UPC Biznes powiększa portfolio swoich usług

Newsy
Opinie: 0

UPC Biznes wprowadza do oferty Wirtualną Centralę telefoniczną VPABX. Usługa oparta jest o platformę głosową partnera UPC Biznes – firmy OXYCOM, tworzonej na bazie systemu operatorskiego Broadsoft.

Wirtualna Centrala zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes oraz aparaty telefoniczne IP. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko z zakupem, ale także utrzymaniem obsługi centrali.
Atutem Wirtualnej Centrali jest jej funkcjonalność. Klient może korzystać z planu numeracji wewnętrznej, IVR - czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu samodzielnego wyboru, oraz dodatkowo e-faxu, telekonferencji oraz mobilnej aplikacji, która pozwala korzystać z centrali na komputerach stacjonarnych i przenośnych. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez panel www znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne moduły bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bezkosztową komunikację między nimi.

Na koniec trzeciego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało 1 434 500 abonentów, w tym 823 000 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 372 200 z telewizji analogowej, 888 400 z szerokopasmowego internetu i 516 200 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: