Universal Studios Consumer Products Group udostępnia Klubowi Nokia materiały z przebojów filmowych

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 9

Firmy Universal Studios Consumer Products Group i Starcut, partner Nokia odpowiedzialny za tworzenie materiałów wykorzystywanych w bezprzewodowych serwisach rozrywkowych, zawarły porozumienie, dzięki któremu właściciele telefonów Nokia mają teraz, poprzez Klub Nokia, dostęp do materiałów pochodzących ze światowych przebojów filmowych. Obecnie z usługi tej członkowie Klubu Nokia mogą korzystać w 23 krajach europejskich i w Australii. Dostęp do tej oferty można uzyskać wchodząc na stronę www.club.nokia.com. W roku 2002 tytuły filmowe wytwórni Universal trafią także do większości krajów Azji i Pacyfiku i do Stanów Zjednoczonych.
Członkowie Klubu Nokia będą mogli pobierać grafiki do wyświetlaczy, melodie dzwonków, wiadomości tekstowe (SMS), wiadomości obrazkowe, wiadomości multimedialne (MMS) i gry bezprzewodowe związane z ponad 100 najgłośniejszymi filmami kinowymi i programami telewizyjnymi takimi jak Powrót Mumii, Mumia, trylogia Park Jurajski, Powrót do przyszłości i Grinch - Świąt nie będzie. Materiały promujące nowe filmy i programy telewizyjne oraz dostęp do olbrzymiej biblioteki filmowo-telewizyjnej studia Universal dadzą konsumentom niebywały wybór rewelacyjnych treści rozrywkowych przeznaczonych dla telefonów Nokia. 
"Serwis Starcut daje firmom Universal i Nokia wyjątkowe możliwości działania na błyskawicznie rozwijającym się rynku treści i materiałów dostępnych w sieciach komórkowych", powiedział Tim Rothwell, pierwszy wiceprezes do spraw handlu i marketingu w Universal Studios Consumer Products Group. 
Kevin Campbell, pierwszy wiceprezes działu New Media Marketing w Universal Pictures dodał: "Będziemy ściśle współpracować ze Starcut i Nokia nad strategicznym udostępnieniem nowych materiałów użytkownikom sieci komórkowych i działania te będą dla nas kluczowym elementem planów marketingowych związanych z nowymi filmami. Rynek bezprzewodowy nabiera coraz większego znaczenia w naszej ogólnej strategii marketingowej, a dzięki tej, obliczonej na wiele lat współpracy, trafimy do olbrzymiej liczby użytkowników łączności komórkowej".
"Dla Starcut ta umowa, zawarta pomiędzy Nokia i Universal Studios Consumer Products Group, jest ważnym krokiem ku osiągnięciu pozycji czołowego agregatora materiałów udostępnianych przez serwisy rozrywkowe obsługujące wybrane typy terminali", powiedział Juha Tiihonen, prezes i dyrektor naczelny Starcut. "Jako strona kontraktu dla obu partnerów, Starcut zajmie się projektowaniem i implementacją materiałów i ułatwia połączenie tego, co najlepsze w świecie mediów komórkowych i rozrywki. Możemy przy tym zaprezentować naszą biegłość w budowie pomostu łączącego światy telekomunikacji komórkowej i rozrywki." 
"Biorąc pod uwagę zmianę paradygmatu korzystania z różnych materiałów i wkraczanie łączności bezprzewodowej do świata rozrywki, można stwierdzić, że współpraca Nokia i Universal Studios otwiera nowe możliwości zarówno przed branżą filmową jak i łącznością komórkową. Współpraca ta przyniesie korzyści także operatorom, którzy będą mogli zaproponować swym klientom markowe materiały", powiedział Ilkka Raiskinen, wiceprezes działu aplikacji i usług w Nokia Mobile Phones. "Dzięki innowacjom technologicznym takim jak wiadomości multimedialne (MMS), użytkownicy telefonów komórkowych otrzymają dostęp do różnorodnych usług i materiałów chronionych prawami autorskimi. Tym samym zawarta umowa zgodna jest z dążeniem Nokia do wzbogacania możliwości telefonów komórkowych poprzez stosowanie otwartych standardów."

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: