UPC Polska poinformowało dziś, że w styczniu operator przekroczył liczbę 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu. UPC Polska jest obecnie drugim po Telekomunikacji Polskiej dostawcą internetu w Polsce. W ciągu roku firma UPC Polska pozyskała blisko 100 tysięcy abonentów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu. UPC oferuje obecnie najszybszy w Polsce internet dla klientów indywidualnych o prędkości pobierania danych do 20 Mb/s.
UPC Polska od stycznia zmienia także wizerunek marki. Wdrożeniu nowej wizji towarzyszy hasło: "Dla wszystkich. To proste".
Wprowadzenie w połowie stycznia br. nowej wizualizacji i logotypu UPC dotyczy wszystkich usług, w tym także Internetu. Oznacza to, że dotychczasowa strona www.chello.pl dostępna będzie pod nowym adresem www.upclive.pl. Zmieniona będzie także domena poczty internetowej. Wszyscy nowi i aktualni klienci będą mogli korzystać z adresów e-mail, zawierających nową nazwę domeny „upcpoczta.pl”, zamiast dotychczasowego „chello.pl”. Dla wygody wszystkich dotychczasowych klientów istniejące adresy będą nadal działać.
Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska zapowiedział, że w maju jego firma uruchomi usługę telewizji cyfrowej. Klienci otrzymają do wyboru trzy dekodery (z HD i nagrywarką, z nagrywarką oraz bez tych funkcjonalności). UPC będzie oferowało więcej kanałów telewizyjnych niż w ofercie analogowej (inaczej niż ASTER). Telewizja cyfrowa wystartuje w Warszawie, ale do końca roku pojawi się także w innych miastach.
Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży stwierdził, że UPC raczej nie wejdzie na rynek MVNO oraz nie będzie walczyła na rynku BSA.
Dane statystyczne:
ponad 1 mln klientów telewizji
ponad 110 tys. klientów usług telefonicznych
300 tys. klientów broadband
100 tys. klientów triple play