UPC rozpoczęło współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i zostało partnerem technologicznym 26. Pol’and’Rock Festival.
Po raz pierwszy w historii festiwal odbędzie się w 100% online.
UPC Biznes dostarczy pakiet specjalnie skonfigurowanych usług, a także pełne zaplecze techniczne i potrzebną infrastrukturę, które pozwolą na realizację tego wydarzenia w cyfrowym świecie. Zakładana ciągłość transmisji – 70 godzin bez przerwy, sprawia, że będzie to pierwsze tak długie wydarzenie online realizowane w Europie.
UPC Biznes dostarczy łącze główne z gwarantowaną, symetryczną prędkością 10 Gb/s. Łącze ma zapewnić idealną jakość obrazu i dźwięku dla odbiorców we wszystkich kanałach, które będą nadawały wydarzenie ze studia: YouTube, Facebook, Twitch, Onet.pl czy Player.pl.
Dodatkowo, przygotowane zostanie rozwiązanie backup’owe 1:1, a także unikatowy w obszarze usług dla biznesu poziom dostępności usługi SLA (Service Level Agreement) – 100%. Oznacza to, że UPC Biznes gwarantuje, że usługi w czasie wydarzenia będą działały bez przerwy, a czas reakcji na ewentualną awarię nie będzie dłuższy niż 300 sekund. Operator zapewni także obronę przed atakami hakerskimi poprzez dedykowaną konfigurację systemu ANTY DDOS oraz gotowe do działań w czasie rzeczywistym techniczne wsparcie obecne na miejscu wydarzenia.
Pol'and'Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock) to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych, organizowany od 1995 roku. 26. edycja wydarzenia, która odbędzie się w terminie 30 lipca - 1 sierpnia 2020 roku, przybierze formę Najpiękniejszej Domówki Świata - festiwalu online, w czasie którego publiczności zaprezentuje się kilkudziesięciu wykonawców, a w ramach Akademii Sztuk Przepięknych odbędą się spotkania z wybitnymi osobistościami świata kultury, polityki i sportu.