UOKiK sprawdzi działanie Glovo i Uber Eats

Newsy
Opinie: 0
Zamawianie jedzenia - postępowania Prezesa UOKiK

UOKiK sprawdzi zasady, na jakich działają aplikacje do zamawiania jedzenia Glovo i Uber Eats.

Ze skarg wynika m.in., że przedsiębiorcy mają problemy z rozliczaniem zamówień – konsumenci nie dostają niezwłocznie zwrotu nadpłaty i pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. 

Do UOKiK docierały skargi konsumentów na nieprawidłowości przy zamawianiu jedzenia i produktów spożywczych. Konsumenci wskazywali, że np. płacili za zamówienie wyższą cenę niż ta, o której byli informowani przed złożeniem zamówienia. Skargi dotyczyły także rozliczania się przedsiębiorców za niezrealizowane zamówienie.

Urząd wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów wobec Glovo oraz postępowanie wyjaśniające wobec spółki Uber Eats.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: