:25
    uups... przepraszam ...kolezanko, a z tekstem "...nie wiem co pisac, nie umiem siebie opisac..." zgadzam sie w calosci. Weryfikuja okreslenie Wszechmadry(a) bylo troche na wyrost, przepraszam :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2005-01-03 13:33
    Do TPSAUser: Moze napisz tu co Twoim zdaniem jeszcze TPSA powinna robic (takie noworoczne życzenia z serii: golić, pier*.*ić, dzieci bawić). Za te pieniądze i przy Twoich radach może uda się im zatrzymać spadek przychodów :) A na poważnie to trzeba czytać co się podpisuje. Jestem pewien, że podpisałeś pełnomocnictwo Netii, na podstawie którego Netia wystąpiła o założenie Ci preselekcji. Żal, że Ci jej nie zdjęli możesz mieć więc tylko do Netii, ale przecież ona mogła ją tylko założyć więc - ojej - chyba możesz go mieć tylko do siebie... Żeby rozwiązać swój problem w tej chwili możesz dzwonić wbijając "z palca" 1033. Kończąc chciałbym odpowiedzieć na Twoje ostatnie pytanie cyt. "Kto tu Q....a jest dla kogo?". Moim zdaniem zdecydowanie: ziemia dla Buraków...
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 13:45
    no widze ze jednak przedszkole, uwaga tlumacze : pytalem o logike postepowania a nie wylewalem zale. Zal to jest mi Ciebie Raf, czy slepa agresja towarzyszy Ci w kazdym momencie Twoje zycia?
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2005-01-03 13:53
    Nie lubie pyskówek, które nie prowadzą do nikąd. Od dzisiaj też nie lubię barszczu... Mam nadzieję, że moja rada (wynikająca ze "ślepej agresji") o ręcznym wbijaniu prefiksu na jakiś czas rozwiąże Twój problem. Dziękować nie musisz - po co uczyć się nowych rzeczy... P.S. Przejawem ślepej agresji sa zdaje się również niecenzuralne słowa - zbadaj sobie jeszcze ten problem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-01-03 13:54
    Ziemia dla ziemniaków (lol)
    0
  • Users Avatars Mini
    ....... pisze: 2005-01-03 13:58
    Fikcja..... ich robota rozliczana wedlug ich stawet a nasz wklad wegług naszych.... fikcja by drenaz i wysysanie kasy z TP do francji ... tak samo jak to mialo z nowym logo.... za ktore jbylo wlasnoscia FT wiec trzeba bylo (dobrowolnie) zaplacic..... (szkoda ze nikt tego nie zauwazyl)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-01-03 14:41
    ....... :wiesz co?????? święta racja(tak mi się przynajmniej wydaje)...
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 14:54
    Raf: Jesli chodzi o pyskowke to Ty ja zaczales (i jak do tej pory jest jednostronna) kierujac do mnie slowa o burakach, moje wulgaryzmy (zreszta wykropkowane dla "wydelikacenia") nie byly skierowane do kokretnej osoby, chodzilo o podkreslenie "stanu ducha", co do rad to jak zaznaczylem wczesniej moj poziom rozwoju pozwala mi na samodzielne rozwiazanie problemu recznego wybierania 1033 wiec nie czuje sie zobowiazany do podziekowan. Podsumowujac: to jednak Ty zbadaj sobie swoj problem szczegolnie jesli chodzi o bezpodstawna i slepa agresje w rozmowie z innymi, nadal kieruje Twoja uwage na sens mojego pytania - chodzilo mi o logike procedury, nie o to jak sobie poradzic z tym problemem. PS moze czytaj kilka razy ten tekst to wtedy zrozumiesz i na koniec, nie odpisuj na goraco, tak bez zrozumienia na co odpisujesz, wiesz o co mi chodzi. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    19051905 pisze: 2005-01-03 15:25
    do TPSAuser : wiesz co widac ze sam na goraco odp bo pomyliles sie w stosunku do mnie a co do mojej inteligencji to sie nie obawiaj z nia jest wszystko ok Niewiedza prowadzi do działania, działanie zaś do świadomości, nie bede pisac cos o sobie bo Nie próbuj być mądrzejszy od Wszechświata, nawet on się zmienia by istnieć, po za tym skromnosc przemawia przez czlowieka a nie przepych pisana jakim jest sie wielkim.... a co do tego ze jezeli konczy ci sie umowa z innym operatorem to nie oznacza aktywacje preselekcji 01033 automatycznie wiedz do momentu aktywacji automat. musisz wybierac recznie wiedz powodzenia a skargi skladaj u neti ze ciebie o tym nie poinformowala chodz na pewno to zrobila i przez tp tez zostales poinf. o aktywacji 01061 pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSAuser pisze: 2005-01-03 15:51
    wow...ale wyklad o wszechswiecie i przemawianiu skromnosci przez czlowieka, uzycie przez Ciebie duzej litery w slowie wszechswiat sugeruje jakas wiare w nadprzyrodzone sily tegoz, albo co :-/ ...nie bede pisac CZEGOS o sobie... ta forma chyba jest poprawna, i nie chce mi sie juz znowu pisac o co mi chodzilo w pierwszym poscie. Chyba nie trafilem w miejsce i towarzystwo zmykam do innej piaskownicy pa dzieciaczki tylko uwazajcie jak sie bawicie w tym piasku bo nieraz mozna sie skaleczyc albo na jakies swinstwo trafic i nie rozmawiajcie z nieznajomymi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: