UPC wznawia kampanię, w której twierdzi, że dostarcza internet światłowodem

Newsy
Opinie: 4

UPC wznawia kampanię Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję.

Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50%.

Ofertę UPC promować będą spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VOD. Reklamy oferty Happy Home emitowane będą od 1. lutego w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy Premium TVN. Dodatkowo, spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VOD: Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl.

Ten sam film wykorzystywany był już we wrześniu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: