Wirtualna centrala telefoniczna w UPC Biznes

Newsy
Opinie: 0

Do oferty UPC Biznes wprowadzono nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo oraz SME - Biznes Wirtualną Centralę.

Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca, dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.

Usługa Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne.

Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, nie dostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes. Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi aparaty telefoniczne firmy Yealink.

Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat - czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja ‘Grupa Zbiorcza’, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez Panel Administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: