UPC Biznes - gwarancja SLA - 6 lub 12 godzin na naprawę łącza

Newsy
Opinie: 0

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

UPC wprowadza w ofercie UPC Biznes Service Level Agreement (SLA) , czyli Gwarancja Świadczonych Usług. Teraz każdy, kto zdecyduje się na SLA w UPC Biznes, nawet w przypadku braku usług, będzie miał gwarancję przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 6 godzin.

”Żadna firma nie może pozwolić sobie na wielogodzinne funkcjonowanie bez Internetu, czy telefonu. Dlatego od dziś, każdemu przedsiębiorstwu, które zdecyduje się na Gwarancję SLA, zapewniamy najszybsze możliwe przywrócenie działania usług. Jesteśmy pewni ich jakości i parametrów, dlatego możemy złożyć takie zobowiązanie. Gwarancja SLA jest unikalną w segmencie Małych Firm usługą i cieszę się, że możemy być prekursorami w jej wprowadzaniu na rynek.” - powiedziała Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Oferowana od dziś przez UPC Biznes - Gwarancja SLA - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 i 12 godzin.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: