Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
UPC wprowadza do komercyjnej sprzedaży dekoder Horizon.
W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC.
Od dziś platforma Horizon jest dostępna komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych, znajdujących się w zasięgu sieci UPC.
Horizon, który dzięki jednemu urządzeniu pozwala na korzystanie z telewizji, internetu i telefonu UPC, oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranach TV do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Dodatkowo - dzięki aplikacji Horizon Go - klienci mogą oglądać telewizję na wielu urządzeniach mobilnych jednocześnie.
Dla nowych klientów usługa dostępna będzie w promocyjnej cenie od 149 zł w pakiecie Horizon Select, zawierającym oprócz telewizji usługę dostępu do internetu o szybkości do 120 Mb/s, a także bibliotekę MyPrime Filmy i Seriale oraz aplikację Horizon Go, która umożliwia dostęp mobilny na wielu urządzeniach jednocześnie. W przypadku pakietu trzech usług (internet, telewizja, telefon z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych) ceny zaczynają się od 159 zł. W ramach trwającej promocji, każdy z pakietów przez pierwsze 3 miesiące jest o połowę tańszy.
Platforma Horizon oferuje:
Dziś rusza też nowa odsłona kampanii reklamowej z wykorzystaniem Megarodzinki UPC. Tym razem przyjeżdża do niej w odwiedziny kolejny członek rodziny, MegaTeściowa, prezentująca nowe możliwości Telewizji Cyfrowej UPC. Kampania emitowana będzie w ogólnopolskiej telewizji oraz na kanałach tematycznych. Obok już znanych aktorów, w spotach pojawia się nowa gwiazda – Ewa Kasprzyk. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcja spotów: Filmprodukcja.
UPC Polska to piątą spółką Liberty Global, która wprowadziła na rynek platformę Horizon. Korzystać z niej mogą również mieszkańcy Holandii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii.