W I kwartale 2020 UPC Polska zwiększyło bazę klientów o 6 200 do 1 490 000, a cyfrowych subskrypcji o 17 000 do 3 184 600.
W ujęciu rok do roku liczba klientów wzrosła o 31 800, a wszystkich usług o 100 000.
UPC przyłączyło 14 700 nowych gospodarstw domowych - jej zasięg wzrósł do 3 562 500 domostw.
Liczba klientów usług komórkowych urosła do poziomu 16 200 na koniec I kw. 2020.

W I kwartale 2020 roku liczba użytkowników internetu o wysokiej przepustowości od UPC wzrosła o 11 700, do poziomu 1 241 300. Liczba użytkowników modemu Connect Box, pozwalającego na korzystanie z najlepszego internetu w domu, wzrosła o 9 400 w ciągu kwartału i 90 800 w ciągu roku, do poziomu 727 740. Średnia prędkość internetu wzrosła do ponad 270 Mb/s.
Liczba subskrybentów telewizji cyfrowej wzrosła o 12 500 w ujęciu kwartał do kwartału, do poziomu 1 276 100, co dało wynik o 4 100 wyższy niż wzrost w I kwartale poprzedniego roku. Liczba użytkowników platformy Horizon wzrosła o 4 000 w całym kwartale do poziomu 743 300, co oznacza 67 300 więcej użytkowników niż rok wcześniej.
W I kwartale UPC dodała prawie 14 700 gospodarstw domowych do swojej nowoczesnej sieci szerokopasmowej (83 100 w ciągu roku), poszerzając jej zasięg do 3 562 500 gospodarstw domowych.
| Poland | ||
| Homes Passed | 3,562,500 | |
| Fixed-Line Customer Relationships |
1,490,000 | |
| Internet Subscribers |
1,241,300 | |
| Video | Basic Video Subscribers |
207,300 |
| Enhanced Video Subscribers |
1,068,800 | |
| Total Video |
1,276,100 | |
| Telephony Subscribers |
667,200 | |
| Total RGUs |
3,184,600 | |
| Total Mobile Subscribers |
16,200 | |
| Poland | ||
| Homes Passed | 14,700 | |
| Fixed-Line Customer Relationships |
6,200 | |
| Internet Subscribers |
11,700 | |
| Video | Basic Video Subscribers |
10,700 |
| Enhanced Video Subscribers |
1,800 | |
| Total Video |
12,500 | |
| Telephony Subscribers |
(7,200) | |
| Total RGUs |
17,000 | |
| Total Mobile Subscribers |
7,200 | |
