UPC komunikuje w świątecznej reklamie 69 zł

Newsy
Opinie: 2

UPC rozpoczyna świąteczną kampanię swojej oferty pakietowej za 69 zł. Ta świąteczna oferta promowana będzie od jutra w ramach zaplanowanej kampanii reklamowej. Tym razem UPC wykorzystuje w komunikacji nową koncepcję spotu opartą na popularnej melodii gwiazdkowej piosenki, a hasłem przewodnim jest motyw - ‘Dzyń, dzyń do UPC’. Telewizyjna i radiowa kampania obecna będzie w największych stacjach w całej Polsce. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. W reklamie kolejny raz nie ma już Katarzyny Pakosińskiej.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-12-03 12:17
    Prosta reklama najlepiej trafia do ludzi. I jest kocur :)
    2
  • Users Avatars Mini
    woody pisze: 2013-12-11 23:32
    reklama dość prosta i świątecznym klimacie, ale to powinno być efektywne ... chociaż lepiej motyw muzyczny został wykorzystany w reklamie świątecznej carrefoura - http://www.youtube.com/watch?v=Ts2sttCO-qQ
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: